Black-market

Black-market

Black-market verkkokauppaa. Tuotetta ei tule ja selityksiä että tavarassa toimitus vaikeuksia.. lupasi palauttaa rahat jos ei saa toimitettua mutta ei ole näkynyt. Kaveri toimii myös huutonetissä

8

22362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wartsa

ajattelin juuri harkita tilaavani sieltä myös...mitenkäs onkos kuulunut jotain jo?

• didum

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!! SE ON ENTINEN MODIPISTE.COM!!! RAHAT JÄÄ SINNE EIKÄ TAVARAA TULE MITÄ TILAAT!!! KOKEMUSTA ON!!! Rikosilmoitus on tehty ja kuluttaja-asiamie tutkii asiaa kans..

• MMMM12

JEP mä tilasin kanssa joulukuun alussa, ei vastaa puheluihin, ilmoitti vaan s-postiin, että sinä jasinä päivänä tavara lähtee, mutta mitään ei kuulu ja tietenkin ennakkoon maksettu.... no pari päivää ja sitten käyn tekemässä rikosilmoituksen, näin kulluttajaneuvoja kehoitti tekemään..

• Anonyymi

2020-21 kokemuksia?

• Anonyymi

"Black-market" vai BackMarket?

• Anonyymi

minä olen itse ostanut ja sanoi että tuote tulee kahdessa päivässä, mutta kestikin kolme päivää että tuote jonka tilasin tuli. Back market laittoi pahoittelut tuotteen mukaan ja sata euroa. olen siitä lähtien aina tilannut back marketista ja en ole pettynyt ikinä. PARAS KAUPPA IKINÄ!!!!!!!!

• Anonyymi

Nyt on maailman isoin kusetus

• Anonyymi

Backmarket on itsellä toiminut hyvin. Tilasin iPadin ja kuoret. Tuli 6 vrk ja on toiminut nyt moitteetta 1.5 vuotta. Alkuperäisestä hinta 450e halvempi(oli silloin 3vuotta vanha), ja uusitulla lasilla sekä tarkastetulla akulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5620
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1612
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      799
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56