Jari Sillanpää kutsui äitinsä kotiinsa päivälliselle. Päivällisen
aikana äiti ei voinut olla huomaamatta, että Jarin kämppäkaveri Marko Bjuström, oli valtavan komea.
Hän oli myös jo pitkään epäillyt, että nämä kaksi olivat varmaan paljon muutakin kuin pelkästään kämppäkavereita keskenään ja kysyi
pojaltaan pitikö äidin epäilys paikkaansa. Jari kuitenkin kiisti väitteen ja vakuutti, että he olivat tosiaankin pelkkiäkämppäkavereita.
Viikko päivällisen jälkeen Marko sanoi Jarille: "Oletko nähnyt sitä kaunista hopeista soppakauhaa. Se hävisi sen jälkeen, kun
äitisi kävi meillä päivällisellä. Ei kai äitisi vain ole ottanut sitä?" Jari ei voinut uskoa sitä, mutta lähetti äidilleen
kuitenkin e-mailin varmistaaksen asian; -Rakas äiti, minä en sano, että "otit" tai "et ottanut" soppakauhaa, mutta se on tosi, että
se on ollut poissa siitä lähtien kun kävit päivällisellä. Terveisin Jari.
Muutaman päivän kuluttua äidiltä tuli vastaus:- Rakas Jari, minä en sano, että "makaat" tai "et makaa" Markon kanssa. Mutta jos hän
olisi nukkunut yönsä omassa sängyssään, hän olisi jo aikaa sitten löytänyt soppakauhan. Terveisin Äiti.
Päivän mietelause: ÄLÄ VALEHTELE ÄIDILLE!!
http://www.kolumbus.fi/j.hast
Älä valehtele Äidille!
Vilkku
1
3784
Vastaukset
- uniikki gimma
toi oli aika hyvä vitsi:D
tuli ainakin hymy huulille... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901