Sony Ericsson Yari

Uus käyttäjä

Taitaa olla aika uusi puhelin kun ei ole näemmä keskustelua vielä tästä käyty.
Vanhana nokialaisen käyttäjänä hankin nyt ko. puhelimen ja näin alkuun vaikuttaa jo lupaavalta.
Mulla ehti jonkin aikaa olla myös Samsung mutta se kyllä oli käyttölogiikaltaan aivan liian outo.
Tuumin vain että oon tottunut vaan nokialaiseen että vaikee totutella johonkin toiseen kännyyn. Epäröin kovasti hankkia S Ericssonia, mutta näin alkuun oon kyllä tykännyt hyvää mitä enemmän oon alkanut oivaltamaan käyttölogiikkaa.
Pelipuhelinhan se toki on, mutta paljon paremman oloinen kuitenkin kuin Nokia supernova, joka nyt ei musta ollut kovin kummonen kapula.

1

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -A-

Minulla on ollut 4 Nokian puhelinta, joista 3 (!!) maanantaikappaleita heti kärkeen, eli käyneet huollossa. Viimeisin ei edes tullut viikon huollossa makaamisen jälkeenkään kuntoon, joten vihelsin pelin poikki ja hankin tuon mitä loistavimman Sony Ericsson Yarin. Kyllä se on paljon, paljon muutakin kuin pelipuhelin, en nimittäin Quadrapopia lukuunottamatta tosiaankaan jaksa pelailla puhelimella.
      Toisin kuin kura-Nokiassa, joka rahastaa joka jumalan lisävarusteesta mm. datakaapelista, niin Yarissa tuli aivan KAIKKI tarpeellinen heti ostopaketissa. Aivan mahtava MP3-soitin äänenlaadultaan ja huippuhyvät kuulokkeet! Puhelin on myöskin kaunis muotoilultaan, ja valikoita oppii käyttämään, en nimittäin ole mikään tekniikan ihme ;-) Paljonkin ominaisuuksia, joita et niistä kura-Nokioista edes löydä. Lyhyesti sanottuna: nautin hienosta ja TOIMIVASTA puhelimestani, joka on nyt ollut minulla vajaat puoli vuotta.
      Kyseessä on Soneralta otettu kytkypuhelin, tosin kytkyä en taida toista kertaa suostua ottamaan, sen kanssa olet periaatteessa seuraavat 2 vuotta naimisissa, vaikka asiakkuusvuosia muuten onkin Soneralla jo reilut 15.
      Ikinä en kura-Nokiaa ota tämän jälkeen enää, en vaikka ilmaiseksi saisin!!! >:-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe