Phenom2 955 Black E VS. I5-750

Athlon

Onko koneiden rakentelijoille kokemuksia noista AMDin ja INTELin prosessoreista. Hinnat ovat aika lähellä toisiaan, molemmissa L2 on 8MB, mutta Phenomi laukkaa aika lailla kovemmin jo valmiiksi. Intelin kellot ovat 2.66GHz ja Amdin 3.2GHz. Phenomi kiinnostaisi enemmän, kun saa kuulemma helposti kulkemaan, vaikka 4GHz. Eikä tarvitsisi kallista DDR3 - muisteja ja "tuhatjalkaista" emoa ostaa.

Olisi mukava kuulla käyttäjien kokemuksia esim. mitä tuloksia noilla prossuilla on tullut Vantagella. Mikä oli näyttis, emo ja käyttöjärjestelmä. Erityisesti Zalmanin tai jonkun muun kunnon jäähyn lisäämä kellojen nousu kiinnostaa kovasti.

Osaako Windows7 kyykyttää prossun avulla näyttistä vielä enemmän kuin XP.

Teoria ei kiinnosta, vain käyttäjien omat mittaukset.

3

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Athlon

Kukaan uskalla kirjoittaa mitään....Niin kuuluisan mäkikotkan suhdelukumäärityksen tyyliin kerron että olen kasaaja 20/80%, jälkimmäinen luku kuvastaa minun kasausten suhdetta täällä verrattaviin ammattilaisiin. Täällä on taatusti sata nolla kiihkeempiäkin kasaajia/ virittelijöitä. Jotku päivittää konettansa, jopa puolen vuoden välein, ei haittaa mitään. Sama kasa, jollain voi mennä rahaa jo perjantaina baarissa.

Joku voi olla testannut prossuja 3DMark- 06 testillä, nekin luvut kelpaavat, muistin määrän voi myös mainita, vaikkei pitäisi eroa olla kahden tai neljän Gigan välillä.
      Myös Mikrobitin mittaukset kelpaavat, jos joku sattuu tietämään niistä. Myös hieman pienemmällä kelloilla kulkeva Phenom2- arvot kelpaavat.

Siitä vaan runoilemaan ...

• prossun kuin

Itse kyllä mieluummin ostaisin noista kahdesta prossusta tuon amd phenom II 955 black editionin ihan siitä syystä koska prossu on vähän halvempi ja emolevyt ovat halvempia ja parempia. Jossakin oli juttua tuosta inteli i5 prossujen emolevyistä jotka olivat viallisia jotka rikkoivat prossun pahimmassa tapauksessa

• Athlon

Phenom2 on seuraava käskyttäjä koneessani, vesijäähyllä menee varmaan yli 5GHz tarvittaessa.
        Korjaus aiempaan mailiini.
        Joillakin, näillä sivuilla vierailijoilla on huomattavasti enemmän kokemusta virityksestä ja eri kokoonpanoista kuin minulla. Olisi mukava kuulla miten hyvin mikin kokoopano pelitti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      2589
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1659
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      133
      1633
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1358
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1180
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      282
      1165
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      976
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      22
      924
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      889
    Aihe