Sirpaleet on Stephenie Meyerin Houkutus -kirjasarjaan perustuva tarinankerronta roolipelisivusto. Pelaamme pääosin vampyyreilla ja ns. ihmissusilla, mutta myös ihmisen ottaminen hahmoksi on mahdollista. Emme kuitenkaan pelaa kirjasta tutuilla hahmoilla, emmekä Forksissa. Pelaamme Everett -nimisessä kaupungissa. Maailmassamme on kuitenkin olemassa niin Cullenit, Quileutit (loogisestikin, sillä Everettin ihmissudet ovat La Pushissa asuvien Quileuttien jälkeläisiä) kuin Volturitkin, jotka yhä pitävät vampyyrimaailmaa hallinnassaan. Aamunkoin tapahtumista on kulunut n. 20 vuotta. (Tästä on pakko mainita susipoikien takia.) Säilyykö rauha vampyyrien ja muuttujien välillä? Entä pysyvätkö ihmiset yhä tiedottomina näistä olennoista? Tule päättämään tämä kaikki itse.
Klikkaa itsesi sivuille http://sirpaleet.zxq.net/
Foorumilla pelattava Twilight -rope
3
924
Vastaukset
- akettaja
miten pääsen pelaamaan???!!! olen etsinyt kaikkialta miten pääsen kertomaanne maailmaan!!! onko tämä huijaus!?!?!?!?!
- Purple
Sirpaleet on siis roolipeli. Ja se on vuorovaikutteisen kerronnan muoto, jossa osallistujat pyrkivät eläytymään kuvitteellisten hahmojen rooleihin kirjoittamalla. Pelaamaan pääsee, kun on luonut oman hahmon ja lähettänyt sen sirpaleet-roolipelin omaan sähköposti osotteeseen. Sirpaleet ovat yhä toiminnassa ja se tarvitsee kipeästi pelaajia. Siis jos on kiinnostusta, niin rohkeasti vaan liittymään ;) Kukaan ei siellä pure :)))
- ropeecila
Purple kirjoitti:
Sirpaleet on siis roolipeli. Ja se on vuorovaikutteisen kerronnan muoto, jossa osallistujat pyrkivät eläytymään kuvitteellisten hahmojen rooleihin kirjoittamalla. Pelaamaan pääsee, kun on luonut oman hahmon ja lähettänyt sen sirpaleet-roolipelin omaan sähköposti osotteeseen. Sirpaleet ovat yhä toiminnassa ja se tarvitsee kipeästi pelaajia. Siis jos on kiinnostusta, niin rohkeasti vaan liittymään ;) Kukaan ei siellä pure :)))
Onko vielä toiminnassa? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741