Uskotko itseesi?

..........

Uskotko jos olet maailmankaikkeudessa yksi ja ainoa olento joka olet "Persoonallinen/Yksilöllinen Valittu"? (Individual Messiah) Jokaisella ihmisillä on yksi ja ainoa oma persoona, joilla on erilaisia tunteita, mutta heidän joukossa saattaa olla VAIN yksi ainoa olento, jonka tunteet on kaikista suurin ja merkittävin koko maailmankaikkeudessa verrattuna muihin ihmisiin. Pakko siis vääntää rautalangasta; lapsuudestani lähtien minulla on ollut sellainen tunne, ajatellen hokien päässään "Kuka minä olen"-sanalla. Tuntuu kuin olisin "Valittu". Meitä on vain yksi...

7

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sitten on?

Toisiin luottamisen elämiä? Itsensä epäilemisen elämiä? Jos ette luota itseenne, väitän, että te ette ole olemassa. Te ette oikeastaan ole olemassa. Laitatte energianne kaikkeen muuhun, joten te ette ole olemassa. Se ei merkitse sitä, että olette kuollut. Te ette ole vain olemassa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501

• Nefilim

Uskoin lapsena, että olin ainoa oikea ihminen, ja kaikki muut olivat robotteja, jotka käynnistyivät kun tulin paikalle kyseiseen kenttään. Kyseiset robotit olivat olemassa siksi, että voisin uskoa kaikkien olevan totta.
      Asia tuskin on niin, vai kuka tunnistaa robotin itsessään?

• hmm...

Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.

• hamhamster
        hmm... kirjoitti:

Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.

Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.

• ÄLÄ PUHU ROSKAA!
        hamhamster kirjoitti:

Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.

Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään! Rasittavaa tuo kommenttisi...

• LightSabre

Ensinmäinen asia henkiseen valaistumiseen on unohtaa 'Ego' joka sotkee asiat maalliseen ajatteluun ja oman itsensä ylentämiseen ja tämä on se 'synti' mikä ihmisen eroittaa 'Ymmärryksestä' ja ihminen lankeaa itsensä pauloihin ja näin ollen tekee itsestään 'epä-puhtaan' suuren 'Kaikkeuden' edessä.
      -Te olette Maan suola ja Kirkkauden lapsia joten älkää saattako itseänne kiusauksiin ja älköön sydämmenne olko murheellinen sillä te olette enemmän kuin pelkkä oksa puussa ja majanne on palatsi Kaikkeudessa.-
      Peace.

• The_Evil_Of_Silence

Tiedän mitä henkilö tarkoitti; me hengitämme, ajattelemme, tunnemme ja näemme. Voimme haistaa kukkien ja hajuvesien hajuja, voimme maistaa ruokia ja karkkeja, voimme kuunnella lintujen lauluja ja voimme nähdä mitä teatterissa tapahtuu. Tunnemme myös kun hieroja hieroo asiakkaita. Emme pysty olemaan kenenkään asemassa, mutta voimme silti vertailla. Ja Aritta-nimimerkillä oleva henkilö on oikeassa. Meitä on vain yksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4919
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3336
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2664
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2278
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1781
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1719
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1510
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe