Black-market verkkokauppaa. Tuotetta ei tule ja selityksiä että tavarassa toimitus vaikeuksia.. lupasi palauttaa rahat jos ei saa toimitettua mutta ei ole näkynyt. Kaveri toimii myös huutonetissä
Black-market
8
22393
Vastaukset
- wartsa
ajattelin juuri harkita tilaavani sieltä myös...mitenkäs onkos kuulunut jotain jo?
- didum
ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!! SE ON ENTINEN MODIPISTE.COM!!! RAHAT JÄÄ SINNE EIKÄ TAVARAA TULE MITÄ TILAAT!!! KOKEMUSTA ON!!! Rikosilmoitus on tehty ja kuluttaja-asiamie tutkii asiaa kans..
- MMMM12
JEP mä tilasin kanssa joulukuun alussa, ei vastaa puheluihin, ilmoitti vaan s-postiin, että sinä jasinä päivänä tavara lähtee, mutta mitään ei kuulu ja tietenkin ennakkoon maksettu.... no pari päivää ja sitten käyn tekemässä rikosilmoituksen, näin kulluttajaneuvoja kehoitti tekemään..
- Anonyymi
2020-21 kokemuksia?
- Anonyymi
"Black-market" vai BackMarket?
- Anonyymi
minä olen itse ostanut ja sanoi että tuote tulee kahdessa päivässä, mutta kestikin kolme päivää että tuote jonka tilasin tuli. Back market laittoi pahoittelut tuotteen mukaan ja sata euroa. olen siitä lähtien aina tilannut back marketista ja en ole pettynyt ikinä. PARAS KAUPPA IKINÄ!!!!!!!!
- Anonyymi
Nyt on maailman isoin kusetus
- Anonyymi
Backmarket on itsellä toiminut hyvin. Tilasin iPadin ja kuoret. Tuli 6 vrk ja on toiminut nyt moitteetta 1.5 vuotta. Alkuperäisestä hinta 450e halvempi(oli silloin 3vuotta vanha), ja uusitulla lasilla sekä tarkastetulla akulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076939Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4845065Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1333064Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132581Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t252250Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431252En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su741172Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111139Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531070- 1071064