tollasta asetta olisin vailla tarjoa
.22wmr
5
721
Vastaukset
- mutta melua tulee
Minä olen oman magnumini myynyt pois, mutta ehdinpä tähän väliin puolustamaan sen tarpeellisuutta ennenkuin kukaan ehtii julistaa miten turha kaliiperi .22wmr on :-)
.22 wmr on mukavan tuntuinen pienriistakivääri, virallisesti pienoiskivääri. Sillä on luvallista metsästää mm. kettua joka ei .22 LR:llä ole meillä sallittua. Ampua tietenkin täytyy osata. Hyvästä osumasta kettu aivan varmasti tuolla heittää henkensä (ja samoin heittää kyllä huomattavasti isompikin kohde).
Huonona puolena siinä on lähinnä se että äänenvaimentimesta ei ole paljon hyötyä luodin suuren nopeuden vuoksi. Nopeutta siinä pienessä ja kevyessä luodissa on pakko olla että metsästyslain asettamat rajat täyttyisivät.- Hillbergmounting.
Hanki .22 Hornet-ase ja alat itse lataamaan patruunasi. Voit ladata 2,6-3,2g luodeille lähtönopeutta aliäänisestä aina 820m/s.
- Nimimerkki-Erkki
Hillbergmounting. kirjoitti:
Hanki .22 Hornet-ase ja alat itse lataamaan patruunasi. Voit ladata 2,6-3,2g luodeille lähtönopeutta aliäänisestä aina 820m/s.
www.pyssypuoti.fi
www.pyssy.fi
Huutonetistä kantsii tsiigaa. - erä monista
Hillbergmounting. kirjoitti:
Noin kevyille luodeille ei kuitenkaan aliäänisinä saa isoakaan liike-energiaa.
- Hillbergmounting.
erä monista kirjoitti:
Noin kevyille luodeille ei kuitenkaan aliäänisinä saa isoakaan liike-energiaa.
Saako sitten muka .22LR- tai.22 Maguliiin. Kaverillahan oli pönttö .22 Magulissa!
Minullapa onkin äänettömät lataukset 200gr luodeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1494019Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso153859Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani123042Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai663038Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1472595- 682462
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282193- 301559
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1121548Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es651370