Soile Kuitusen blogi

.,.,.,.,.,

Kehitysjohtaja Kuitunen pitää blogia kaupungin sivuilla. Siellä hän kertoo mm lapsensa syntymästä Espoossa, vierailustaan teehuoneessa, junassa kuulemasta keskustelusta, Antti Kylliäisestä, Aristoteleksestä jne. Eikä tiedä esimerkiksi TE-keskuksen ja TE-toimiston eroa.

Mytä hyötyä tällaisesta on ? Keskittyisi vaikka kunnan peruspalveluihin kuten koulutoimi, tiet, terveydenhoito. Tai analysoisi yritysten tilannetta ja kaupungin mahdollisuutta vaikuttaa niihin JÄRKEVÄSTI ja LAILLISESTII. Ja näiden kautta kävisi kunnolla läpi kuntataloutta.

8

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että Mikkelillä on nyt lempeät äidin kasvot Marskin patsaan lisäksi...Tämä kaikella kunnioituksella Päämajakaupunkia kohtaan. Me elämme kuitenkin tätä päivää ja niin kehitysjohtajankin on tehtävä. Kiitos hänelle blogin pitämisestä ja kaikesta aktiivisuudesta tämän seudun hyväksi... :) Hyvää joulun odotusta!!!

      • kriticco

        Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?


      • jnjdsnf
        kriticco kirjoitti:

        Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?

        Samaa mieltä. Blogit ja pakinat yleistä jorinaa. Mitä kaupunki on saanut vastineeksi Kuitusen palkanmaksusta? Kuitusen saavutukset kehitysjohtajana? Muutama blogi kirjoitus... Oisko tässä kenties oikeampi paikka säästää, kuin opettajien lomautukset?


      • Mikander palkkaa min

        Minä voisi ruveta Mikkelin "isän kasvoiksi". Kirjoittelisin seitsemän tonnin kuukausipalkalla vaikka futismatsin katsomisesta, auton jarrupalojen vaihtamisesta, naimisesta, Viivistä ja Wagnerista jne. Olisiko se hienoa ?


      • Mikander palkkaa min kirjoitti:

        Minä voisi ruveta Mikkelin "isän kasvoiksi". Kirjoittelisin seitsemän tonnin kuukausipalkalla vaikka futismatsin katsomisesta, auton jarrupalojen vaihtamisesta, naimisesta, Viivistä ja Wagnerista jne. Olisiko se hienoa ?

        jos löydät palkanmaksajan...:)


      • Mli betalar
        purje kirjoitti:

        jos löydät palkanmaksajan...:)

        Sama palkanmaksaja kuin Soile Kuitusella ja vastaava homma.


      • Vuh ja hau
        kriticco kirjoitti:

        Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?

        Eikös Kuitusta valittu juuri Mikanderin oikeaksi kädeksi? Kuulemma vuorovaikutteinen keskustelu ei Kuitusen kanssa onnistu, koska elää aivan omassa maailmassaan. Opiskellut ehkä muuta varten kuin kovalle kuntasektorille?!


    • 36

      mennä napsuttelee korkokengissään kahvitilaisuudesta toiseen kehittämään kaupunkilaisten hyvinvointia.

      Valtaa ja voimaa tasan nolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe