Black-market verkkokauppaa. Tuotetta ei tule ja selityksiä että tavarassa toimitus vaikeuksia.. lupasi palauttaa rahat jos ei saa toimitettua mutta ei ole näkynyt. Kaveri toimii myös huutonetissä
Black-market
7
17949
Vastaukset
- wartsa
ajattelin juuri harkita tilaavani sieltä myös...mitenkäs onkos kuulunut jotain jo?
- didum
ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN SIELTÄ!!! SE ON ENTINEN MODIPISTE.COM!!! RAHAT JÄÄ SINNE EIKÄ TAVARAA TULE MITÄ TILAAT!!! KOKEMUSTA ON!!! Rikosilmoitus on tehty ja kuluttaja-asiamie tutkii asiaa kans..
- MMMM12
JEP mä tilasin kanssa joulukuun alussa, ei vastaa puheluihin, ilmoitti vaan s-postiin, että sinä jasinä päivänä tavara lähtee, mutta mitään ei kuulu ja tietenkin ennakkoon maksettu.... no pari päivää ja sitten käyn tekemässä rikosilmoituksen, näin kulluttajaneuvoja kehoitti tekemään..
- Anonyymi
2020-21 kokemuksia?
- Anonyymi
"Black-market" vai BackMarket?
- Anonyymi
minä olen itse ostanut ja sanoi että tuote tulee kahdessa päivässä, mutta kestikin kolme päivää että tuote jonka tilasin tuli. Back market laittoi pahoittelut tuotteen mukaan ja sata euroa. olen siitä lähtien aina tilannut back marketista ja en ole pettynyt ikinä. PARAS KAUPPA IKINÄ!!!!!!!!
- Anonyymi
Nyt on maailman isoin kusetus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071