tyhmä kysymys piti käydä biltemassa joittenka koot nyt sotki päätä. 21mm² ois muka 11mm joten kysymys menee paljon on sit 25mm² johdon halkaisia. kun omalla matikalla sain 35mm² sain ton 11mm??
mikä on 25mm² johdon halkaisia
5
12519
Vastaukset
- I.A.
21 mm2 halkaisija on n. 5,2 mm, 25 mm2 on n. 5,6 mm ja 35 mm2 on n. 6,7 mm...
Pinta-ala = 3,14 x säde^2- ei ymmärrä
kysymyksen ois voinut toisin että mikä johto on 11mm halkasijaltaan semmonen pyörii autossa jo valmiina mutta maajohto puuttuu. ja veikkailin tota 25 ensin ja oli toi kaava vähän hukassa miten se lasketaan
- tpi
Jos johto on pyöreätä, ja nuo mitat ovat sen kuparin läpimitta, niin ei pinta-alan laskeminen kovin vaikeaa ole. pii* r^2. Jos 11 mm on läpimitta (aika hiton kaapelia, yli sentin paksuista, mihin tommoista muka _oikeasti_ tarvitsee muuta kuin pippelin kasvatukseen?), niin säde on 5.5 mm, pinta-ala 3.14*5.5*5.5= 95 mm^2.
- tieto hallussa
25mm2 johtimen halkaisija on 9,5 mm jos tyyppi on AJ, joka juuri on tarkoitettu ajoneuvoihin.
- I.A.
tieto hallussa kirjoitti:
25mm2 johtimen halkaisija on 9,5 mm jos tyyppi on AJ, joka juuri on tarkoitettu ajoneuvoihin.
Edelleen, jos johtimien (pyöreä) pinta-ala on 25 mm2, halkaisija on n. 5,6 mm johtimien osalta. Eristeet päälle, niin 9,5 mm halkaisija menisi jakeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006