Onkohan kellään ollut samaa ongelmaa, kun yritän asentaa Voikkoa Open Office 3.1 :seen, Ilmoittaa ettei "kohdetta voikko.oxt ei ole olemassa". Mitä tämä tarkoittaa? Koitin asentaa koko OO:n uudestaan, mutta sama vika. Samoten latasin Voikon monta kertaa uudestaan...
Voikko ei asennu OO 3.1
11
660
Vastaukset
- avokonttori
sivulla kohta "Tunnettuja ongelmia" joku ratkaisu.
Vanhoista viesteistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8379050- Pasi J
ole tuota vikaa...
- Pasi J
kukaan osaa vastata / kokenut samaa vikaa?
- mä vaan
suorititko sen lisäosien hallinnan kautta
- Pasi J
suoritin. Olen asentanut koko OO:n uudestaan ja ladannut voikon sata kertaa uudestaan. Mikään ei tunnu tepsivän.
- mä vaan
Pasi J kirjoitti:
suoritin. Olen asentanut koko OO:n uudestaan ja ladannut voikon sata kertaa uudestaan. Mikään ei tunnu tepsivän.
Ja käytikkö lisäosien hallinnan lisää.. ja etsitkö lataamasi voikon
- procula
Pasi J kirjoitti:
Luultavasti vanhaa versiota ei kelpuuta.
- Pasi J
mä vaan kirjoitti:
Kyllä
- Pasi J
procula kirjoitti:
Luultavasti vanhaa versiota ei kelpuuta.
latasin OO:sta ja voikosta uusimmat versiot.
- Pasi J
mä vaan kirjoitti:
on visva syylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423