Black-market verkkokauppaa. Tuotetta ei tule ja selityksiä että tavarassa toimitus vaikeuksia.. lupasi palauttaa rahat jos ei saa toimitettua mutta ei ole näkynyt. Kaveri toimii myös huutonetissä
Black-market
8
22625
Vastaukset
- wartsa
ajattelin juuri harkita tilaavani sieltä myös...mitenkäs onkos kuulunut jotain jo?
- didum
ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!! SE ON ENTINEN MODIPISTE.COM!!! RAHAT JÄÄ SINNE EIKÄ TAVARAA TULE MITÄ TILAAT!!! KOKEMUSTA ON!!! Rikosilmoitus on tehty ja kuluttaja-asiamie tutkii asiaa kans..
- MMMM12
JEP mä tilasin kanssa joulukuun alussa, ei vastaa puheluihin, ilmoitti vaan s-postiin, että sinä jasinä päivänä tavara lähtee, mutta mitään ei kuulu ja tietenkin ennakkoon maksettu.... no pari päivää ja sitten käyn tekemässä rikosilmoituksen, näin kulluttajaneuvoja kehoitti tekemään..
- Anonyymi
2020-21 kokemuksia?
- Anonyymi
"Black-market" vai BackMarket?
- Anonyymi
minä olen itse ostanut ja sanoi että tuote tulee kahdessa päivässä, mutta kestikin kolme päivää että tuote jonka tilasin tuli. Back market laittoi pahoittelut tuotteen mukaan ja sata euroa. olen siitä lähtien aina tilannut back marketista ja en ole pettynyt ikinä. PARAS KAUPPA IKINÄ!!!!!!!!
- Anonyymi
Nyt on maailman isoin kusetus
- Anonyymi
Backmarket on itsellä toiminut hyvin. Tilasin iPadin ja kuoret. Tuli 6 vrk ja on toiminut nyt moitteetta 1.5 vuotta. Alkuperäisestä hinta 450e halvempi(oli silloin 3vuotta vanha), ja uusitulla lasilla sekä tarkastetulla akulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1208377Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4177598Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95205Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite814856Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294639Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2042979- 1252894
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os342772Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232404Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22257