Olen 16 vuotias poika enkä ole koskaan seurustellut eikä yksikään tyttö ikinä ole kiinnostunut minusta. Olen ujo ja normi kroppainen ja ruma naamainen. Voiko yksikäään tyttö ikinä kiinostua tälläisestä nyhveröstä?
ruma naama
15
1000
Vastaukset
- sairaalalaulaja
"Muodoton pää, nännännää" :D:D:D
- sairaalalaulaja
Ja on meinaan muuten aika hankala sanoa tosta voiko kukaan kiinnostua, jos sulla ei ole persoonaa/luonnetta vaan olet vain tyhjä kuori jolla on ruma naama niin tuskin. Ja määrittele ruma, moni hyvännäkönen sanoo itseään rumaksi vaikka eivät sitä ole.
Eli kerro vähän enemmän, ei muuten voi sanoa.
Ja vaikka et 16v olekaan vielä seurustellut niin ei mitään hätää, ei ole moni muukaan 16v vielä seurustellu. - tyttö 14
tohon on vaikea vastata kun ei tiedä sun luonnetta :) mutta yritän parhaani mukaan vastailla :D
Vaikka susta tuntuu että kukaa ei oo ikinä kiinnostunut susta,niin voit olla hyvin vääräs :) koska joistakin tytöistä sitä ei huomaa et olis kiinnostunu,varsinkaa jos on ujo tyttö kysymykses :) Ja kun sanoit että "ruma naamainen" niin se ei välttämättä pidä paikkaaansa, mäkin pidän itteäni rumana naamasta (vaikka oon tyttö,mut kuitenki) mutta silti mulle on sanottu että en oo mikään ruma et oon nätti,nii uskon että et säkään mikään ruma ole,koska tiiän muutamia sun ikäisiä poikia jotka sanoo itteensä kans rumaks ja mun mielestä ne ainaki on tosi komeita :P Ja mä ainakin voisin kiinnostua susta jos tuntisin sut!! :)- kristoferder
minulle on sanottu että minulla on ruma naama ja se on oikeasti ruma
- tyttö14 :)
kristoferder kirjoitti:
minulle on sanottu että minulla on ruma naama ja se on oikeasti ruma
Mutta Luonne on silti mulle ainaki tärkeempi ku se minkä näkönen poika on.... Että jos sä oot ruma omasta mielestäsi niin ei se katso silti siihen etteikö kukaan ikinä ihastuisi suhun :) koska aika moni tyttö íhastuu siihen luonteeseen.... niinku esimerkiks mun isosisko (23v) se ihastu yhteen poikaan joka sen mielestä ei ollu aluksi mikään komia mutta se ihastu siihen sen luonteeseen... ja nyt ne on ollu kihlois jo 5 vuotta :)
- Guruyoman526
Muista hyvä mies, että voit itse vaikuttaa omaan ulkonäköösi. Panostaudu siihen niin mahdollisesti tyttöjen katseet alkavat kääntyä suhun päin. Et välttämättä edes huomaa sitä, mutta silti.
- gogleo
miten ihminen naamaa muuttaa puukolla vuolemallako??
- Anonyymi
gogleo kirjoitti:
miten ihminen naamaa muuttaa puukolla vuolemallako??
Olen elänyt 70 vuotta rumana ja kohentanut ulkonäköäni, mutta rumuus on sitä luokkaa, että olen vain siedettävän näköinen. Olen joutunut kodittomaksi rumuuteni tähden. Kun sieltä nousin, pääsin työhön, jossa jouduin olemaan jatkuvasti tekemisissä ihmisten kanssa. Siinä ei auttanut ystävällinen käytös eikä palvelualttius mitään. Minulle tuotiin koko ajan esille, että olen alemman luokan ihminen vain siksi, että olin ruma. Työni toimenkuvan vaatimus oli ystävällinen ja miellyttävä käytös asiakkaille ja työtovereille. Luonteeni ei merkinnyt mitään, vaikka olin palvelualtis ja kuuntelin kärsivällisesti asiakkaiden vuodatukset. En ole saanut yhtään ystävää, mutta minua on käytetty hyväksi monella tapaa.
Koska nuorena ja lapsuudessani tunsin useita kauniita ihmisiä, niin heidän elämänsä on ollut mukavaa ja miellyttävää kaiken aikaa näin sivusta seuratessani. Minä rumana ihmisenä en ole kyennyt vaikuttamaan elämääni mitenkään. Olen joka murusta minkä olen syönyt ja kuluttanut, maksanut kovan hinnan. Kiitoksia en ole koskaan saanut, vaikka olen elänyt suurimman osan ajastani työnantajien palveluksessa nälkäpalkalla. Jokaiselta työnantajalta olen saanut työtodistukseen nollan, vaikka viimeisessä työpaikassa tein työni erittäin hyvin 30 vuotta.
- .........g
Se riippuu ihan tytöstä ja hänen mieltymyksistään. Harvemmin kukaan voi seurustella sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö on vastenmielinen ja omasta mielestä ällöttävä. Mutta kauneus on tietty katsojan silmissä ja jokainen tykkää eri näköisistä ihmisistä.
Tunnen yhen jätkän jolla on hyvä kroppa, mutta todella ruma naama. Ei se naisia kovin helposti saa, mutta kaksi kertaa on seurustellut, vaikka suhteet kestivätkin vaan joku 4 kk. Ei siihen rumaan naamaan oikein voi vaikuttaa, jos on todella epäsuhtaiset kasvonpiirteet ja kaikki naamassa on suoraan sanottuna päin persettä. Silloin kannattaa panostaa niihin asioihin mihin voi, kuten pukeutumiseen, ihonhoitoon ja hiuksiin. Boostaa itsevarmuuttasi ja lopeta itsesi haukkuminen. Ujon voi olla vähän vaikeampi saada seuraa kun rohkeamman tyypin, mutta ei mitenkään mahdotonta.
Kukaan ei kuitenkaan pidä nyhveröistä jotka vihaavat itseään, eivätkä osaa tehdä mitään päätöksiä itse. Jos olet "nyhverö" niin herran jestas ala kehittämään luonnettasi ja lopeta sellainen nyhväys. Ota omasta elämästäsi ote.
Tunnen yhden jätkän jolla on ihan okei kroppa, mutta vitun ruma naama. Hän on myös enemmän ujohko kuin koko ajan suunapäänä, mutta hän on silti seurustellut kahdesti (muistaakseni molemmat suhteet kesti puoli vuotta). Muakin hän yritti, mutta en pystynyt edes katsomaan häntä silmiin, ja hyi vittu kun hän yritti lähestyä fyysisesti... Naamaraja...- tyttö 17 v.
Itsetunnosta tässä pitkälti on kysymys. Ehkä kärsit huonosta itsetunnosta, jos pidät itseäsi rumana. Vaikka joku olisi sanonut kasvojasi rumaksi, se ei tarkoita, että ne olisivat. Kauneus on sitä, mikä miellyttää silmää, ja eri ihmisiä miellyttävät hyvin eri asiat. Olen varma, että joku vielä kiinnostuu sinusta, mutta ehkä sinun pitää tehdä aloite. Kaikki eivät ole pinnallisia ja hylkää toista ulkonäön takia.
- rumilusihmetys
tyttö 17 v. kirjoitti:
Itsetunnosta tässä pitkälti on kysymys. Ehkä kärsit huonosta itsetunnosta, jos pidät itseäsi rumana. Vaikka joku olisi sanonut kasvojasi rumaksi, se ei tarkoita, että ne olisivat. Kauneus on sitä, mikä miellyttää silmää, ja eri ihmisiä miellyttävät hyvin eri asiat. Olen varma, että joku vielä kiinnostuu sinusta, mutta ehkä sinun pitää tehdä aloite. Kaikki eivät ole pinnallisia ja hylkää toista ulkonäön takia.
ja tytöille sitten tiedoksi, että vaikka sanotte, ettei pärstäkertoimella ole väliä, että luonne muka ratkasee.. ni miks sanotte moista shittiä, vaikka kuitenki ootte erimieltä.. niin juu ja mullaki on helvetin ruma naamavärkki ja sen kruunaa yllätys yllätys iso nenä ja 2 finniä kaulassa!
- lisbeth_
varmasti monikaan poika ei ole seurustellut vielä 16 vuotiaana joten sulla ei ole mtn hätää. ja etpä sä varmaan niin ruma ole ettet tulis koskaan ikinä löytämään ketään sen takia. sitäpaitsi moni poika tulee vaan paremman näköseksi kun se vanhenee ja piirteet tulee miehekkäämmiksi.
- ...
Rumilusihmetys, ehkä se olisi paskapuhetta jos sanojana olisi joku äärimmäisen pinnallinen, yli-itsevarma lissupissis, mutta kyllä ne muut tytöt tietää, että elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja pärstäkerroin!
- MinäMinä :]
ei voi. Et ikinä tuu saamaa ketää tai mitää. Totuttele siihen.
Mutta vain siksi että kysyt: "Voiko yksikään tyttö kiinnostua tälläisestä nyhveröstä?"
Kukaan ei loppujen lopuksi välitä naamastasi mutta heitä kiinnostaa enemmän itsetuntosi. Se ei vaikuta olevan ihan kohdallaan. Ruma naama? Ahaa? Sullapas on aina jotain mitä jollain muulla ei ole :]
"Perfect? -No. Better than you? Of course!" Muista tuo ;]
Tarkoitan siksi että muista että sinulla on aina jotain mitä muilla ei ole. Kun tiedät sen ja näytät sen tytötkin huomaavat sinut :] - :)
Ite 16-vuotias tyttö ja omalla poikaystävällä heikko itsetunto, sanoo samoja asioita kuin sinä. MINUN mielestäni kuitenkin maailman ihanin otus mitä maa päällään kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1425621Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072092- 1411535
- 1051376
- 1121376
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311173Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1961168- 491137
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57871