KTM EXC 125 on leikki-ikäisille mukuloille tarkoitettu lelu jolla penskat voivat innoissaan keulia. Ei kukaan 16v täyttäny jätkä enää kehtaa semmosella mopolta näyttävällä pyörällä ajaa. Myykää ne mopolta näyttävät paskanne pois ja ostakaa rautaristi-huppari ja tosimiehen kevari eli joku 125cc custom kuten esimerkiksi Honda Shadow 125.
Vastaukset 6
- sdlololoolloo
mun mielestä taas customi pyörät on homosohvia.
- onsenii
Sama hörhö on nyt provonnu monessa paikassa, että enskat on noloja. ja nauttii sitä enemmän mitä enempi tänne vastaillaa...
- rwer
wish
- rwar2
wish
- exc122222222222
tjeeps eli kotarithan on just 15-18 vuoden ikää ja siitä ylöspäi kaikilla vähänki varakkaammilla "mökkimopona". ja mun puolesta truehevarit saa ajella millä custom shadoweilla (omasta mielestä ne ajelee kyllä noilla vähä isommilla moottoripyörillä eikä millää pörisäjä shadowilla) mut ei tarvii tänne tulla sit itkee jos ne sut kusettaa. pitää vaa hyväksyy et kotari-kuskeille tulee vitusti pilluu ja rispectii xd
- KTM 890cc
saanti lisääntynyt(emätin)100%ktm ansiosta.KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494