Hei, minulla olisi todella erikoinen fantasia. Vaimoni aikoo ruveta tekemään omalla nimellään kotiavustajan töitä..olisi todella kiihoittavaa, jos soittaisit hänelle "asiakkaana", ja pyytäisit häntä esim pesettämään itsesi..teeskentelisit vaikka huonosti liikkuvaa tms? Kun alkaa pesemään, niin tietenkin kaikki paikat pestävä..sanoisit vaikka, että olisiko liikaa, jos hän hieroisi kalua tms..."haluthan ne on minullakin vaikka olen liikutarajoitteinen"...olisi kiihoittavaa, jos saisit vaimoni suostumaan..maksaisit hänelle hieman..ehdota? Laita vaikka e-mail, niin suunnitellaan!
Vaimoni kotiapulaisena Kuopio
Kuopio-Apua
3
14935
Vastaukset
- Löysäpertti
ikävä paskajuttu, ei kiinnosta ketään...
- Jögge
Saa sun vaimo tulla mun luo ja siivoa jos hän halua. Ja jos hän on kivan näköin ja itse halua, voin mä ihan mielellän harrasta seksiä hänen kansa. Mut en mä maksa raha hänelle, se on laissa kielletty. Tervetuloa vaan jos kivan näköinen ja seksiä halua.
- Jöördis
Akkasihan on käyny siinä tien toisella puolella jo pitkään " siivoamassa". Etkö ole huomannut niitä kallita vaatteita joita hänelle on kertynyt aikas paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."
Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja553961- 1833583
Martinan vastenmielinen menneisyys
Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t2772480Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti
Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta531642Miksi Martina puhuu kirjassaan
…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko1431619Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi
Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun721605Loiri oli minusta vastenmielinen
Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru205994Parisuhdeodotukset
Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va139870Martina - Taistelija (WSOY) on menestyskirja
Mukavaa luettavaa ja paljon kauniita kuvia Martinasta. Loppukesä menee tämän kirjan parissa.130814Rakastan sut
pikkunallelle pikku suukko ja isommalle iso halaus ja tämä viesti. Se edellinen on jo täys. Nallestaan hehkuvalta.142805