Foorumilla pelattava Twilight -rope

Twilightfan

Sirpaleet on Stephenie Meyerin Houkutus -kirjasarjaan perustuva tarinankerronta roolipelisivusto. Pelaamme pääosin vampyyreilla ja ns. ihmissusilla, mutta myös ihmisen ottaminen hahmoksi on mahdollista. Emme kuitenkaan pelaa kirjasta tutuilla hahmoilla, emmekä Forksissa. Pelaamme Everett -nimisessä kaupungissa. Maailmassamme on kuitenkin olemassa niin Cullenit, Quileutit (loogisestikin, sillä Everettin ihmissudet ovat La Pushissa asuvien Quileuttien jälkeläisiä) kuin Volturitkin, jotka yhä pitävät vampyyrimaailmaa hallinnassaan. Aamunkoin tapahtumista on kulunut n. 20 vuotta. (Tästä on pakko mainita susipoikien takia.) Säilyykö rauha vampyyrien ja muuttujien välillä? Entä pysyvätkö ihmiset yhä tiedottomina näistä olennoista? Tule päättämään tämä kaikki itse.

Klikkaa itsesi sivuille http://sirpaleet.zxq.net/

3

983

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akettaja

miten pääsen pelaamaan???!!! olen etsinyt kaikkialta miten pääsen kertomaanne maailmaan!!! onko tämä huijaus!?!?!?!?!

• Purple

Sirpaleet on siis roolipeli. Ja se on vuorovaikutteisen kerronnan muoto, jossa osallistujat pyrkivät eläytymään kuvitteellisten hahmojen rooleihin kirjoittamalla. Pelaamaan pääsee, kun on luonut oman hahmon ja lähettänyt sen sirpaleet-roolipelin omaan sähköposti osotteeseen. Sirpaleet ovat yhä toiminnassa ja se tarvitsee kipeästi pelaajia. Siis jos on kiinnostusta, niin rohkeasti vaan liittymään ;) Kukaan ei siellä pure :)))

• ropeecila
        Purple kirjoitti:

Sirpaleet on siis roolipeli. Ja se on vuorovaikutteisen kerronnan muoto, jossa osallistujat pyrkivät eläytymään kuvitteellisten hahmojen rooleihin kirjoittamalla. Pelaamaan pääsee, kun on luonut oman hahmon ja lähettänyt sen sirpaleet-roolipelin omaan sähköposti osotteeseen. Sirpaleet ovat yhä toiminnassa ja se tarvitsee kipeästi pelaajia. Siis jos on kiinnostusta, niin rohkeasti vaan liittymään ;) Kukaan ei siellä pure :)))

Onko vielä toiminnassa? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      91
      1517
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      1180
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      967
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      856
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      745
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      733
    10. 45
      675
    Aihe