Vesi katoaa

Relaunt Magene

Megane -99 Break 1.6.

Jäähdyttimen neste katoaa jonnekin. Onko joku tyyppivika, kun silmämääräisesti vuotoa ei tahdo löytyä?

Tuntuu että varsinkin auton seistessä lämpimänä, sammuksissa, paisuntasäiliö kuivahtaa ja seuraavana alkaakin lämmöt nousta ja keittää. Välillä voi ajaa satojakin kilometrejä ja ei mitään, joskus taas nopeastikin.

4

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

eikö tullut mieleen etttä siellä tosiaankin on vuoto jossain,syyläri,kansipahvi tai letkuvuoto täytyy olla ei se vesi sieltä muuten mihkään häviä,eikä se kyllä mun mielestäni mikään tyyppivika voi olla,en tiiä minä kun noita relluja ostele eihän niistä ole kuin harmia

• Relaunt Magene

Mieleen joo.

Mutta kun vuoto on "toisaikaista"-

Autoista aina harmia. Samoin naisista, lapsista, eläimistä, työpaikasta, harrastuksista, säästä, naapureista, ruuasta, sähköstä ja tietokoneista.

• laita

paisuntasäiliön kautta järjestelmään painetta kompuralla paineensäätimen läpi hiljalleen painetta nostamalla niin löydät vuotokohdan jos on ns helppo vika. Testaa samalla toimiiko paisuntasäiliönkorkki oikein, niissä yleensä lukee avautumispaine. Ja ei kannata laittaa painetta enempää kuin tuo korkin avautumispaine pitäisi olla.
      Jos esim vesiletku haljennut sopivasta kohtaa sitä ei löydä ilman paineistusta, kusee alleen vain silloin kun järjestelmässä on sopiva paine.
      Jos ei tuolla tavalla löydy vuotoa niin sylinterinkantta irroittelemaan.

• MeganeClio

Meganessa väheni paisuntasäiliöllinen jäähdytysnestetä noin 3-4 kuukaudessa ja mitään merkkiä vuodosta ei missään ollut. Laitoin "korjaussarjan" nesteen sekaan ja nesteen väheneminen loppui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      151
      3235
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      226
      2830
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      66
      2210
    4. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1657
    5. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      5
      1483
    6. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      25
      1352
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1251
    8. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1012
    9. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      920
    10. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      903
    Aihe