Tossa alempana joku kyseli KTM koulutuksesta? Eilinen Diilin jakso kertoi kyllä koulutuksen tasosta kaiken. Eli maisterin paperit kauppatieteessä saa, vaikka ei tiedä mitä myyntikate ja käyttökate tarkoittaa. Jo osa peruskoululaisista osaa vastata tuohon kysymykseen Ja sitten haetaan vielä myyntijohtajan paikkaa Hjalliksen porukkan . Huh,huh. No pokkaa on ainakin....
Eilinen Diilin KTM
ROCE
2
847
Vastaukset
- kgkkjb
En nyt oikein usko että peruskoululaiset ymmärtää mitään myyntikatteista ja käyttökatteista.
- ROE
yhteiskuntaopin tunnilla käytiin läpi. Se oli silloin perskoulun alkuaikana yläasteella, tosin tuskin nykyään on koko ainetta opetuksessa. Nythän siellä voi valita vaikka mopon korjauksen yhdeksi kurssiksi. Lisäksi monessa muussakin ammattikoulutuksessa, jossa on valmiuksia yrittäjyyteen, käydään näitä asioita lävitse. Ei tosin ilmeisesti kauppatieteen maisterin koulutuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658