Kaisa Johanna, Saara Kirsikka ja Laura Marjukka saivat uuden sisaren. Jenni tulee olemaan ensimmäinen nimi, mutta toinen nimi on hakusessa. Saa olla pidempikin nimi mutta myös lyhyt käy. Ehtona on että toisessa nimessä on kaksois konsonantti jossain välissä. Marianne ja Annikki eivät käy!
Jennille toinen nimi!
8
529
Vastaukset
- Helppaaja
Hitsi, mä oisin just ehdottanu Mariannea.
Jenni Annika
Jenni Susanna
Jenni Anneli
Jenni Annukka
Jenni Birgitta
Jenni Hannele
Jenni Henriikka
Jenni Linnea
Jenni Marianna
Jenni Orvokki
Jenni Rebekka
Jenni Sinikka
Miellyttääkö mikään?- -n-
... Jenni Linnea kuulostaa ihastuttavalta!
Muita kivoja yhdistelmiä olisivat mielestäni
Jenni Sofianna
Jenni Kerttuli
Jenni Mariella
Jenni Janette
Mitä mieltä näistä?
- annakka
mielestäni susanna sopii loistavasti sisarussarjaan. kirsikka-marjukka, johanna-susanna.
- mamma
Jenni Piritta
Jenni Anette
Jenni Katrianna
Jenni Melissa
Jenni Mirella
Jenni Piritta
Jenni Rebekka
Jenni Sarianna
Jenni Sarlotta
Jenni Vanessa - annina
olis kiva...
- M8888
Jenni-Marie
Jenni Marie
Jenni Olivia
olisiko tuossa jotain hyvä - Miia
Päädyimme kahteen vaihtoehtoon Jenni Anniina ja Jenni Susanna, kumpi olisi parempi?
- gemini85
Susanna ja Anniina ovat molemmat kivoja nimiä, mutta Jenni Anniinassa on ehkä liikaa n:ää. Kun on tavallaan kaksi samantyylistä nimeä (Jenni ja Anni). Eli itse laittaisin Jenni Susannan nimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927