Uusi tietokone

Tietämätön...

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa uuden koneen hankinnassa,Haluaisin tuollaisen normaalin paketti koneen, hinnaltaan tuollainen 500-600e, Normaaliin netti surffailuun,videoiden katseluun ja korkeintaan pikku peleihin,, esim. facebookissa.

7

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin,

      Compaq dx2420

      Intel Pentium Dual Core E5300 (2.60GHz), 2048MB, 320GB, DVD -RW, Vista Business (sis. Win XP Pro asennusmedian) 529€

      tai

      ThinkCentre A58

      Intel Core 2 Duo E7400 (2.8GHz), 2048MB, 320GB, DVD -RW, XP Pro 580€

    • RepeRuutuaivo

      jostain marketista tai gigantista. kai sulla joku nörtintapainen on, joka vähän tajuaa. Tajuaminen on eri asia kuin tietäminen. Jonkun tietoviisaan nippelinpyörittäjän neuvojen mukaan tulet himaan näytönohjain mukana ja tonnin osamaksulappu lompakossa, muu kone puuttuu, mutta ainahan voit asentaa Linuxin, siis jos satut joskus sitten rikastumaan sen koneen jostain...

      Myyjiltä tietenkin voi kysellä. Niissä se ikävä puoli, että ne myy. Noit tarjouskoneet on katteeltaan tingittyjä. Ei ne myyjiä kiinnosta kuin jakelumielessä. Ne mieluiten ei ala sun kans millekkään. Tai sitten koittavat pakkomyydä sulle koneen ja digikameran ja valtavan äänentoistolaitteiston ja ties mitä hilavitkuttimia samalla.

      Mainoksia tunkee postilaatikoista, kattele niitä ja hae joku kone, se siitä.

    • Onko tietokoneella tarkoitus katsoa DVD tai Blu-ray elokuvia?

    • never visvaa

      kuhan koneessa ei sitten ole mitään VISTA-käyttöjärjestelmää. Windows 7 tai hätätilanteessa Xp.. linuxia noissa harvemmin on.

      • kuinka monta Vistaa sulla on ollut? Ja jos on, niin minkälaisia ongelmia sulla Vistan kanssa oli?


      • pahemmin..

        taida enää vista koneita olla, vista kuolee äkkiä vaikkei siinä itse asiassa mitään varsinaista vikaa ole.


    • A.Auta

      Tuollaisen normaalin pakettikoneen, joka maksaa 500-600€, hankinta käy helpoiten näin:
      Menet pakettikoneita myyvään kauppaan, mukanasi tuo rahasumma, tai pankki/luottokortti. Valitset koneen, maksat sen kassalle ja kone on näin hankittu. Bonusta on, jos myyjä tämän tapahtuman jälkeen kantaa pakettisi pyörän tarakalle. Sori jos poikkean aiheesta, mutta muista vetää vähintään parilla mustekalalla se kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe