Uskallatteko käyttää nettipankkia yhtä paljon kuin aikaisemminkin?
Nettipankin turvallisuus
13
322
Vastaukset
- Pirre*
viittaat, - onko jonkun rahat jo viety?
- Torven epätoveri
Vaikka haluat loistaa sillä, että olet tehnyt jutun (voiko yksi lause oikeastaan olla mikään aloitus) , olisi asiallista mainita, miksi annat ymmärtää, ettei nettipankki ole turvallinen. Jotain rajaa.En viitsi vastata huonoon aloitukseen!
Ihan turvallinen kun noudattaa sääntöjä ja neuvoja, kirjautuu ulos ja vaihtaa salasanan tarpeeksi usein.
En ole kuullut että mitään olis sattunut.
Toivottavasti olen oikeassa, kaikkihan kehittyy, hakkeritkin, valitettavasti...
Minä aijon käyttää jatkossakin, paras ja vaivattomin.- ibiza*
Pankkihan on vastuussa jos joku "hakkeroi" pankkitilillesi ilman omaa huolimattomuuttasi... Kun salasanat ovat vain muistissasi, niin mitään vaaraa ei ole... Visalla ostaminen netin kautta onkin "riskialtista" ja väärinkäytöksiä täällä onkin sattunut...
Ei ole koskaan sattunut mitään hankaluuksia. Luottokortin numeroa en suostu antamaan, se epäilyttää.
- Heippa...
Käyttää nettipankkia.Tarkoitan laskujen maksamiseen,en ole mitään ostellut verkkopankin kautta.Siitä en tiedä,onko turvallista.Laskujen maksu on idioottivarmaa,koska aina eri tunnusnumerolla kirjaudutaan ja oma käyttäjätunnus.Toisaalta:Mikä nykyään on "idioottivarmaa".
- siksi en töissä
Aloitin 1997 hyvin toiminut.
- Just a
En käytä koskaan. Käyn pankin tiskillä kerran kuukaudessa nostamassa koko eläkkeeni,samalla vien laskut maksukirjekuoressa maksettavaksi.Matkan teen normaalilla taksilla ilman mitään tukea.Samalla reissulla ostan isosta marketista kuukauden ruokatarvikeet pakastimeen.
- mökkiläinen #
Haluaisin tuollaiseen systeemiin itsekin. Vaatinee paljon suunnittelua ja ison pakastimen.
Entäs kun esim. hiiva unohtui#¤%" Pitikö lähteä uusi reissu taksilla vai siirtyykö leipominen seuraavaan kuukauteen?
Ei oikein kai käytännössä pelaa noin yksinkertaisesti? Menee vähän ohi aiheen mutta aloita uusi ketju!
- Tase pappa
Mikä sen turvallisuuden olisi vienyt? Jos joku jossakin on jotakin tehnyt,ei se tee nettipankkia turvattomaksi. Sama jos kysyisit että uskallatko kävellä kadun yli,koska viime viikolla oli,kuulemma,jossakin joku jäänyt polkupyörän alle. Aina on ollut ja tulee olemaan jonkun sortin "yrittäjiä". Sehän kertoo jo paljon siitä turvallisuudesta että moiset konnat jäävät kiinni.
- isoäiti*
Nettipankin kautta hoidan pankkiliikenteen ja varsinkin kaksi suomalaista pankkia, joita käytän
ovat toimineet moitteettomasti.
Olen siirrellyt suurehkoja summiakin maasta toiseen ja se käy kätevästi nettipankin kautta.
Enää ei tarvitse hakea Suomen Pankin lupaa valuutan siirtoon, vaan asiat hoituvat
oman pöydän ääressä istuen, mikä säästää rahaa sekä aikaa.
Asuntoja olen myynyt ja vuokrannut netin kautta puhumattakaan pienemmästä liiketoiminnasta ja ei ole vaikeusia ollut, vaikka itse olen ollut tuhansien kilometrien päässä tapahtumapaikasta.
Asiakirjatkin voi toimittaa netissä, ettei edes puhelinsoittoa aina tarvita.
Pankit ovat hyvin auttavaisia, kun rahasta on kysymys, onhan se heidän elinehtonsa.
Ulkomaalaisissa pankeissa on eroja, ja jotkut niistä saattavat toimia hyvinkin epävarmalla pohjalla,
joten se on otettava huomioon. - tiutiu
koska en maksa mitään luottokortilla, siis sitä ei minulla ole. Välimuisti pitää aina joskus tyhjentää, ihan hyvin on pelannut systeemi. Kotona voi maksaa laskut, niin ei tarvi niiden takia lähteä pankkiin.
- Pirre*
vievää touhua, - seisoa tuntitolkulla joskus muutaman laskun kanssa, en jaksaisi minäkään enää.
Hyvä systeemi, eikä minua pelota, et rahat häviää..*niin mitkä rahat :/*
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492278- 262003
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863