Kehitysjohtaja Kuitunen pitää blogia kaupungin sivuilla. Siellä hän kertoo mm lapsensa syntymästä Espoossa, vierailustaan teehuoneessa, junassa kuulemasta keskustelusta, Antti Kylliäisestä, Aristoteleksestä jne. Eikä tiedä esimerkiksi TE-keskuksen ja TE-toimiston eroa.
Mytä hyötyä tällaisesta on ? Keskittyisi vaikka kunnan peruspalveluihin kuten koulutoimi, tiet, terveydenhoito. Tai analysoisi yritysten tilannetta ja kaupungin mahdollisuutta vaikuttaa niihin JÄRKEVÄSTI ja LAILLISESTII. Ja näiden kautta kävisi kunnolla läpi kuntataloutta.
Soile Kuitusen blogi
8
579
Vastaukset
että Mikkelillä on nyt lempeät äidin kasvot Marskin patsaan lisäksi...Tämä kaikella kunnioituksella Päämajakaupunkia kohtaan. Me elämme kuitenkin tätä päivää ja niin kehitysjohtajankin on tehtävä. Kiitos hänelle blogin pitämisestä ja kaikesta aktiivisuudesta tämän seudun hyväksi... :) Hyvää joulun odotusta!!!
- kriticco
Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?
- jnjdsnf
kriticco kirjoitti:
Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?
Samaa mieltä. Blogit ja pakinat yleistä jorinaa. Mitä kaupunki on saanut vastineeksi Kuitusen palkanmaksusta? Kuitusen saavutukset kehitysjohtajana? Muutama blogi kirjoitus... Oisko tässä kenties oikeampi paikka säästää, kuin opettajien lomautukset?
- Mikander palkkaa min
Minä voisi ruveta Mikkelin "isän kasvoiksi". Kirjoittelisin seitsemän tonnin kuukausipalkalla vaikka futismatsin katsomisesta, auton jarrupalojen vaihtamisesta, naimisesta, Viivistä ja Wagnerista jne. Olisiko se hienoa ?
Mikander palkkaa min kirjoitti:
Minä voisi ruveta Mikkelin "isän kasvoiksi". Kirjoittelisin seitsemän tonnin kuukausipalkalla vaikka futismatsin katsomisesta, auton jarrupalojen vaihtamisesta, naimisesta, Viivistä ja Wagnerista jne. Olisiko se hienoa ?
jos löydät palkanmaksajan...:)
- Mli betalar
purje kirjoitti:
jos löydät palkanmaksajan...:)
Sama palkanmaksaja kuin Soile Kuitusella ja vastaava homma.
- Vuh ja hau
kriticco kirjoitti:
Ne silloin tällöin LS.ssä olevat Kuitusen pakinat on ainakin ihan yleistuubaa mikä soveltuisi ihan mihin tahansa samankokoiseen kaupunkiin. Liekkö kukaan huomannut että tästä sitä sitten maksetaan?
Eikös Kuitusta valittu juuri Mikanderin oikeaksi kädeksi? Kuulemma vuorovaikutteinen keskustelu ei Kuitusen kanssa onnistu, koska elää aivan omassa maailmassaan. Opiskellut ehkä muuta varten kuin kovalle kuntasektorille?!
- 36
mennä napsuttelee korkokengissään kahvitilaisuudesta toiseen kehittämään kaupunkilaisten hyvinvointia.
Valtaa ja voimaa tasan nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504