Ajatukset seuraa toisiaan

jussi hates jazz

Oletteko te koskaan onnistuneet vajoamaan ajatuksissane niin syvälle ja tavoittamattomiin, että ajankulu hukkuu?

Ettekö, hienoa, mä kerran upposin ja syvälle...

Olenko koskaan
kertonut
mietiskelyistäni
yksinäisyyden
hiljaisuudessa
painottomuuden ympäröimänä
jolloin saatan kuulla
sydämesi lyönnit
rinnassani
hamuavan käteni
etsivän käsivarsiasi
joihin tukeutua
ja ennenkaikkea tunteakseni
rintasi nousut ja laskut
jokaisen henkäyksen
etsien
mielen myrskyä
johon tarrautua

Olenko koskaan
kertonut
ajatuksistani
joissa kosketat
sisimpääni
salamoivilla
liikkeillä
ja eleillä
jotka suistavat
minut tasapainostani
huuhtoen ihoani
intohimon
tuijotuksella
aiheuttaen
hallusinaatiota
romantiikan
elinmahdollisuudesta

Olenko koskaan
kertonut
miten säälittävältä
tuntuu
puhua rakkaudesta
naiseen, ajatukseeni
jota
en ole koskaan
onnistunut pitämään
sylissäni
tai joka
ei halua tuntea
kosketteluni voimaa

Olenko koskaan
kertonut että
erillaisuudestamme
huolimatta
erityisen
viettelevän sinusta
tekee katseesi
sen joka poimii
harhailevan
eksyneen
antaa lupauksen ja
luo sen kuuluisan
sinertävän kaipuun
houkutellen
vastustamattomasti
syvemmälle
pyörteen
silmiisi
joihin mä
taas kerran
langenneena hukun

http://www.youtube.com/watch?v=pBuYAVAsXLc

Hyvää viikonloppua, sateista huolimatta yrittäkää pysyä pinnalla ja pitää itsenne ihmisenä ;)

21

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

ei ole kuin miehillä :)) naisethan tunnetusti ajattelee tuhat asiaa yhtä aikaa, ja aina se liittyy jotenkin seuraavaan askeleeseen - aikooks toi nyt.. mitä se meinaa, räpeltäjä, pitäiskö sitä auttaa, kohta lapset herää ja muistinko ostaa maitoa kaupasta? Täytyy sitten huomenna käydä ja muistaa tarkistaa öljyt autosta jne...

Osaat runoilla :) laitoin tällä kertaa klasit päähän, mutta ei ne paljon auta. Vai johtuuko se mun piparkakkutaikinasta, jos siitä tulikin liian tulinen :)) Päivän vinkki: kun laitat mausteet joukkoon, aloita siitä vaaleammasta päästä, että saat edes vähän vihiä taikinan tummuudesta minkä niistä olet jo laittanut. Tarkoitan ettei tuu laitettua samaa maustetta kahteen kertaan kun ei muista että menikö tuo jo... Mulla on nääs omat pikku-joulut (oi sori!) menossa, tarjolla on taikinaa (ei piparia, hah!) ja punkkua. Haluatko maistaa taikinaa? Suukki auki *aaaa*, saisin samalla tietää meniks sitä inkivääriä kahteen kertaan :))

Tuutulaulu mahdollisille kukkujoille
      http://www.youtube.com/watch?v=Ku5thPv_WQA
      Huomenta!

• jussi hates jazz

kenen ripsiä painaa aamull...

mä oon pirtee, aikasin nukkuu, tänään tulee taas pitkä päivä, toivotaan et hulppee kuitenkin kuten tavallisesti, jotain 500-600 kilsaa ja...

ei menny liikaa, kaikkea on sopivassa suhteessa, suorastaan täydellistä, kiitos ;)

• Putkivalo
        jussi hates jazz kirjoitti:

kenen ripsiä painaa aamull...

mä oon pirtee, aikasin nukkuu, tänään tulee taas pitkä päivä, toivotaan et hulppee kuitenkin kuten tavallisesti, jotain 500-600 kilsaa ja...

ei menny liikaa, kaikkea on sopivassa suhteessa, suorastaan täydellistä, kiitos ;)

pystyin räpsimään, ei painanut mikään missään :)) Vaikka alko kuinka hinnoittelulla koettaa saada ihmisiä ostamaan jättipakkauksia, mä ostan silti sitä kalleinta! Jossain asioissa tuo paljousalennus pitäisi ola käänteinen, mitä vähemmän ostaa sitä halvempaa :))

Sulla on nyt sitten berberi kipee kun oot istunut niin paljon :)

Mulla kävi pieni fiba täällä muuten eilen. Tulin katsomaan onko hra Jazz käynyt lurittamassa takas, ja kattelin että mulla on eka tuollainen tykkää-jutska! Jee!! :)) Jossain olen ollut näkevinäni joku juttu (no olipas epämääräistä) että pystyisi vaan "tykkäämään" jos on sisäänkirjautunut, ja painoin tuota peukkua omalla kohdallini - - - kone vastas että "olet jo arvostellut tätä kirjoitusta".. TÄH!? Minäkö itekö painoin tuota ekaa?? Höh. Pitää nyt sitten nöyrästi vaan myöntää että ite vissiin olen itestäni tykännyt ;)) Paitsi hyvä kai niinkin, kuka kissan hännän nostaa.... pitäiskö nyt tykätä oikein kybällä =)) njäh, ei kun maan kamaralle takaisin.

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

pystyin räpsimään, ei painanut mikään missään :)) Vaikka alko kuinka hinnoittelulla koettaa saada ihmisiä ostamaan jättipakkauksia, mä ostan silti sitä kalleinta! Jossain asioissa tuo paljousalennus pitäisi ola käänteinen, mitä vähemmän ostaa sitä halvempaa :))

Sulla on nyt sitten berberi kipee kun oot istunut niin paljon :)

Mulla kävi pieni fiba täällä muuten eilen. Tulin katsomaan onko hra Jazz käynyt lurittamassa takas, ja kattelin että mulla on eka tuollainen tykkää-jutska! Jee!! :)) Jossain olen ollut näkevinäni joku juttu (no olipas epämääräistä) että pystyisi vaan "tykkäämään" jos on sisäänkirjautunut, ja painoin tuota peukkua omalla kohdallini - - - kone vastas että "olet jo arvostellut tätä kirjoitusta".. TÄH!? Minäkö itekö painoin tuota ekaa?? Höh. Pitää nyt sitten nöyrästi vaan myöntää että ite vissiin olen itestäni tykännyt ;)) Paitsi hyvä kai niinkin, kuka kissan hännän nostaa.... pitäiskö nyt tykätä oikein kybällä =)) njäh, ei kun maan kamaralle takaisin.

vaihtoehtoo, viini oli liian hapokasta tai kone teki virheen, uskon jälkimäiseen ;)

jep, nyt on ihan uitetun koiran tuntu, väsyttää, vit... ja ...

kumma juttu vaikka tykkää tehä ja mennä kybällä, rasituksesta ja valvomisesta palutuminen tuntuu vuosi vuodesta menevän enemmän aikaa. yritin tossa pestä autoa ja fillarin takakumikin puhkes ;)
        no pelti kiiltää kuin...mutt rengasta en jaksanu enää paikata, ei vaan jotenkin huvittanu...

laula sä nyt mull jotain hyvät fiilarit tuovaa tai näytä ees kieltä ;)

• Putkivalo

vaihtoehtoo, viini oli liian hapokasta tai kone teki virheen, uskon jälkimäiseen ;)

jep, nyt on ihan uitetun koiran tuntu, väsyttää, vit... ja ...

kumma juttu vaikka tykkää tehä ja mennä kybällä, rasituksesta ja valvomisesta palutuminen tuntuu vuosi vuodesta menevän enemmän aikaa. yritin tossa pestä autoa ja fillarin takakumikin puhkes ;)
        no pelti kiiltää kuin...mutt rengasta en jaksanu enää paikata, ei vaan jotenkin huvittanu...

laula sä nyt mull jotain hyvät fiilarit tuovaa tai näytä ees kieltä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=He82NBjJqf8&feature=related

Kunnon viikonloppu sulla, bailabaila ja sitten kumi puhkensanoenempää :))) lälläslää vaan sulle :)) ei paranis kyllä, huomenna on kait sitten mun kumin vuoro...

Törmäsin tähän, ja tää tipsu saa kyllä mut hyvälle tuulelle, aika karsimaattinen ei-blondi :)
        http://www.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk&feature=channel

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=He82NBjJqf8&feature=related

Kunnon viikonloppu sulla, bailabaila ja sitten kumi puhkensanoenempää :))) lälläslää vaan sulle :)) ei paranis kyllä, huomenna on kait sitten mun kumin vuoro...

Törmäsin tähän, ja tää tipsu saa kyllä mut hyvälle tuulelle, aika karsimaattinen ei-blondi :)
        http://www.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk&feature=channel

baila baila, vaan tico tico za za zaah...

eiks se oo sanonta räksyttävä rakki tai uitettu koira...

gummisetä jos puhkee, siis ei pensseli, tota sit tarviit katumuspilsnerin, ei vais takarengas, ketjut, vaijerit ja jarrut irki ja hommiin...onhan päivä vielä huomennakin tai siis ilta...

niin mietippä omalle kohalle neljä blondii samaan pumppuun, rumpalin toiveuni ;)

nyt nukkumaan, huomenna ollaan taas pirtsakoita ja ladattuja ;)

öitä

• Putkivalo

baila baila, vaan tico tico za za zaah...

eiks se oo sanonta räksyttävä rakki tai uitettu koira...

gummisetä jos puhkee, siis ei pensseli, tota sit tarviit katumuspilsnerin, ei vais takarengas, ketjut, vaijerit ja jarrut irki ja hommiin...onhan päivä vielä huomennakin tai siis ilta...

niin mietippä omalle kohalle neljä blondii samaan pumppuun, rumpalin toiveuni ;)

nyt nukkumaan, huomenna ollaan taas pirtsakoita ja ladattuja ;)

öitä

Jokos gummi on paikattu? Ja muista laittaa talviketjut myös, loppuviikosta povattiin kuulemma pakkasta ja talvesta poikkeuksellisen kylmä myös. Näkis vaan. Käy taas niin että jäädytän muksuille luistinrataa muutama yö ja saan taudin ja ne pääsee luistelemaan kerran. Ja mä en yhtään.

Onko 4 blondia ja rumpali sama kuin 4 kissanpentua ja putkivalo :) Tuli mieleen kyllä 4 pistorasiaa, mutta... sitten taas toisaalta ehkä ei sittenkään :))

Ajaatko mut puuhun jos sä oot koira ja minä kissa :)) kun kerta tuossa häntää nostin... tuli muuten siitäkin jutusta mieleen että tänään tein vielä pahemman mokan. Mä heräsin ;)

Täytyy muuten kiittää tämän palstan sefua ja lukijoita että näin pitkä-pinnaisesti antavat mun satuilla täällä ilman riimin riviä :)

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Jokos gummi on paikattu? Ja muista laittaa talviketjut myös, loppuviikosta povattiin kuulemma pakkasta ja talvesta poikkeuksellisen kylmä myös. Näkis vaan. Käy taas niin että jäädytän muksuille luistinrataa muutama yö ja saan taudin ja ne pääsee luistelemaan kerran. Ja mä en yhtään.

Onko 4 blondia ja rumpali sama kuin 4 kissanpentua ja putkivalo :) Tuli mieleen kyllä 4 pistorasiaa, mutta... sitten taas toisaalta ehkä ei sittenkään :))

Ajaatko mut puuhun jos sä oot koira ja minä kissa :)) kun kerta tuossa häntää nostin... tuli muuten siitäkin jutusta mieleen että tänään tein vielä pahemman mokan. Mä heräsin ;)

Täytyy muuten kiittää tämän palstan sefua ja lukijoita että näin pitkä-pinnaisesti antavat mun satuilla täällä ilman riimin riviä :)

hyvinkin ;)

aattelinpa vaan et, jos on neljä blondii ja yhenkin kanssa on ratki riemukasta niin 4x=?, nyt jumittu ajatus.

sun puhe on taidetta ;)

• 'MURUKULTA*

Sinulla on taito pitää minut runojesi äärellä!
      Tästäkin voisin tehdä tapettirullan, liisteröidä juuri siihen kohtaan sänkyni vierellä
      että näen sen viimeisenä ennen kuin uni vie,,,,

''Olenko koskaan
      kertonut
      mietiskelyistäni
      yksinäisyyden
      hiljaisuudessa
      painottomuuden ympäröimänä
      jolloin saatan kuulla
      sydämesi lyönnit
      rinnassani
      hamuavan käteni
      etsivän käsivarsiasi
      joihin tukeutua
      ja ennenkaikkea tunteakseni
      rintasi nousut ja laskut
      jokaisen henkäyksen
      etsien
      mielen myrskyä
      johon tarrautua''..

*huoh*...Juzzzzziiihhh..minä...zzz...min...Kiithän! ;)

• jussi hates jazz

miten helyyttävästi sanottu ;)

mä voin auttaa tapiseeraamisessa ;)

kiitos muru

• ei sinun ole tarvinnut kertoa
      näen kyllä
      vaistoan

etkä tuntisi noin
      ellei ilmassa pörräisi
      46 miljoonaa nanohiukkasta
      jotka ohimennessään kuiskailevat
      järjettömyyksiä ja varisuttavat
      omia salaisuuksiaan
      puolihuolimattomasti päällesi

ei sääliä
      ei häpeää
      vaan onnea omista
      elävistä tunteista

anna palaa....

• jussi hates jazz

täynnä virikkeitä, naiset ja parfyymi laukaisee minussa useimmat ;)

kiitos kapteeni, rakkauden sanansaattaja kiittää

don't shoot the drummer, I'm only the messenger ;)

• tähän voisi muuta sanoa,
      kuin että hyvin vajottu.
      Ja tunteella =)

• jussi hates jazz

juttu kuinka toisena päivänä saatat olla onnesi kukkoloilla ja seuraavana jo down.

normaalia elämän kulkua ainakin mun kohdalla, kun on tullut viime viikkoina paljon univajetta, töiden ja harrastusten kustannuksella. miksei ihmisessä voi olla sellaista kuin esim akku, johon ladata energiaa ja pysyis duracellit liikkeessä pidempään. tai toisaalta onhan se hyvin levännyt, ravittu ja liikuunnalla harjoitettu ihmiskeho jonkunlainen "akku", mutta monasti, kun lataus alkaa loppua, lataaminen voi olla jo vaikeampi juttu.

vajosin joo ja kiitos sinulle jääneito, että jaksoit lukea ja vajota tunnelmaani ;)

• jussi hates jazz kirjoitti:

juttu kuinka toisena päivänä saatat olla onnesi kukkoloilla ja seuraavana jo down.

normaalia elämän kulkua ainakin mun kohdalla, kun on tullut viime viikkoina paljon univajetta, töiden ja harrastusten kustannuksella. miksei ihmisessä voi olla sellaista kuin esim akku, johon ladata energiaa ja pysyis duracellit liikkeessä pidempään. tai toisaalta onhan se hyvin levännyt, ravittu ja liikuunnalla harjoitettu ihmiskeho jonkunlainen "akku", mutta monasti, kun lataus alkaa loppua, lataaminen voi olla jo vaikeampi juttu.

vajosin joo ja kiitos sinulle jääneito, että jaksoit lukea ja vajota tunnelmaani ;)

... ajattelin joku aika sitten niin, että se akku on tosiaan olemassa, minussa siis ja mies on se, joka sitä lataa. Mies, hellyys, sylissä pitäminen, kaikki mikä siihen liittyy. Ja jos tapaa toista harvoin, lataus hiipuu. Ja sitten jos tapaamiset jostain syystä loppuvat, niin sitten sen akun kanssa käy miten käy. Siihen ei ehkä auta silloin enää mikään. Pahimmassa tapauksessa koko koneisto pysähtyy. Tulipahan vain mieleen. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy.
        Parasta lähteä korjaamoon...

• jussi hates jazz
        jääneito kirjoitti:

... ajattelin joku aika sitten niin, että se akku on tosiaan olemassa, minussa siis ja mies on se, joka sitä lataa. Mies, hellyys, sylissä pitäminen, kaikki mikä siihen liittyy. Ja jos tapaa toista harvoin, lataus hiipuu. Ja sitten jos tapaamiset jostain syystä loppuvat, niin sitten sen akun kanssa käy miten käy. Siihen ei ehkä auta silloin enää mikään. Pahimmassa tapauksessa koko koneisto pysähtyy. Tulipahan vain mieleen. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy.
        Parasta lähteä korjaamoon...

se taitaa olla, et vanhemmiten pitäs osata levätä vaan enemmän, kroppa ja pää ei kestä enää kuten nuoruusvuosina, tulee helpommin "menttaali krapula" eli mielen hangover, se on kuin iho ei enää yhtä taipuisa.

olet oikeassa vertauksessasi akusta, jota pitää huoltaa ja helliä, se räjähtää tai siis hapettuu käsiin ilman minkäänlaisia toimenpiteitä ;)

se on jokaisesta itsestä kiinni miten käy, eiköhän muisteta huoltaa ja hoitaa itseämme ;)

• Ich bin...

"...joka ei halua tuntea kosketteluni voimaa..."

Voihan huokaus! Kosketus/kosketteleminen on elinehto...toisille (lue: minulle)...siksi tuo kuulosti jotenkin niin surulliselta...
      Johtunee varmaan vähän alavireisestä mielentilasta, että koin sen niin...
      Mutta hienohan se oli taas! Absolutely!

http://www.youtube.com/watch?v=tAbBkrXT920

Pirtsakkaa päivää sulle kuiteskii!

• jussi hates jazz

raikkaan tuoksun kuin ruusunnuppu vaan voi ja mielihyvän niin kuin kosketuksen voimaa parhaimmillaan ;)

juu melkein sanoisin, että kotimaiseen top kolmos kosketukseen mahtuu mun kokemuksen mukaan mamban saa koskettaa ja oton hetken on tie kevyt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OFCdUVItL2k

kiitos kosketuksestasi ja hymy tietty ;)

Ikuisuus, yksi huokaus vain...

• Ich bin...

raikkaan tuoksun kuin ruusunnuppu vaan voi ja mielihyvän niin kuin kosketuksen voimaa parhaimmillaan ;)

juu melkein sanoisin, että kotimaiseen top kolmos kosketukseen mahtuu mun kokemuksen mukaan mamban saa koskettaa ja oton hetken on tie kevyt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OFCdUVItL2k

kiitos kosketuksestasi ja hymy tietty ;)

Ikuisuus, yksi huokaus vain...

kuinkahan monta naista on pökertynyt sanoistasi? Hilkulla oli...
        Kiitos piristämisestä!

Hetken tie on kevyt on yksi lempparibiisi. On se vaan niin kaunis... koskettaa...

Sanat hukassa...
        Illan jatkoja ja koskettavia unosia!

• Minanoita

Minun tarkoituksenani oli värssätä tähän kunnon vastaus pitkän pitkän runon kera, mutta koska yritän pysyä pinnalla pelkästä työn paljoudesta minun on pakko tyytyä kirjoittamaan hieman lyhyemmin..Hmm mutta tokihan voisin yrittää tähän loppuun edes pienen pienen pätkän vetää jotakin..(huolestuttavaa, näin unta jossa kerroin ystävättärelleni että nyt se on loppu ja hän siinä unessa ihmetteli mikä on loppu ja minä tyynesti siihen sanoin: runojen kirjoittaminen, liekö enne, kuka tietää=)

näinä kaikkina
      öinä
      olet vain ollut
      pääni sisäisenä

ajatuksena

viettelevinä
      suudelmina
      siroteltuina katseina
      syliisi langenneella povellani

intohimon väreinä

Halusin tulla kertomaan että olet rakentanut todella kauniin runon ja olen lukenut sen monta monta kertaa:)

http://www.youtube.com/watch?v=81m1uehEGWw&feature=related

• jussi hates jazz

Ensin oli vain
        syvä hiljaisuus
        jossa
        aallot löivät
        rantaan
        hiekalle
        ja
        vaahtopäät
        kantoivat
        kielessään
        untuvasta
        muovattuja viestejä
        ulapan utua
        rakkaitaan

Aallot silittävät
        kiviä, hiekkaa
        sen pintaa
        tunkeutuen
        valuen
        yhä syvemmälle
        nostaen
        värisevää halua
        inahdellen
        kastellen
        ja painautuen
        kovemmin vasten
        himon hellyyttämiä
        rantakiviä

Vaahtopään ystävä
        lämmin tuuli
        toiselta nimeltään
        kyynelvirta
        nostaa
        hellyyden
        nuotteja korkeuksiin
        korvalehdelle
        hipiälle
        aivan kuin joku
        olisi suudellut ja hyväillyt
        herkeämättä
        puhunut kieltä
        jota kaikki ymmärtävät

Nuotit kertovat
        meren aalloista
        tuulen kohinasta
        huminasta
        tyynestä
        ennen myrskyä
        kosketuksesta
        kaipauksesta
        rakastelusta
        joka ei tunne
        pohjaa
        sanoja

on vain hiljaisuus
        tihkuvan rakkauden
        vaahtopäät
        jotka
        täyttävät
        tulvivat
        syleillen
        ja tuntuvat
        hyvältä
        kuten toisiinsa
        kietoutuneet
        aallot
        vain voivat

jussi kiittää noitsua erittäin kauniista ja herkästä palautteesta ja hiljenee kuuntelemaan aaltojen kohinaa...kiitos vielä kerran

näin kaunis palute, ansaitsee kauniin nuotin, joka täyttää meidät ja tuo ne aallot lähemmäksi kaikkien kosketella

http://www.youtube.com/watch?v=qf4Au-5hoYk

vaikka kaikki muu tomuksi häviää, rakkaus ja kaunis muisto aina jää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe