Luulin että tämä on Suomen BB

bbbbb

Meinaatteko todellankin taas äänestää voittoon virolaisen?

10

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummi 66 v.

suomalaista en virolaista en iranilaista enkä savolaista vaan henkilöä!!
      Siis Kätliniä vain äänestän.

• jadeee

pitää olla kelle ääneni annan,niin tyhmä en ole et antaisin sellaiselle joka on Viron kansalainen.

• Pyykkilautaotsa

• Pyykkilautaotsa

• ....

• iityu
        .... kirjoitti:

Sen verran on järkeä päässä. Eikä kukaan fiksu äänestäisi voittoon viron hepsankeikkaa.

tietääkseni kätlin ja aso on suomen kansalaisia.......ja mitä sitten hei maailma glopalisoituu.....avautukaa jo kuoristanne

• en usko
        iityu kirjoitti:

tietääkseni kätlin ja aso on suomen kansalaisia.......ja mitä sitten hei maailma glopalisoituu.....avautukaa jo kuoristanne

Kun täällä joku puhui aikaisemmin ettei olisi ja Kätlin olisi talossa sanonut ettei aijo hakeakkaan.

• Plaah...
        iityu kirjoitti:

kansalainen. Kätlin ei ole. On sanonut myös muuttavansa Viroon takaisin jossain vaiheessa, kun Viro on hänen mielestään parempi maa elää.
        Anu Saagim sanoi, että Kätlinin saamalla julkisuudella tyttö voisi tahkoa rahaa Helsingissä tai Tallinnassa.
        Itse toivon sydämellisen ja ihanan Ason voittavan. Hän on ollut talon hauskin asukas.
        Kätlin voisi mennä tahkoomaan sinne "parempaan maahansa" hankkimaan rahaa. Jos Tallinnassa on kysyntää tuollaiselle, niin menköön sinne. Parempi, että se tekee rahaa siellä, kuin että nappaa Suomen bb:stä voiton ja häipyy sen jälkeen hymy korvissa Viroon.

• sde1

Ei ole väliä, mistä tulee, suomalaisia nuoria naisia sai hävetä käytöksensä takia,niin kuin miehiäkin - suurin osa siis äänestettiin ulos. Sinnehän jäi nelikköön ne, jotka käyttäytyivät arvokkaimmin ja minusta Kätlinissä on
      enemmän esikuvaa suomalaisille teinitytöille kuin nämä, jotka suostuivat olemaan suomalaisten junttimiesten seksileluja koko kansan katseltavana. KÄTLIN BIG UP!

• ioeia

nyt ainoatakaan suomalaista naista, eli verrataan Kätliniä nyt muihin finalisteihin.
        Pudotetut on pudotettuja ja nyt talossa on 4 finalistia. Eli 3 muuta Kätlinin lisäksi.
        Aso on suosikkini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      257
      1878
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1428
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1287
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1135
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      69
      978
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      933
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      904
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      846
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      820
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      813
    Aihe