Custom-mopot ovat parhaita.

Customitrulaa

Älkää mitään noloja skoottereita ja enduroita ajako. Ostakaa custom-mopo niin kuin Regal Raptor 50. Sellainen näyttää oikealta moottoripyörältä ja on myös nopea pyörä.

23

1885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki+1

Kyllähän customit on hyviä kun kulkeekin yli 100 km/h. Mutta tollanen kinroadi /muu kiinalainen ei kestä niitä nopeuksia niin rungoltaan kuin moottoriltaan. Onhan ne custom MOOTTORIPYÖRÄT hienoja mutta mun ja aikamonen muun mielestä se on kyllä aikas noloo ajaa sellasella ihme customilla 50 km/h...
      Tulipa mieleen että kerrankuin olin menossa pyörällä mäkkäriin niin siinä mäkkärin ulkopöydillä istui pari hevaria ja niiden vieressä pari ''harrikka'' mopoo, sitten yks niistä alko jollain kaukosäädin käynnistyksellä leijua, se alko yhtäkkiä vaan käynnisteleen ja sammutteleen ku kävelin ohi, aika säälittävää, ei sellasilla pyörillä kyllä kehtais leijua...

• custom mopolla

Meillä on pojan kanssa molemmilla custom mopot ja ajellaan melkoisesti niillä, ihan vakioina on pidetty, koska me ajetaan mopoilla. Tallissa on kyllä custom moottoripyörätkin, mutta mopossa on sita jotain. Matka taittuu kummasti ihan 45km tunnissakin, kunnon kamppeet vaan ja menoksi. Ja mikä parasta ei yhtään nolota pistää parkkiin isojen harrikoiden kanssa Regal Raptor 50 mopoa, yhtään kertaa ei ole tullut negatiivista palautetta, päin vastoin kaverit on ihastellu meininkiä ja jopa joillakin huoltoasemilla tulee porukkaa katselemaan kulkupeliä, en ole moista kokenut muilla mopoilla. Viime kesänä heitettiin n. 1100km:n keikka yhdessä pojan kanssa ja saatiin paljon uusia ystäviä matkan varrella toisista motoristeista.

• asdasdasdasdw

Custom-mopot ovat täysiä paskoja, varsinkin kiinalaiset sellaiset. Vaikka olisi kuinka hieno, niin minusta todella noloa ajaa alle neljääkymppiä jollain Harrikan pikkuveljellä. Ei ei ja ei!

Itse ostin PV:n, ainakin kestää ja kulkee. Varsinkin viritettynä.

• ei enää mopo, vaa

laiton ajopeli maantiellä ja sillä vasta on noloo ajella!

• neljääkymppiä!!

Mopohan on selainen kulkupeli, että sillä ajetaan 45km/h ja sen ylimenevät ei ole enää mopoja.

• Regal Raptor 50 jes!

Ei siinä ole mitään noloa ajella hienolla custom-mopolla, matka taittuu edullisesti ja muutenkin hyvä ajaa. Eihän muutkaan mopot sen kovemmin kulje, Regal Raptor 50 kulkee ihan hyvin, kun vain muistaa sisäänajon suorittaa huolella ja huollattaa kunnolla.

Mitä tulee tuohon PV:n kestävyyteen, niin kaverin pevakko on jatkuvasti remontissa, eikä hän sillä pysty ajamaan mihinkään pitkälle, siis max 20km matkoja ja niistäkään ei aina selviä. Meillä vaan ajellaan näillä kiinalaisilla customeilla, eikä ihmetellä!

• fjfljfijfl
        Regal Raptor 50 jes! kirjoitti:

Ei siinä ole mitään noloa ajella hienolla custom-mopolla, matka taittuu edullisesti ja muutenkin hyvä ajaa. Eihän muutkaan mopot sen kovemmin kulje, Regal Raptor 50 kulkee ihan hyvin, kun vain muistaa sisäänajon suorittaa huolella ja huollattaa kunnolla.

Mitä tulee tuohon PV:n kestävyyteen, niin kaverin pevakko on jatkuvasti remontissa, eikä hän sillä pysty ajamaan mihinkään pitkälle, siis max 20km matkoja ja niistäkään ei aina selviä. Meillä vaan ajellaan näillä kiinalaisilla customeilla, eikä ihmetellä!

Custom o kaikkein luumuin invamopo mitä mistään voi saada. Vitut tommosille nelitahtisille tehottomille homosohville. Ja kyllä kuule 2-tahtiset enduromopot menee paljo lujempaa ku joku custom-mopo. Enduromopot saa menemään jotain 80 km/h ku tolla custom paskalla ei pääse virittämällä kun jotain 65 km/h.

• JCA_93
        fjfljfijfl kirjoitti:

Custom o kaikkein luumuin invamopo mitä mistään voi saada. Vitut tommosille nelitahtisille tehottomille homosohville. Ja kyllä kuule 2-tahtiset enduromopot menee paljo lujempaa ku joku custom-mopo. Enduromopot saa menemään jotain 80 km/h ku tolla custom paskalla ei pääse virittämällä kun jotain 65 km/h.

Taas näitä vitun Derbi- ja Yammu DT -pojuja. Kyllähän se kelpaa kun isi maksaa. Itse olin ostamassa Regal Raptorin customia, mutta kaikki kaatui siihen, kun ei rahat riittänytkään (niin, mietipä, isi ei maksanu), joten ostin sit Skyteamin mankin, jossa on about sama kone ku Regal Raptorissa. Ja muistakaa se, saatanan 2-tahti-uusenskapojat, että voitte painua vittuun täältä, sillä nelarin virittäminen ei tapahdu siten, että kysytään isiltä rahaa Metrakitin tehariin. Helppo se on sanoa että menee 90km/h ku ei tarvii ku teharin ja välien vaihdon.

• JCA_93
        JCA_93 kirjoitti:

Taas näitä vitun Derbi- ja Yammu DT -pojuja. Kyllähän se kelpaa kun isi maksaa. Itse olin ostamassa Regal Raptorin customia, mutta kaikki kaatui siihen, kun ei rahat riittänytkään (niin, mietipä, isi ei maksanu), joten ostin sit Skyteamin mankin, jossa on about sama kone ku Regal Raptorissa. Ja muistakaa se, saatanan 2-tahti-uusenskapojat, että voitte painua vittuun täältä, sillä nelarin virittäminen ei tapahdu siten, että kysytään isiltä rahaa Metrakitin tehariin. Helppo se on sanoa että menee 90km/h ku ei tarvii ku teharin ja välien vaihdon.

Saahan sen custominkin kulkemaan, kuulin kerran yhestä jätkästä, joka oli laittanu Kinroadin customiin Lifanin 140cc-koneen, kulkee varmaan ihan mukavasti...

• l0lllllllllllllll
        JCA_93 kirjoitti:

Saahan sen custominkin kulkemaan, kuulin kerran yhestä jätkästä, joka oli laittanu Kinroadin customiin Lifanin 140cc-koneen, kulkee varmaan ihan mukavasti...

No saahan minkä tahansa muunki mopon kulkemaan kun vaihtaa moottorin, tosin silloin se EI OLE ENÄÄ SAMA MOPO! siitähän vois samantien vaihtaa kaiken paitsi rungon ja sanoa että on virittäny...

• fifjlfjlsiajljlfjlfa
        JCA_93 kirjoitti:

Niin jonku tehottoman 4-tahtisen kiinalaisen kakkamoottorin kumminkin. Customit o nii perseest... Endurot on aina parempia. Esim. mopois Yamaha DT 50 voittaa helposti Regal Raptor 50:en. Ja sit kevareis Yamaha DT 125 voittaa kaiken mailman Honda Shadow 125:et sun muut kevaricustomit mennen tullen. Ja isommissaki moottoripyöris endurot pieksee aina samaa kokoo olevan customi menne tulle. Esim. Husqvarna 610 TE pieksee jonku Honda Shadow 600:en. Endurot on vaa parhait ja customit saletisti perseest.

• mopo kulkee 45km/h
        fjfljfijfl kirjoitti:

Jos sun enduro kulkee 80km/h, nii se ei oo enää mopo, muista se ja sillä ei sitten saa ajella tieliikenteessä ilman asiallisia muutoskatsastuksia ja veron- ym. maksuja, korttikin pitää olla A1 taskussa, että silleen.

On tasan tarkkaan makuasia, millä ajaa, toiset tykkää ajella customilla, toiset jollain muulla. Mä itse tykkään ajella noilla customeilla, on mulla joskus ollut endurokin kevarina.

• Dumbasses
        mopo kulkee 45km/h kirjoitti:

Jos sun enduro kulkee 80km/h, nii se ei oo enää mopo, muista se ja sillä ei sitten saa ajella tieliikenteessä ilman asiallisia muutoskatsastuksia ja veron- ym. maksuja, korttikin pitää olla A1 taskussa, että silleen.

On tasan tarkkaan makuasia, millä ajaa, toiset tykkää ajella customilla, toiset jollain muulla. Mä itse tykkään ajella noilla customeilla, on mulla joskus ollut endurokin kevarina.

Kyllä ittelläkin on Regal Raptor 50 tallissa ja kaverilla Yammu DT 125, mut silti se aina sanoo että "Vähän mä haluaisin tollasen", kun mun customin näkee.. Kyl noi endurot ehkä kiihtyy paremmin mut en mä sillä leveilis.. On muuten aika noloa ajaa jotain 45km/h kun se romu huutaa pullaa.. Enduroilla ku on tapana olla kovat äänet.. Mielummin Ajelisin vaikka Kiinalaisilla skoottereilla ku Enduron ottaisin !! Porukka vinee tääl et kyl kulkee ei hemmetti.. MOPO ei kulje ku 45km/h.. Muuten luokitus on (kevyt)moottoripyörä ja sillon en ainakaan lähtis vineemään niillä 80km/h romuilla..

• Better ride today
        Dumbasses kirjoitti:

Kyllä ittelläkin on Regal Raptor 50 tallissa ja kaverilla Yammu DT 125, mut silti se aina sanoo että "Vähän mä haluaisin tollasen", kun mun customin näkee.. Kyl noi endurot ehkä kiihtyy paremmin mut en mä sillä leveilis.. On muuten aika noloa ajaa jotain 45km/h kun se romu huutaa pullaa.. Enduroilla ku on tapana olla kovat äänet.. Mielummin Ajelisin vaikka Kiinalaisilla skoottereilla ku Enduron ottaisin !! Porukka vinee tääl et kyl kulkee ei hemmetti.. MOPO ei kulje ku 45km/h.. Muuten luokitus on (kevyt)moottoripyörä ja sillon en ainakaan lähtis vineemään niillä 80km/h romuilla..

Tietääks kukaan onko 50-kuutioista Raptoria saatavana missään päin eteläisintä Suomea tällä hetkellä? Ei ainakaan Motor Powerin myyjillä.

Jos tiedät hyviä vaihtoehtojakin vaihteellisista mopoista (joku muu kuin custom, niihin muihin merkkeihin en luota) niin saa enemmän kuin mieluummin heittää!

• varman varmasti???
        Better ride today kirjoitti:

Tietääks kukaan onko 50-kuutioista Raptoria saatavana missään päin eteläisintä Suomea tällä hetkellä? Ei ainakaan Motor Powerin myyjillä.

Jos tiedät hyviä vaihtoehtojakin vaihteellisista mopoista (joku muu kuin custom, niihin muihin merkkeihin en luota) niin saa enemmän kuin mieluummin heittää!

Luulis Motor Powerilla vielä olevan jokunen Regali myymättä. Tosin meidän toinen Regali meni heti kaupaksi, kun laitettiin myyntiin. Sai kaveri hyvän mopon ja huolletun.

• supermoto-mies
        Dumbasses kirjoitti:

Voihan sitten ostaa supermoton kuten itelläni on. 2008 Derbi x-race sm. On ollut hyvä mopo. Kulkee sen 55km/h vakiona. Totta kai sieltä kuuluu kovempi ääni kun ajaa kaasu pohjassa. Onhan se ihan normaalia. Ei se ny ihan äänettömästi voikkaan kulkee :)

• Kokemusta on
        fjfljfijfl kirjoitti:

Regal raptor 50 löytyy tallista, ja kulkee vakiona abouttis 63 km/h. Että kyllä ne customit kulkee...

• Customislife
        fifjlfjlsiajljlfjlfa kirjoitti:

Niin jonku tehottoman 4-tahtisen kiinalaisen kakkamoottorin kumminkin. Customit o nii perseest... Endurot on aina parempia. Esim. mopois Yamaha DT 50 voittaa helposti Regal Raptor 50:en. Ja sit kevareis Yamaha DT 125 voittaa kaiken mailman Honda Shadow 125:et sun muut kevaricustomit mennen tullen. Ja isommissaki moottoripyöris endurot pieksee aina samaa kokoo olevan customi menne tulle. Esim. Husqvarna 610 TE pieksee jonku Honda Shadow 600:en. Endurot on vaa parhait ja customit saletisti perseest.

Aina vittu kisaaminen mielessä. Vittu customeilla ajosta nautitaan, eikä rällätä ja keulita...

• Mopopoika50

Mul on regal raptor 50 ja kulkee vakiona 63km/h. Repikää vittu siitä! Pientä viritystä nii menee 80 rikki.

• derbisti666

^ haha vituttais minuaki ajaa semmosella paskalla :DDD

• no

hyi

• KivesBanjoVi

Siis voi vittu Täällä on lapsellista porukkaa... "Enduromopon saa kulkemaan 80km/h ja customin 65km/h
      A)vittuako lähdette vertaamaan 2 ja 4t koneita virityksessä kun toinen kulkee jo pelkän putken vaihtamalla ja toinen pytyn vaihtamalla?
      B)Customin mopoissa on Monkey type kone jne. = se on laiska mutta säästeliäs
      Jne.

• utelias-iskä

mitä tommoset kustom mopot maksaa ja eikös ne ole koneeltaan samoja kuin jotku hondat ja kawat kun niiltä meni patenttisuoja umpeen muutama vuosi sitten? paskemminhan ne on tehty ja huonommasta materiaalista mutta vararaosat voi käydä alkuperäsestä..toki voin olla ihan hakoteillä..tyttärelleni mopoa suunnittelen ja kustomi ois ihan hyvä vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe