Uskotko jos olet maailmankaikkeudessa yksi ja ainoa olento joka olet "Persoonallinen/Yksilöllinen Valittu"? (Individual Messiah) Jokaisella ihmisillä on yksi ja ainoa oma persoona, joilla on erilaisia tunteita, mutta heidän joukossa saattaa olla VAIN yksi ainoa olento, jonka tunteet on kaikista suurin ja merkittävin koko maailmankaikkeudessa verrattuna muihin ihmisiin. Pakko siis vääntää rautalangasta; lapsuudestani lähtien minulla on ollut sellainen tunne, ajatellen hokien päässään "Kuka minä olen"-sanalla. Tuntuu kuin olisin "Valittu". Meitä on vain yksi...
Uskotko itseesi?
7
764
Vastaukset
- mitä sitten on?
Toisiin luottamisen elämiä? Itsensä epäilemisen elämiä? Jos ette luota itseenne, väitän, että te ette ole olemassa. Te ette oikeastaan ole olemassa. Laitatte energianne kaikkeen muuhun, joten te ette ole olemassa. Se ei merkitse sitä, että olette kuollut. Te ette ole vain olemassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501 - Nefilim
Uskoin lapsena, että olin ainoa oikea ihminen, ja kaikki muut olivat robotteja, jotka käynnistyivät kun tulin paikalle kyseiseen kenttään. Kyseiset robotit olivat olemassa siksi, että voisin uskoa kaikkien olevan totta.
Asia tuskin on niin, vai kuka tunnistaa robotin itsessään?- hmm...
Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.
- hamhamster
hmm... kirjoitti:
Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.
Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.
- ÄLÄ PUHU ROSKAA!
hamhamster kirjoitti:
Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.
Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään! Rasittavaa tuo kommenttisi...
- LightSabre
Ensinmäinen asia henkiseen valaistumiseen on unohtaa 'Ego' joka sotkee asiat maalliseen ajatteluun ja oman itsensä ylentämiseen ja tämä on se 'synti' mikä ihmisen eroittaa 'Ymmärryksestä' ja ihminen lankeaa itsensä pauloihin ja näin ollen tekee itsestään 'epä-puhtaan' suuren 'Kaikkeuden' edessä.
-Te olette Maan suola ja Kirkkauden lapsia joten älkää saattako itseänne kiusauksiin ja älköön sydämmenne olko murheellinen sillä te olette enemmän kuin pelkkä oksa puussa ja majanne on palatsi Kaikkeudessa.-
Peace.- The_Evil_Of_Silence
Tiedän mitä henkilö tarkoitti; me hengitämme, ajattelemme, tunnemme ja näemme. Voimme haistaa kukkien ja hajuvesien hajuja, voimme maistaa ruokia ja karkkeja, voimme kuunnella lintujen lauluja ja voimme nähdä mitä teatterissa tapahtuu. Tunnemme myös kun hieroja hieroo asiakkaita. Emme pysty olemaan kenenkään asemassa, mutta voimme silti vertailla. Ja Aritta-nimimerkillä oleva henkilö on oikeassa. Meitä on vain yksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992