Ostin -99 191t ajetun pollon,huollettu säännöllisesti ja vaihdelaatikko vaihdettu 187t kohdalla,auto toimii nyt kuin kello mutta mitä siinä olis noin niinkuin odotettavissa olevia vikoja?Kertokaa omat mielipiteet?On eka volkkari mikä mulla on.
Pollo
MT -69
1
497
Vastaukset
- .....
Vaihdelaatikko vaihdettu? Edellinen omistaja on tainnut olla aikamoinen taituri auton hajottamisessa, jos on onnistunut sen jo noilla kilometreillä hajottamaan.
Ei siinä pitäisi olla tulossa muuta kun pallonivelten vaihdot kohta ja sitten vaan normaalit huollot ja kovaa ajoa, jos meinaat ajella sillä kauan niin vaihda öljyt ja suodattimet aina 15tkm välein ja käytä laadukasta öljyä, esim. Mobil 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459