Kirjoitinkohan nyt nimen oikein.. No jaa, kuitenkin, haluaisin siis vähän lisää tietoa siitä missä elokuvissa/sarjoissa tuo mies on näytellyt. Olen katsonut mm. Pakoa (jossa hän esittää Alexander Mahonea) ja kyllähän tuo vilahti Yön Ritarin alussakin (ehdin jo innostua, mutta koinkin karvaan pettymyksen kun kuoli heti alussa eikä sitä siis paljon elokuvassa nähty).
Jossain wikipediassa oli muutama elokuva lueteltuna missä Fichtner on näytellyt, mutta koska siellä ei ollut kaikkia, olisi kiva tietää ne, mutta ensisijaisesti jos jotain suosittelette, että miten paljon tyyppiä itsessään koko elokuvassa nähdään. Esim. Paossa sen hahmo on melko keskeinen ja paljon ruudussa, mutta sitten taas jossain Yön ritarissa vain vilahtaa ruudulla kerran. Ja koska kyseessähän on lempinäyttelijäni, ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia sellaisista elokuvista/sarjoista jotka kannattaisi katsoa, ja joissa häntä näkyy enemmänkin kuin yhdessä-kahdessa lyhyessä kohtauksessa.
Kiitos jo etukäteen jos joku auttaa! :)
William Fichtner
Willhelmina
2
375
Vastaukset
- minäminäh
Sieltä löytyy kaikki elokuva-alan toimijat, esim. näyttelijät ja ohjaajat ja listat heidän tekemistään elokuvista.
- Armageddon!
William on myös yksi suosikeistani. Erityisesti suosittelen Armageddon-elokuvaa, jota tähdittävät myös Bruce Willis, Liv Tyler ja Ben Afleck. William on kyseisessä toimintapläjäyksessä yllättävänkin keskeisessä osassa ja superloistava kaikkine repliikkeineen ja ilmeineen!
Jos haluat nähdä williamsin alasto, katso Go-elokuva. Se kertoo nuorista ja huumeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949