Hääpäivämäärä venyy ja vanuu kuin vanha toffee

Häätäti

Olemme parikymppinen pariskunta, ja olemme olleet kihloissa nyt joulukuun alussa vuoden verran. Viime jouluna puhuttiin, että 2010 kesäkuun alussa olisi häät. (Pienet maistraattijuhlallisuudet, illalla ystävien kanssa ulos syömään jne.) Samaan aikaan on myös meidän 7. vuosipäivämme.

Kuitenkin nyt se selvä kesäkuun alku on muuttunut ensin "joskus kesällä", sen jälkeen "joskus ensivuonna" ja edelleen on minulle vähän epäselvää milloin tämä on tapahtumassa. Kun vuosi vaihtuu, pitäisi alkaa suunnitella sitä, miten häät toteutetaan, keitä kutsutaan todistajiksi jne jne. Olen itse hyvin innoissani, mutta miehen mielestä se päivä on vielä niin kaukana ettei sitä vielä tarvitse huolehtia.

Tahtooko mies kanssani sittenkään naimisiin? Meillä on ollut ongelmamme, mutta tällä hetkellä tuntuu menevän hyvin, elämä on tasaista ja "normaalia", rakkautta tuntuisi molemmin puolin, vaikka enhän tietenkään varmasti toisen tunteita tiedä. Jos yritän kysyä mieheltä asiasta, on vastaus "mikä kiire sulla nyt on" tai "no kyllä me ehditään" jne

3

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

10 vuotta ja sitten naimisiin koska ihminen rupeaa kunnolla omaa tahtoa yli 30 ja kun mennään 20 kymppisenä naimisiin niin 30-35 vitosena erotaan ja ollaan toisella kierroksella. Kaksikyppisenä ollaan vielä niin kakaroita että ei kannata leikkiä kotia koska siinä iässä voi kulman takana olla parempi mies tai nainen ja kannattaa viettä ensin kunn on sinkkuelämää ettei ´35 tule uusi menokausi päälle.

• -

oon niin samaa mieltä, jos ootte 7 vuotta olleet yhdessä, ja vasta parikymppisiä, niin ikäväkyllä jossain vaiheessa se menohalu tulee, ja haluaa kokeilla muitakin ihmisiä...
        älkää kiirehtikö missään nimessä! Etenkään jos toinen on edes hiukan epävarma niin pakkia pakkia! Naimisiin ehtii kyllä sitten kun aika on oikeesti sopiva, että molemmat todellakin haluaa jne.

• näin myös
        - kirjoitti:

oon niin samaa mieltä, jos ootte 7 vuotta olleet yhdessä, ja vasta parikymppisiä, niin ikäväkyllä jossain vaiheessa se menohalu tulee, ja haluaa kokeilla muitakin ihmisiä...
        älkää kiirehtikö missään nimessä! Etenkään jos toinen on edes hiukan epävarma niin pakkia pakkia! Naimisiin ehtii kyllä sitten kun aika on oikeesti sopiva, että molemmat todellakin haluaa jne.

Ei välttämättä ole kyse mistään niin ihmeellisestä. Miehillä ja naisilla kun ei aina aikakäsitykset mene ihan yksiin, eli mies saattaisi ajatella tämän pienen yksinkertaisen tapahtuman järjestelyjen alkavan n. 2vko ennen tapahtumapäivää ;) koska sehän on ihan pikku juttu vaan, varataan aika ja kutsutaan pari ihmistä todistajaksi... Toki kyse voi olla muustakin, mutta tämäkin on vaihtoehto.

Mun mielestä sun kannattaisi avoimesti miehesi kanssa keskustella, sano vaikka että oot ajatellute että kesäkuussa ja mikähän päivä olisi sopiva. Tai aloita vaan kertomalla, että sulle on tärkeää alkaa jo suunnitella, että nyt pitäisi päättää päivästä. Kerro miehellesi tunteistasia, avoimuudellehan pitäisi suhteen perustua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40