Tampereen urheiluhierojakoulu/Fuengirola

Eleonoraidasophie

Onko ketään joka olisi käynyt kyseisen koulun? Tai olisi vasta menossa sinne?

Itse suunnittelen aloittavani nuo opinnot Espanjassa ensi syksynä ja kuulisin mielelläni kokemuksia sieltä ja vaihtaisin mielipiteitä sinne aikovien kanssa!

Kaikki informaatio on positiivista!

3

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hierojakohta

Kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja.. Suosittelen että käyt koulun jossain muualla ja tuut sit Espanjaan ihan oman reissun..
      Mulla ei oo ihan hirveen hyviä kokemuksia tästä ja mitä kurssilaisten kanssa puhuttu niin ei suositella.. Onhan tää ihan hienoo ku voi sanoo että opiskelen Espanjassa mutta eipä muuta hienoo tässä olekaan.. Kurssikin on minun mielestä ylihinnoiteltu.. Ja täällä Funegirolassa on niin erilainen opetus kun Tampereella että ei mitään järkee mut loppukoe on kuitenkin sama.. Mikä hieman mietityttää..
      Tampereella käydään siis paljon enemmän asioita kun mitä me täällä...
      Ois ihan kiva mielenkiinnosta mennä käymään sama kurssi Vierunmäelle vertailemaan hintalaatu-suhdetta mutta kyllä mulle yks koulutus kuitenkin riittää..
      Kallis kurssi ja opetus mitä on... Varsinkin täällä Espanjassa... Mieti vielä :)

• Urheiluhieroja232323

Hei, Kävin myös tuon saman kurssin pari vuotta sitten. En suosittele, eikä uskoakseni moni luokkalainenkaan suosittele. Täyttä rahastusta. Anatomia on vaikeaa ja opetustahti todella nopea. Kuitenkin näitä anatomian tunteja on hyvin vähän ja suurin osa "opetuksesta" on hieroa niska limassa suomalaisia turisti mummoja ja pappoja, jotka käy koululla hierotuttamassa itseään. Työharjoittelu siis suoritetaan koululla.

Opettajina on pariskunta, joista huomaa että tuovat henkilökohtaiset ongelmansa koulun ilmapiiriin. Tämä opettajapariskunta kohtelee aikuisia maksavia opiskelijoita kuin pikkulapsia, heittipä kerran luokasta koko porukan pihalle kun kukaan ei viitannut heti aamusta. Suunntieltiin reklamaation tekoa koko koulusta, mutta en tiedä saiko sit kukaan aikaiseksi. Mutta todellakin hukkaan heitettyä rahaa.
      Jos espanjaan haluat mennä opsikelemaan, niin oliko se joensuussa sellainen koulu minkä kautta sai espanjassa kouluttautua suomalaisessa koulussa datanomiksi tai merkonomiksi. Pari kämppistä oli siinä koulussa ja heillä ei tuntunut muuta olevan kuin vapaa aikaa. Todella harvoin lähipäiviä ja se koulu on ilmainen.

Jos siis et halua mennä espanjaan orjatyöläiseksi tekemään raskaita päiviä ja vielä maksaa siitä, niin älä valitse urheiluhierojakoulua.

• jiitee4

Aika mielenkiintoista. Itsekin katselin tätä vaihtoehtoa lähteä espanjaan opiskelemaan, mikä kuulostaa tietty niiin hienolta, mutta eihän se mikään lomareissu ole. Moni varmasti haksahtaa tähän.

Onkos muuten kannattava koulutus Suomessa tuo urheiluhierojan koulutus? Hinta vähän hirvittää, mutta jollain tavoin muuten homma kiehtoo.. Ehkä sen takia, kun itse on hierottavana ollut niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe