Black-market

Black-market

Black-market verkkokauppaa. Tuotetta ei tule ja selityksiä että tavarassa toimitus vaikeuksia.. lupasi palauttaa rahat jos ei saa toimitettua mutta ei ole näkynyt. Kaveri toimii myös huutonetissä

8

23197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wartsa

ajattelin juuri harkita tilaavani sieltä myös...mitenkäs onkos kuulunut jotain jo?

• didum

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!! SE ON ENTINEN MODIPISTE.COM!!! RAHAT JÄÄ SINNE EIKÄ TAVARAA TULE MITÄ TILAAT!!! KOKEMUSTA ON!!! Rikosilmoitus on tehty ja kuluttaja-asiamie tutkii asiaa kans..

• MMMM12

JEP mä tilasin kanssa joulukuun alussa, ei vastaa puheluihin, ilmoitti vaan s-postiin, että sinä jasinä päivänä tavara lähtee, mutta mitään ei kuulu ja tietenkin ennakkoon maksettu.... no pari päivää ja sitten käyn tekemässä rikosilmoituksen, näin kulluttajaneuvoja kehoitti tekemään..

• Anonyymi

2020-21 kokemuksia?

• Anonyymi

"Black-market" vai BackMarket?

• Anonyymi

minä olen itse ostanut ja sanoi että tuote tulee kahdessa päivässä, mutta kestikin kolme päivää että tuote jonka tilasin tuli. Back market laittoi pahoittelut tuotteen mukaan ja sata euroa. olen siitä lähtien aina tilannut back marketista ja en ole pettynyt ikinä. PARAS KAUPPA IKINÄ!!!!!!!!

• Anonyymi

Nyt on maailman isoin kusetus

• Anonyymi

Backmarket on itsellä toiminut hyvin. Tilasin iPadin ja kuoret. Tuli 6 vrk ja on toiminut nyt moitteetta 1.5 vuotta. Alkuperäisestä hinta 450e halvempi(oli silloin 3vuotta vanha), ja uusitulla lasilla sekä tarkastetulla akulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56