Megane -99 Break 1.6.
Jäähdyttimen neste katoaa jonnekin. Onko joku tyyppivika, kun silmämääräisesti vuotoa ei tahdo löytyä?
Tuntuu että varsinkin auton seistessä lämpimänä, sammuksissa, paisuntasäiliö kuivahtaa ja seuraavana alkaakin lämmöt nousta ja keittää. Välillä voi ajaa satojakin kilometrejä ja ei mitään, joskus taas nopeastikin.
Vesi katoaa
4
611
Vastaukset
- frangrabba
eikö tullut mieleen etttä siellä tosiaankin on vuoto jossain,syyläri,kansipahvi tai letkuvuoto täytyy olla ei se vesi sieltä muuten mihkään häviä,eikä se kyllä mun mielestäni mikään tyyppivika voi olla,en tiiä minä kun noita relluja ostele eihän niistä ole kuin harmia
- Relaunt Magene
Mieleen joo.
Mutta kun vuoto on "toisaikaista"-
Autoista aina harmia. Samoin naisista, lapsista, eläimistä, työpaikasta, harrastuksista, säästä, naapureista, ruuasta, sähköstä ja tietokoneista.
- laita
paisuntasäiliön kautta järjestelmään painetta kompuralla paineensäätimen läpi hiljalleen painetta nostamalla niin löydät vuotokohdan jos on ns helppo vika. Testaa samalla toimiiko paisuntasäiliönkorkki oikein, niissä yleensä lukee avautumispaine. Ja ei kannata laittaa painetta enempää kuin tuo korkin avautumispaine pitäisi olla.
Jos esim vesiletku haljennut sopivasta kohtaa sitä ei löydä ilman paineistusta, kusee alleen vain silloin kun järjestelmässä on sopiva paine.
Jos ei tuolla tavalla löydy vuotoa niin sylinterinkantta irroittelemaan. - MeganeClio
Meganessa väheni paisuntasäiliöllinen jäähdytysnestetä noin 3-4 kuukaudessa ja mitään merkkiä vuodosta ei missään ollut. Laitoin "korjaussarjan" nesteen sekaan ja nesteen väheneminen loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011