Miten pyytää tyttö ulos?

poika -92

Joo, eli olen nyt tässä parina päivänä puhunut koulussa yhden mukavan tytön kanssa, josta olen kiinnostunut.
Olen ajatellut pyytää häntä ulos, mutta en keksi miten esittäisin asian.. Olen hyvin ujo muutenkin, joten se voi olla vaikeaa.. Vinkkejä?

47

12418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guruguy12316

      En oikein tiedä onko se nyt niin hyvä idea pyytää heti ulos jos ootte kerran vaa tuttui ollu pari päivää.
      Sinun kannattaisi enste vaa olla sen tytön kans ihan muute kavereita. Sitten siin pikkuhiljaa vihjailet et sä tykkäät siitä. Vaikka sanomalla ihan vaa et "Oot kiva tyttö mun mielest :D" jne...

      Sitten kun ootte hiukkasen läheisempiä "KAVEREINA SIIS" niin sitten voit alkaa ehdottelee vasta sitä ulos menemistä.

      Et tällee. Toivottavasti auttoi, lähetä kiitosviesti jos haluat.

      (SORI MAHDOLLISISTA KIRJOITUSVIRHEISTÄ)

    • ovs

      vaan sitä rohkeesti että mennäänkö tänään koululle tai jtn... mun poikaystävä teki nii ja totta kai mä sinne menin ja sit alettiin olee...

    • Salvatore Talidomi

      Tee kuten Salvador Dalí: sivele itsesi yltä päältä kalanrasvalla (tms. en nyt muista tarkemmin mitä monjää se käytti), ja heittäydy ihastuksesi jalkoihin, siis maahan makaamaan. Tämä muuten toimi!

    • deittimestari

      Kyllä nimenomaan se on hyvä idea pyytää suoraan ulos, sillä vain niin saat selville millaisen kuvan olet itsestäsi antanut ja onko hän sinusta kiinnostunut.

    • dfghdfghdfghdfh

      Tää on vähän kaksipiippuinen juttu: jos alat nyt heti pyytelemään jo tässä vaiheessa ulos niin voi tyttö säikähtää ja kieltäytyä ja homma voi muutenkin hataran tuttavuuden vuoksi mennä myttyyn herkästi. Mutta toisaalta jos liian kauan kaveeraat sen kanssa niin se vaan alkaa ajatella sua kaverina eikä välttämättä halua enää muuta, joku kaunis päivä tulee selittämään miten joku poika on ihana, kun kuvittelee sut ystäväks...

      Itse en vielä pyytäis tyttöä tuossa vaiheessa ulos, vaan tutustuisin häneen paremmin, sitten kun alkaa tuntua siltä ja mahdollista vastakaikua alkais tulla tytönki suunnalta voisin kysyä sitä ulos. Mutta en vielä parin päivän "tuntemisen" jälkeen.

      • Kokemusta...

        ...jos liian kauan kaveeraat sen kanssa niin se vaan alkaa ajatella sua kaverina eikä välttämättä halua enää muuta, joku kaunis päivä tulee selittämään miten joku poika on ihana, kun kuvittelee sut ystäväks...

        Just näin mulle kävi. Se tuntuu aika kauheelta, paitsi että sanoin sille mun tunteista, ja se sano et sen on vaikee kuvitella mua muutaku kaverina =(


    • iddy

      Voisithan vaikka kysyä jotai, et miten ois jos tehtäs jotai yhessä vapaa-ajallaki ku vaikutat musta tosi mukavalta? Voihan kaveripohjaltaki hengata koulun ulkopuolella, et sä sitä tyttöä kysymällä karkota ja jos karkotat, nii se ei sit oo sun arvonen.
      Mut ainaki ite olisin imarreltu jos joku uus tuttavuus pyytäis mua ulos ja voihan olla et se tyttöki haluais pyytä sua mutta ei uskalla tai sit se oottaa et sä teet "alotteen" : )

      Hirveesti onnee sen kanssa ja toivottavasti kaikki menee nappiin!

      • MinäMinä :}

        Pyydä pois. Helpommaksi tulee jos pyydät ihan vaan kaverina. Jos joku pyytäisi mua esim. kahville niin en minä aattelisi ekana että toinen tykkää minusta. Se olisi viatonta kaverisuhdetta. Minulle :D
        Ja siksi lähtisinkin todennäköisesti ulos jossei minulla ole muuta menoa. Jos jätkä taasen kertoo pitävänsä minusta voi olla etten lähtisi. Tarvitsisin aikan hetken aikaa sulatella asiaa ja miettiä kaikenlaista. Esim. sitä että onko jätkä oikesti minullekin pelkkä kaveri vai onko jotain pientä ihastusta ilmassa minullakin. Eli jos hän tykkää minusta ja pyytäisi vastaamaan heti että lähdenkö ulos vastaisin todennäköisesti että en. Parin päivän päästä voisin kysyä onko tarjous vielä voimassa mutta tarvitsisin hetken aikaa miettiä. Kuulostamapas hankalalta ihmiseltä :DD


      • no juuri näin jöö
        MinäMinä :} kirjoitti:

        Pyydä pois. Helpommaksi tulee jos pyydät ihan vaan kaverina. Jos joku pyytäisi mua esim. kahville niin en minä aattelisi ekana että toinen tykkää minusta. Se olisi viatonta kaverisuhdetta. Minulle :D
        Ja siksi lähtisinkin todennäköisesti ulos jossei minulla ole muuta menoa. Jos jätkä taasen kertoo pitävänsä minusta voi olla etten lähtisi. Tarvitsisin aikan hetken aikaa sulatella asiaa ja miettiä kaikenlaista. Esim. sitä että onko jätkä oikesti minullekin pelkkä kaveri vai onko jotain pientä ihastusta ilmassa minullakin. Eli jos hän tykkää minusta ja pyytäisi vastaamaan heti että lähdenkö ulos vastaisin todennäköisesti että en. Parin päivän päästä voisin kysyä onko tarjous vielä voimassa mutta tarvitsisin hetken aikaa miettiä. Kuulostamapas hankalalta ihmiseltä :DD

        Ei ota selvää millon ne tykkää ja millon ei. Jos meet jotain kysymään niin ainakaan vastauksen perusteella ei voi sanoa mitään. Naisen logiikka...


    • ****

      Sanoisin, että tuollaisissa asioissa ei ole mitään ongelmaa pyytää tyttöä ulos, jos jo ennestään olet hänen kanssaan (paljon) puhunut.
      Itse olen ollut ihastunut yhteen jätkään puoli vuotta! En ole ikinä jutellut hänen kanssaan ja haluaisin kovasti pyytää esim. leffaan, mutta en kuollaksenikaan uskalla... :'( Olen yrittänyt hokea itselleni, että "okei, se on vaan yks ihminen, kerran se vaan kirpasee jos kirpasee, ei maailma siihen lopu"... Tiedän, että hän on ollut kiinnostunut minusta edes jonkin verran noin puoli vuotta sitten, mutta en tiedä onko enää... Aina kun näen hänet niin mun sisässä jotenkin pamahtaa tosi lujaa ja hengityksestä tulee raskas, kun olen niin ihastunut häneen, että oikein ahdistaa...

    • goldfire

      jos asutte samassa suunnassa, voit kävellä hänen kanssaan vaikka koulumatkan yhdessä. ja jos asutte lähellä jotain kahvilaa tjs voit kysyä haluaako hän käydä siellä :) tsemppiä !

    • Aloittaja

      Joo eli, olen nyt koulussa tämän tytön kanssa jutellut vielä, ja olen huomannut pitäväni hänestä todella, mutta en keksi, miten osoittaisin sen hänelle.. Edelleenkin ujouteni hankaloittaa asioita.

      • MINÄ

        MULLA ON SAMA MITÄ TEEN


    • just do it!

      Itekkin olen -93 syntynyt poika Helsingistä. Mulla oli sama tilanne, puhuin sen kanssa paljon. Sit kerran iha mesessä sanoin, että " meillä synkkaa" , se ei oikee reagoinut asiaan. Päätin,että joo ei tästä tuun mtn. Sit muutaman päivän päästä, tää tuli sanoo mulle meses, et " mitä tarkotit tolla ? ". Sanoin suoraan, että oon kiinnostunu siitä, ja vein leffaan.

      Vinkki. sano jotai ei niin suoraan kertovaa, ja kato miten reagoi. Tai ota riski ja kysy suoraan lefffaan, mutta sit saatat olla pahastikki nöyryytetty, jos ei suostu.

    • treffi neuvoja

      Yritä ensin ystävystyä vähän enemmän työtön kanssa. Jos olette vasta tavanneet, et voi tietää pidätkö tytöstä vai et. Mitä jos hän suostuukin ja tutustutte treffeillä kunnolla ja hän olisikin aivan kauhea todellisuudessa. Ystävysty ensin ja pyydä vasta sitten

    • Woohouu

      Ottakaa mallia jenkeistä, niillä on paljon värikkäämpi deittikulttuuri kuin meillä. Saman tien kun näät hauskan tyypin niin ulos vaan ja ottamaan selvää että jos synkkais. Niinhän se selviää. En älyä tätä menoa täällä. Jos on kiinnostunut niin tee asia selväksi saman tien ;>

    • bfhviodbtyttö16

      Itse en ainakaan tykkää yhtään jos poika esittää piiiiiiitkään vaan kaveria, koska silloin hän alkaa tuntumaan vaan kaverilta! :D

      pyydä rohkeesti ulos ku näät sen seuraavan kerran! Kysyt vaan suoraan että haluuko se tulla sun kanssa koulun jälkeen kahville! tai voit kysyä ensin mitä se tekee koulun jälkeen, ja jos ei mitään niin sitten pyydät sitä jonnekkin! ei voi mennä pahasti pieleen! itse olisin ainakin tosi ilonen jos joku poika tulis kysymään tollasta! vaikka an olisi eden varma tyypistä, voihan sitä mennä mukaan iha kaverinakin jos ei ole omista tinteista varma! :)

    • epätoivoinen

      Minulla on ongelma. oon 14-vuotias ja oon ihastunu yhteen meiän luokkalaiseen tyttöön. oon vähän jutellu sen kaa. pitäiskö pyytää esim. leffaan

      • oge mout

        on ihan hyvä tapa pyytää leffaa mut ehkä kandee vaan pyytää kävelylle niin voit puhuu rauhassa sen tytön kaa :)


      • Poika12

        Oon 12v poika ja tykkään yhdestä tytöstä TOSI paljon.En uskalla kysyy treffeille koska pelkään että se alkaa nauraa ja ei halua edes kaveerata.Mitä mä teen?


    • US

      Ei sinun ongelmasi ole, ettet tiedä miten pyytää tyttöä ulos vaan se ettet osaa/uskalla lähestyä tyttöä kysyäksesi tätä treffeille.

    • jjjjj5

      Siis huh huh mitä kysymyksiä... kysyt vaan ''lähetkö mun kaa kahville?'' ...

      • kdkkfkksösölglfkkssö

        Vaikka onkin vanha kommentti niin vastaan silti. Ei se ole niin helppoa sit ku oot paikanpäällä niin tulee hirveet kuumotukset että viittiikö vai ei


    • komee ujo

      moi, mitä teen kun en uskalla pyytää tyttöä ulos tai alkaaks olee se on ihana, mitä olis hyvii isku reploja tai vinkkejä??HELP

      • huooooh

        Pyydä se vaan vaikka aluks kävelylle/kahville ja siitä se lähtee...


    • RANDOMILAINEN

      (mikä ihmeen suhde-neuvvoja mäki oon XD) Juu ihanaa päästä nauvvoo näit nuoria! (paraski puhuja minä) Nii et kannattaa tutustuu oikeesti lähemmi jos et haluu olla Playboy (paitsi hottikset on nii ihastuttavii) Mee ihan rohkeesti muttei suoraan asiaan vaa pikkuhiljaa ja jos se kysyy "yritätsä iskee?" nii sano "silt näyttää" ja hymyile lempeästi MUTTEI IVALLISESTI TAI TULEE IKUISET EROT! Mee vaa orhkeesti nii pian huomaat olevasi tuon tytön kainalossa! XD

    • jlkis

      ei sun kannata pyytää sitä ulos

    • E 3> L

      Mitä mä teen kun tyttö ei puhu mitää ja se näyttää hyvältä olen antanut lahjoja ja se ei ole sanonut mitää se on ujo miten mä saan sen puhuu ja ulos (treffeille)?

      • E sydän L

        ja mitä teen kun se on koko ajan jokun tytön kaa pitääkö silti mennä kysyy se kahville tai jotain vaiko odottaa et se on yksin??


      • James-95
        E sydän L kirjoitti:

        ja mitä teen kun se on koko ajan jokun tytön kaa pitääkö silti mennä kysyy se kahville tai jotain vaiko odottaa et se on yksin??

        Yritä saada se selittämään jostai asiasta, josta hän on kiinnostunut. Ja sinä esität mahdollisia mielipiteitäsi tai kommenttejasi asiasta. Älä jää yhteen aiheeseen vaan vaihdat sitä aina välillä sulavasti. Muista myös saada tyttö nauramaan. Kun olette puhuneet ja nauraneet muutaman minuutin ajan, ja tyttö näyttää kiinnostuneelta, voit pyytää häntä ulos.


    • tykkääkö

      tykkääkö tyttö jos kysyy silt tuutko kahville (yms) ja kun on tuntenu sen jo 2 vuotta ja sit kysyny sylavasti et tykkääköse musta?

    • pyydävaan

      Minusta ainakin olisi mukavaa, jos joku poika pyytäisi ihan parin päivän tuntemisen jälkeen ulos. Siinähän sitä tutustuu paremmin.
      Pyydät vaikka ulos ihan vain kaverina mutta sitten "treffien" lopuksi sanot että olisi kiva tehdä tällaista usemminkin kun oli niin kivaa :)

      • etsiikysymyksitaivas

        Tuo kaveri kortin nostaminenkin melko helpo tapa saada pakit " Voi räkä, se veti kaverikortin hihasta"

        Niin on monelle käynnyt, lue vaikka ylemmät viestit.


    • gfghdsjk

      Ekasta viestistä on kulunu sen verran aikaa että kiinnostaa miten kävi?

    • Speed 12

      Mä oon ihastunut yhteen tyttöön, jonka tapasin riparilla. Ollaan nähty kerran sen jälkeen ja meillä synkkaa kait hyvin. Olen ajatellut pyytää häntä jonnekin, mutta miten pyytäisin. Mikä on paras vaihtoehto? Facebook/Textari/Puhelu/? Ja miten kysyisin, että se olis luontevaa. Apua!

    • etsii kysymyksiä222

      Se on ihan fakta että jos joku toimii toiseen ei välttämättä toimi taas toiseen. Eli joskus pyytää heti joskus varttua vähä pitempään.

      Mutta yleensä jos varttuu liian pitkään myöhästyy, en nyt ajallisesti osaa sanoa mikä on se oikea aika mutta varmaan 1kk max?? ja tietysti on aina ne pari poikkeusta

      paras tapa on pyytää ihan kasvotusten, aina se ei tosin ole mahdollista. Mutta jos tuntematon ihminen antaa puhelinnumeron on se yleensä jo puolivoittoa.
      kännissa textaaminen, soittaminen ym kannattaa unohtaa, usko pois harmittaa aamulla.


      Jos tulee ekalle pyynnölle pakit kannattaa hetki seurata tapahtumia, eikä sännätä suoraan uusille vesille. sille pakeille voi olla joku syykin? ehkä kysyä vaikka viikon päästä uudestaan. Mutta ei liian montaa kertaa.

      Älä vastaa aina heti viesteihin, vartu edes välillä. Ei tule niin "onkohan tuolla edes elämää tunne" tekisi mieli vastata heti, mutta älä.

      Oma huomio on myös: älä lisää facebook kaveriksi tai ole ainakaan paikalla kovinkaan usein, lisää vaikka listalle niin että hän ei näe sinua. sieltä saa jossainmäärin hyvää tietoa mutta mutta. se ei ole paras juttelupaikka. Kun et tunne ihmistä juttelu ei ole ihan niin helppoa ja ujommille voi tulla niitä aina kiusallisia hiljasia hetkiä. sekä yleensä toinen saatttaa jutella 2-3 muun kanssa viellä ja kattoa telkkaria niin ei siitä aina hyvää keskustelua aikaiseksi saa. Uskokaa pois. sekä se on yksi helpoimmista tavoista karkoittaa toinen kun tietää paljon sen elämästä vaikka ette ole edes jutelleet juuri yhtään, kaikki näkyy facebookissa yhellä silmäyksellä mutta tässä kohtaa se tieto ei ole valttia, kysele itse ne asiat


      Ps. Homma on yhtä vaikeaa aina ja välillä tulee fiilis " Mitä hittoa tuon päässä oikein pyörii mutta mutta ei niihin totu ja uskokaa pois, pakkeja tulee.

    • :)

      Anna sille lappu jos lukee esm voitko olla tn

    • Ihastunut poika

      Moro, oon 12v poika ja oon tavannu yhen tytön meidän luokalla (tykkään siitä ihan sikana). Se lähetti kirjeen mulle joskus 2-3 luokal(nykyään oon 6luokal)ja sano et tykkää musta. Vastasin oudosti ja hätiköiden;(
      Miten voin korjata tilanteen sillee coolisti mut ettei luokkani tiedä?
      Oon pulas ja tartten apuu!!!!
      Auttakaa!!!!!!!!
      PLIIIIS ;( ;(

      • ota iisisti :)

        Voi yhtä...Kuules poika oon ite 17v lukiolaispoika ja mulla oli ihan hirvee ihastus yhteen mun luokkalaiseen alaasteella ja siis jos nyt olisin sun tilanteessa tällä mun kokemuksella ja kypsyydellä ni ihan suoraan sanoisin että hei voiksä olla viikonloppuna? :) niiku ihan koulussa ku muut ei kuule ja sit se vaan vastaa miten vastaa :) ja hei vaikka nyt tykkäät siitä ni tykkää rauhassa ;) ei siinä ole mitään pahaa, kaikki ihastuu johonkin vähän väliä.. siinä ei ole mitään väärää tai outoa... ehkä kannattaa kuitenkin tyytyä olemaan sen kanssa vaan kavereita ja voithan sä vaan olla sille hyvä kaveri :) tossa iässä ni ei oo oikeen kypsyyttä vielä seurustelusuhteeseen yleensä että naisia tulee kuule riittämiin ja viimeistään lukiossa alkaa tupsahtelemaan iskeviä silmiä ;) elämä ei lopu naisten takia ja loppupeleissä oothan vielä tosi nuori:) että kyllä on aikaa yms vaikka tiedän ton tunteen kyllä että haluaisit olla sen kanssa yhessä. :) nyt ku on vanhempi ni vaan nauraa niille ajoille ku oli niitä ihastuksia vaikka kuinka ja halus niin paljon enemmän kun kaveruuden vaikkei tiennytkään että mitä se sitte tarkottais jos ois yhessä jonkun kanssa:P et jää midtään paitsi vaikkei olis tyttöystävää tossa iässä :) kelaa vaikka niin ettei sun kavereillakaa oo ja vasta ku oot 30 ni alkaa olee aika hankkii eka tyttöystävä viimeistään XD aikaa on riittämiin mies ;)


    • poika3

      Saat ehkä sen tykkään susta jos te molemmat pelaat vaikka jalkapalloa niin harjottele ittes oikein taitavaks ja sit koulus näytät. Jos haluuut tietää tykkäks se sust niin kiinnitä puhuuks se sust yhtään tai kattooks se suo vähän väliä.

      • Experttiiiiiiiiiiii

        Okei, ite oon 14 vuotias tyttö ja must ois ihanaa jos mun ihastus tai joku poika pyytäis mua ulos ja menis suoraa asiaa koska ite ainaki inhoon sellasii fb keskutelui "moi,mitäs sä?" Ja siihe se keskustelu jäiki!!! Ja samoi aik moni muuki mun kaveri


      • iloinen yllätys
        Experttiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Okei, ite oon 14 vuotias tyttö ja must ois ihanaa jos mun ihastus tai joku poika pyytäis mua ulos ja menis suoraa asiaa koska ite ainaki inhoon sellasii fb keskutelui "moi,mitäs sä?" Ja siihe se keskustelu jäiki!!! Ja samoi aik moni muuki mun kaveri

        Tai sitten naisetkin voivat kysyä;)


    • Onksvinkkejä112

      Onks apuij ku mopon teksteillä yhen tytön kaa hetken ja se kattoo mua vahan väliä onks vinkkejä jatkoon oon 12 v

    • kiinnostunutttt

      Tästä on nyt about 7vuotta. Olisi kiva tietää alkoko ne seurustelee.:)

    • Jfu

      Mä tykkään yhest tytöstä joka on meijän koulussa ,mut en oo uskaltanu puhuu silleen face to face ,ja halusin pyytää sitä ulos mitä mä teen?
      Helpo!!

      • palvattu.vattu

        Pyyä mieluummin sisälle ku sisätiloihinhan te kuitenki näin talvella lopulta riennätte


    • Anonyymi

      Moi oon 13 ja oon ihastunut yhteen tyttöön se on ollut mun luokalla kaikki 7 vuotta mutten oo puhunut face to face .saatteli pyytä ulos mut se vaa rejectaa joka kerta entisiä mitä tehä help meee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe