Uskotko itseesi?

..........

Uskotko jos olet maailmankaikkeudessa yksi ja ainoa olento joka olet "Persoonallinen/Yksilöllinen Valittu"? (Individual Messiah) Jokaisella ihmisillä on yksi ja ainoa oma persoona, joilla on erilaisia tunteita, mutta heidän joukossa saattaa olla VAIN yksi ainoa olento, jonka tunteet on kaikista suurin ja merkittävin koko maailmankaikkeudessa verrattuna muihin ihmisiin. Pakko siis vääntää rautalangasta; lapsuudestani lähtien minulla on ollut sellainen tunne, ajatellen hokien päässään "Kuka minä olen"-sanalla. Tuntuu kuin olisin "Valittu". Meitä on vain yksi...

7

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sitten on?

      Toisiin luottamisen elämiä? Itsensä epäilemisen elämiä? Jos ette luota itseenne, väitän, että te ette ole olemassa. Te ette oikeastaan ole olemassa. Laitatte energianne kaikkeen muuhun, joten te ette ole olemassa. Se ei merkitse sitä, että olette kuollut. Te ette ole vain olemassa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501

    • Nefilim

      Uskoin lapsena, että olin ainoa oikea ihminen, ja kaikki muut olivat robotteja, jotka käynnistyivät kun tulin paikalle kyseiseen kenttään. Kyseiset robotit olivat olemassa siksi, että voisin uskoa kaikkien olevan totta.
      Asia tuskin on niin, vai kuka tunnistaa robotin itsessään?

      • hmm...

        Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.


      • hamhamster
        hmm... kirjoitti:

        Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.

        Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.


      • ÄLÄ PUHU ROSKAA!
        hamhamster kirjoitti:

        Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.

        Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään! Rasittavaa tuo kommenttisi...


    • LightSabre

      Ensinmäinen asia henkiseen valaistumiseen on unohtaa 'Ego' joka sotkee asiat maalliseen ajatteluun ja oman itsensä ylentämiseen ja tämä on se 'synti' mikä ihmisen eroittaa 'Ymmärryksestä' ja ihminen lankeaa itsensä pauloihin ja näin ollen tekee itsestään 'epä-puhtaan' suuren 'Kaikkeuden' edessä.
      -Te olette Maan suola ja Kirkkauden lapsia joten älkää saattako itseänne kiusauksiin ja älköön sydämmenne olko murheellinen sillä te olette enemmän kuin pelkkä oksa puussa ja majanne on palatsi Kaikkeudessa.-
      Peace.

      • The_Evil_Of_Silence

        Tiedän mitä henkilö tarkoitti; me hengitämme, ajattelemme, tunnemme ja näemme. Voimme haistaa kukkien ja hajuvesien hajuja, voimme maistaa ruokia ja karkkeja, voimme kuunnella lintujen lauluja ja voimme nähdä mitä teatterissa tapahtuu. Tunnemme myös kun hieroja hieroo asiakkaita. Emme pysty olemaan kenenkään asemassa, mutta voimme silti vertailla. Ja Aritta-nimimerkillä oleva henkilö on oikeassa. Meitä on vain yksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe