Megane -99 Break 1.6.
Jäähdyttimen neste katoaa jonnekin. Onko joku tyyppivika, kun silmämääräisesti vuotoa ei tahdo löytyä?
Tuntuu että varsinkin auton seistessä lämpimänä, sammuksissa, paisuntasäiliö kuivahtaa ja seuraavana alkaakin lämmöt nousta ja keittää. Välillä voi ajaa satojakin kilometrejä ja ei mitään, joskus taas nopeastikin.
Vesi katoaa
4
618
Vastaukset
- frangrabba
eikö tullut mieleen etttä siellä tosiaankin on vuoto jossain,syyläri,kansipahvi tai letkuvuoto täytyy olla ei se vesi sieltä muuten mihkään häviä,eikä se kyllä mun mielestäni mikään tyyppivika voi olla,en tiiä minä kun noita relluja ostele eihän niistä ole kuin harmia
- Relaunt Magene
Mieleen joo.
Mutta kun vuoto on "toisaikaista"-
Autoista aina harmia. Samoin naisista, lapsista, eläimistä, työpaikasta, harrastuksista, säästä, naapureista, ruuasta, sähköstä ja tietokoneista.
- laita
paisuntasäiliön kautta järjestelmään painetta kompuralla paineensäätimen läpi hiljalleen painetta nostamalla niin löydät vuotokohdan jos on ns helppo vika. Testaa samalla toimiiko paisuntasäiliönkorkki oikein, niissä yleensä lukee avautumispaine. Ja ei kannata laittaa painetta enempää kuin tuo korkin avautumispaine pitäisi olla.
Jos esim vesiletku haljennut sopivasta kohtaa sitä ei löydä ilman paineistusta, kusee alleen vain silloin kun järjestelmässä on sopiva paine.
Jos ei tuolla tavalla löydy vuotoa niin sylinterinkantta irroittelemaan. - MeganeClio
Meganessa väheni paisuntasäiliöllinen jäähdytysnestetä noin 3-4 kuukaudessa ja mitään merkkiä vuodosta ei missään ollut. Laitoin "korjaussarjan" nesteen sekaan ja nesteen väheneminen loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1513235Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662210Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2891657Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51483Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31012Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903