Amerikkaan? Mitä kaikkea täytyy laittaa normaalin puhelinnumeron eteen? Ajattelin kokeilla. Tätini asuu siellä, mutta kerran yritin kännykällä soittaa ja siellä oli jokin vastaaja. Serkkuni sanoi, että pitäisi siitä valita kaksi. Mitenkäs se Skypellä käy? Mikähän mahtaa olla pienin maksu, joka maksulliseen Skypeen pitää maksaa? Ja onko netissä näistä jutuista jotain ohjeita?
Miten soitan Skypellä
3
937
Vastaukset
- ..soitellaan...
http://www.skype.com/prices/callrates/cheap-calls-to-united-states/
Amerikkaanhan on maan suuntanumero 1. (yksi). eli 1 ja sen jälkeen kaupungin suunta ilman ekaa nollaa ja muut numerot siihe perään, eiku soittelemaan.
Pyydät tätiäsi imuroimaan tietokoneelleen (jos on tieyokone) skype, niin ei tarvi mitään maksella, puhuu vaikka 24h.- vanhus on
tietokonetta, on jo vanha ihminen. Ei edes kännykkää. Ei olisikaan mitään ongelmaa, jos hänellä olisi tietokone.
- ..soitellaan.
vanhus on kirjoitti:
tietokonetta, on jo vanha ihminen. Ei edes kännykkää. Ei olisikaan mitään ongelmaa, jos hänellä olisi tietokone.
http://www.voipdiscount.com/en/index.html
Siinä on hyvä soittoohjelma, sinne kun lataat 10e rahaa voit soittaa 120pv. ilmaiseksi, maks. 300min/vk. näyttää olevan amerikan puhelut ilmaisia kun hinnastyoa vilkaisin, ohjelma on helppo lataa koneelle, ja varmasti on toimiva kokonaisuus, olen itse tätä käyttänyt useamman vuoden ulkomaan puheluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623