Haastan palstalaiset aloituksiin!

pilvi*

Annetaanko näyttöä? Ei meitä säät saa säikyttää, ei kuihtumaan saa sadekaan :D Sillonhan sitä märkänä ollaankin. Ei yksi ihminen jaksa aina vetää ja patistaa kirjoittamaan, ja saada vain moitteita niskaansa. Ravistetaan ikävyys poi sielustamme ja annetaan liekin roihuta, että saamme pirteyttä päiviimme. Ilo on ollut lukea ja ottaa kantaa hyviin aloituksiin, mutta tyytymättömyyttä ja marinaa ei viitsisi viikkokaupalla lukea!

Osallistuminen on tärkeää palstan elinvoimaisuuden kannalta, onhan tämä ajoittain hyvinkin vireä palsta !

32

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää lahjoa 'unikakkiainen' vyöryttämään ihmisille kirjoitusaiheita. Ja tietysti rämäkkyyttä. Kulunut fraasi sanoo; kaikki maailman kirjallisuus on luotu 26 kirjainmerkillä.

• sama*

ja jäi vielä kesken tuo aloitus. Jo aivotoiminnan kannalta on hyvä ottaa aihe joka itseäänkin kiinnostaa esille.

Kuinka mielenkiintoista on kuulla eri näkökantoja aiheeseen, joskus sellaisia , joita ei ole tullut ajatelleeksikaan.

Tuo television katselu on mielestäni kovin passivoivaa. Valikoin aika tarkaan mitä katselen, ja joku jännäri silloin tällöin on poikaa. Dokumentit ovat myös kiinnostavia, jos ei ole kiinnostavaa kirjaa meneillään, vaikka yölukemiseksi minulle useimmin menee. Mukavaa iltaa, ja kehitelkää nyt Herran tähden aloituksia niin palataan astioille:D

• etsivivä-amadeus

Kaikkitietävinenesi kommentointinisi.Minä katosin,oli minullakin jotain sanotattavaa palstalla.
      Sinä otit palstan haltuun.Pidä omanasi amaeuksellakin oli elämä...

• *Kukkahame*

Onhan sitä näin joulun alla pieniä valmistautumishommia, laitoin äskettäin makuuhuoneeseen tähden ikkunaan, ja lamppukin on ehjä, siellä se valaisee sopivasti ja kaunistaa verhoja, minulla on siellä ikkunassa kristallisia enkeleitä, lapsen lapset ovat niitä minulle tuoneet lahjaksi, kauniita ovat.

Vielä kun saisin nuo tallilyhdyt palamaan, joko ne on kokonaan rikki tai vain 1 lamppu, harmittaa jos ovat nyt roskistavaraa, viime talvena sain ne, jossain on varalamput, vaan kun en muista missä?

Kaiken kaikkiaan kiva päivä on ollut touhua riittävästi ja siinä se salaisuus.

• pilvi*

Mistäs nyt kiikastaa. Eiköhän sinulla mennyt muuttoon osa aikaasi. Jos tapella haluat niin täältä pesee! Osaat kyllä olla ilkeäkin olen huomannut ennenkin. Syytä sinä vain minua, helpommallahan pääset.

Hyvä kun tulit kaapista, oman itsesi takia!

• etsivivä-amadeus
        pilvi* kirjoitti:

Mistäs nyt kiikastaa. Eiköhän sinulla mennyt muuttoon osa aikaasi. Jos tapella haluat niin täältä pesee! Osaat kyllä olla ilkeäkin olen huomannut ennenkin. Syytä sinä vain minua, helpommallahan pääset.

Hyvä kun tulit kaapista, oman itsesi takia!

huudellut.
        Hoidan Alzheimer miestäni ja Sinulle en tietääkseni ole tilivelvollinen.En todellakaan helpolla pääse.
        Hoida Sinä vain ne illallispaadyt ja ota sitä kallista samppajakaljaa,joihin omaishoitajalla ei ole varaa

• Luulen, että toisen kirjoittajan aktiivisuus ei ole kellään koko totuus palstalta poisoloon. Yksi syy on ma luulen henk. koht. masentuminen syksyy ja tähän koko 'palettiin'.

Toisaalta. Navanalle lyömiset vievät hetkeksi eli yli yön kirjoitusaktiivisuutta. Heitän esimerkin.
        Vastasin jokunen päivä sitten erään naiskirjoittajan viestiin. Vittuiluhan siitä alkoi. Tyyliin; Simo S:n biisin sanoin; kaikenlaiset törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä, mut ei ne oo kuin...

Sitten vielä vanhan kantasuomalaisten vakisyöjän Claes Anderssonin henk. koht. lyttyyn lyövän 'runon' (en löytänyt sitä piikit äkättyäni)
        Tämä samainen C A yhdessä Jörn Donnerin kanssa ovat ennenkin nostattaneet hurrivihaa. CA on kirjailija, jazzpianisti, psykiatri ja mitä kaikkee - kutakin siivun verran.
        Voitais lisätä ansiolistaan: ansioitunut kantasuomalaisen kulttuurintekijöiden syöjänä.

Niin että palstavihollinen- tai syöpä ei ole kukaan aktiivinen kirjoittaja, ellei hänen pontimensa ole tarkoitushakuisen katala - Pilven ei ole!

• *Kukkahame*
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

huudellut.
        Hoidan Alzheimer miestäni ja Sinulle en tietääkseni ole tilivelvollinen.En todellakaan helpolla pääse.
        Hoida Sinä vain ne illallispaadyt ja ota sitä kallista samppajakaljaa,joihin omaishoitajalla ei ole varaa

Älä ole niin helskutin katkera, kaikilla varmasti on ollut vastoinkäymisiä ja niitä unohtaaksemme kirjoittaisimme jotain parempaa luettavaa.
        Ja se on kyllä huttua että et ole koskaan puskassa!
        Kuka noita hapatuksia yksin kirjoittaa?

• pilvi*

huudellut.

Amateus hyvä. Tiedämmehän toki tilanteesi, mutta en minä juo samppakaljaa ja illalliset ovat vähentyneet mieheni kuoltua.

Hän ei jaksanut lähteä kylään, niin ystävät tulivat ja lapset perheineen meille. Totta kai olet tilivelvollinen sanoistasi! Syytät minua siitä ettei sinulla ole elämää enään. Höh Amateusn ylilyöntiä tuo on.

Minä olen hyvin yksinäinen ja erakoitunutkin mieheni mentyä, sentähden on palsta merkinnyt minullekin paljon! Olen tietoisesti pitänyt matalampaa profiilia, enkä tehnyt aloitteita koko viikolla!

On ollut tilaa sinunkin kirjoittaa, kyllä tänne mahtuu. Koetahan nyt pärjätä t. pilvi*

• etsivivä-amadeus
        capt.cöpenick kirjoitti:

Luulen, että toisen kirjoittajan aktiivisuus ei ole kellään koko totuus palstalta poisoloon. Yksi syy on ma luulen henk. koht. masentuminen syksyy ja tähän koko 'palettiin'.

Toisaalta. Navanalle lyömiset vievät hetkeksi eli yli yön kirjoitusaktiivisuutta. Heitän esimerkin.
        Vastasin jokunen päivä sitten erään naiskirjoittajan viestiin. Vittuiluhan siitä alkoi. Tyyliin; Simo S:n biisin sanoin; kaikenlaiset törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä, mut ei ne oo kuin...

Sitten vielä vanhan kantasuomalaisten vakisyöjän Claes Anderssonin henk. koht. lyttyyn lyövän 'runon' (en löytänyt sitä piikit äkättyäni)
        Tämä samainen C A yhdessä Jörn Donnerin kanssa ovat ennenkin nostattaneet hurrivihaa. CA on kirjailija, jazzpianisti, psykiatri ja mitä kaikkee - kutakin siivun verran.
        Voitais lisätä ansiolistaan: ansioitunut kantasuomalaisen kulttuurintekijöiden syöjänä.

Niin että palstavihollinen- tai syöpä ei ole kukaan aktiivinen kirjoittaja, ellei hänen pontimensa ole tarkoitushakuisen katala - Pilven ei ole!

sohaisin ehkä ampiaispesää ja sain herhiläiset kimppuuni.
        Nyt minun kyllä täytyy sanoa,että olen onnellinen omaishoitaja ja toivon teille kaikille,omaishoidodotontonta tulevaisuutta amadeus

• pilvi*

sohaisin ehkä ampiaispesää ja sain herhiläiset kimppuuni.
        Nyt minun kyllä täytyy sanoa,että olen onnellinen omaishoitaja ja toivon teille kaikille,omaishoidodotontonta tulevaisuutta amadeus

Tuo sanoo sinusta hyvää, ymmärrän, että on hyvä purkaa sydäntään joskus. Älä anna minun olla tielläsi,

en ehkä ole ihan niin paha kuin sinusta joskus tuntuu, kun porhallan omalla tavallani. En minä Sinulle kanna mitään kaunaa, mutten halua olla kenekään vihollinenkaan. Kiitos kuitenkin ja voimia Sinulle.

• *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

Tuo sanoo sinusta hyvää, ymmärrän, että on hyvä purkaa sydäntään joskus. Älä anna minun olla tielläsi,

en ehkä ole ihan niin paha kuin sinusta joskus tuntuu, kun porhallan omalla tavallani. En minä Sinulle kanna mitään kaunaa, mutten halua olla kenekään vihollinenkaan. Kiitos kuitenkin ja voimia Sinulle.

Olen luvannut itselleni, etten siedä itseeni enkä toisiin kohdistuvaa joutavaa piikittelyä se siitä

Tuoreeltaan takasin kyllä se siitä ;-DDD

• etsivivä-amadeus
        pilvi* kirjoitti:

Koskaan kirjoitushistorianani aikana,en sympatiaa ole saanut olemalla omaishoitaja.
        Kaikki luulevat että tarttuvatauti.

• Emmentaalipää

Kiva kuulla sinusta etsivä-amadeus.
        Olit palstan väripilkku, jonka viisauksia oli kiva lukea. Huumori on täältä
        kadonnut ja latteaksi on muuttunut.

Pärjäile kaveri amadeus, törmätään jossain.

• jjoutava

Ei tämä väki ole oikein joukkueurheilijoita, vaan enempi yksilölajin harrstajia.
      Onhan helpompi kirjoittaa vapaasti omasta asoioista, sen takia minäkin tykkään kirjoittaa vapaammilla ketjuilla.
      Niillä ketjuilla taasen on omat vastustajansa, haitanneeko sekään mitään jos joku sanoo ei tämä kuulu aloitukseen tai menee viereen, ja on höpö.
      Kuka estää itsekutakin itseään kirjoittamasta osuvasti, aloitukseen kuuluvasti, visuaalisella tavalla ja asiallisesti.

• *Kukkahame*

Ei ole ei, ja kuinka olisimme, kaikki vain täällä nikkeinä erottuvat.
        Ei se ole huono asia ollenkaan, ja jokaisella aiheista omaa näkemystä ja mukavaa niitä on lukea.
        Tänään on ollut jo virkeämpi päivä aloitusten kannalta, on valinnan varaa, eikä tässä pimeydessä oikein uloskaan uskalla kastumaan.
        Vapaamuotoiset minustakin kiehtovampia, tietty asiaketjuihin otan myös osaa joskus tiivistikin ;-D.
        Mukavaa viihdettä tämä on, käyn kyllä sättimössäkin silloin tällöin, eikä hullumpaa, mukavaa sielläkin vaihtaa ajatuksia, vaikka siellä ei ole sellaista 'yhteistä' jutun juurta.
        Kuulumisten kyseleminen ja kertominen, säästä ja terveyden tilasta mitä nyt kukakin haluaa itsestään kertoa.

• kohta tulen

kaikki vanhat pierut saharaan, nyt pilvet kiitämään ja hameet heilumaan, capteenin komenossa.

• *Kukkahame*

Joku osaa naurattaa, sain yskänkohtauksen

• pilvi*

tarkoitus olisi saada palstalle niin sanottu isännyys ja emännyys? Sen tiedän, että capt.cöpenikillä on rehellinen ja hyvä luonne,--- ja tunnen sielun sympatiaa häntä kohtaan ihmisenä. Mutta omaa osuuttani on vaikea arvioida, enkä ymmärrä miten olisi tarpeellista leikkiä "isää ja äitiä" Luoko se turvallisuutta palstalle, vai mikä on motiivina.

Uskoisin Ruuneperinkin vielä palaavan, eiköhän täällä riitä hänenkin tukijoitaan ja ystäviään.
        Katsotaan miten tilanne kehittyy:D Se ainakin on varmaa, etten milloinkaan ole ollut pahansuopainen, se ei kertakaikkiaan kuulu luonteeseeni, saatan suuttua kyllä ja laukoa suorat sanat, mutta en pidä siitäkään, enimmäkseen tuppaa naurattamaan elämä. Kiitos kuitenkin luottamuksesta!

• etsivivä-amadeus
        pilvi* kirjoitti:

tarkoitus olisi saada palstalle niin sanottu isännyys ja emännyys? Sen tiedän, että capt.cöpenikillä on rehellinen ja hyvä luonne,--- ja tunnen sielun sympatiaa häntä kohtaan ihmisenä. Mutta omaa osuuttani on vaikea arvioida, enkä ymmärrä miten olisi tarpeellista leikkiä "isää ja äitiä" Luoko se turvallisuutta palstalle, vai mikä on motiivina.

Uskoisin Ruuneperinkin vielä palaavan, eiköhän täällä riitä hänenkin tukijoitaan ja ystäviään.
        Katsotaan miten tilanne kehittyy:D Se ainakin on varmaa, etten milloinkaan ole ollut pahansuopainen, se ei kertakaikkiaan kuulu luonteeseeni, saatan suuttua kyllä ja laukoa suorat sanat, mutta en pidä siitäkään, enimmäkseen tuppaa naurattamaan elämä. Kiitos kuitenkin luottamuksesta!

Koska se se unenlmointi saunanverannalla oli jo poistettu.
        Ei kai joku luule,että se elämä' jota elän,ja hoidan alzheimermiestäni
        on joltain terveeltä pois??En saa yhteiskunnalta penniäkään

• etsivivä-amadeus kirjoitti:

Koska se se unenlmointi saunanverannalla oli jo poistettu.
        Ei kai joku luule,että se elämä' jota elän,ja hoidan alzheimermiestäni
        on joltain terveeltä pois??En saa yhteiskunnalta penniäkään

Kuuntelen radiosta nykyään Ylen Puhe-kanavaa, kun siitä on rapsittu ne tuhansia kertoja kuullut iskelmähömpät. Viikolla siellä puhuttiin omaishoitotuesta.
        Totesivat, että kunnat kärsii kovalla kädellä tuen saajia. Heitä on vain kourallinen suuresta omaisiaan hoitavien joukosta.

Sanot ets.ama, ettet saa minkäänlaista korvausta. Onhan se epäoikeudenmukaista. Että jaksat miestäsi hoitaa niin hyvinä kuin pahoinakin päiviä - nosta sinulle hattuani.

• pilvi*
        capt.cöpenick kirjoitti:

Kuuntelen radiosta nykyään Ylen Puhe-kanavaa, kun siitä on rapsittu ne tuhansia kertoja kuullut iskelmähömpät. Viikolla siellä puhuttiin omaishoitotuesta.
        Totesivat, että kunnat kärsii kovalla kädellä tuen saajia. Heitä on vain kourallinen suuresta omaisiaan hoitavien joukosta.

Sanot ets.ama, ettet saa minkäänlaista korvausta. Onhan se epäoikeudenmukaista. Että jaksat miestäsi hoitaa niin hyvinä kuin pahoinakin päiviä - nosta sinulle hattuani.

kyllä omaishoitajan oikeuksiin ! Muuten viedään kaikki henkiset voimavarat ihmiseltä, olen itse hoitanut dementoitunutta anoppiani 7 vuotta, ja hän pääsi aina kerran kuukaudessa terveyskeskuksen piiriin päiväksi, jolloin olin vapaa hoitotehtävistä.

Tänä päivänä on varmaan mahdollisuus useampaankin vapaapäivään, ja kannattaa oman itsensä vuoksi ottaa selville kaikki oikeudet mitkä on saatavilla.

• etsivivä-amadeus

alkaa kissat ulos klo4,00 aamulehdenlukua ja kahvinkeittoa ja koiran pissatusta,
      Mieheni heräs juuri,virkeänä kuin peipponen
      Omasihoitajanaamuun ihana herätä,jollei ole edes kerennyt nukkumaan...

• Reino´

Mitä seuraavaksi?

• pilvi*

joita onkin tullut kiitettävästi :D ja teen itsekin jonkun aiheen tiimoilta kun ehdin miettiä.

• taustaa

Palstahistoriaa, joka selittää nykypäivää.

• että.tulisi.takaisin

Huomaa että kirjoittaja Pilm,,,in puuttuminen luo ankeutta palstalle.

• " Pilm,,,in puuttuminen luo ankeutta palstalle."

Kuka täällä kuolleita kaipaa, koska on näita eläviäkin vielä moitittavaksi, jotka ovat nikkiään vaihtaneet?

Aloituksen teki nykyinen sini-sirkku, joka haluaa vaihdella nikkiään, mutta ns. puskasta ei kirjoita, tietääkseni?

Yllättävää olikin tuo "etsivän amadeuksen", nykyisen "rituliinin-38" purkaukset nykyistä sini-sirkkua kohtaan:
        "Kaikkitietävinenesi kommentointinisi.Minä katosin,oli minullakin jotain sanotattavaa palstalla.
        Sinä otit palstan haltuun.Pidä omanasi amaeuksellakin oli elämä..."?

Sama katkeruus jatkuu joillakin palstalaisilla, jopa arvoisa Ruuneperikin yhtyi moittimaan sini-sirkkua, vaikka muutoin kehuu hänen kirjoituksiaan ja aihetta onkin.

Mistä tämä katkeruus johtuu ihmiselle niitä kohtaan, jotka ei halua tuoda palstan reposteltavaksi omia murheitaan, vaan pitää itsellään positiivisen asenteen ja kertoilee vain niistä?

No, minä "onneton" kerroin, että käyn kauppojen ylijäämä jaossa, josta saa kaiken ilmaiseksi ja sekään ei ollut hyväksi? Pian tuli vastalause, että köyhiltä vien ja lopuksi, että lapsilta varastan?
        Haluankin lohduttaa kateellisia, että olin valinnut mm. pussillisen, joka sisälsi, wiinereitä, pullia, munkkeja ja mitä siinä olikaan, mutta jätin kassini ulos, koska ne oli jo pakasteita.

"Aamulla varhain, kun uni oli parhain", heräsin tupakalle ja ihmettelin, että ulko oven alta tuli esiin muovipussi ja munkki? Kissa perhana oli tullut saaliille! Olen kyllä huomannut, että täällä liikkuu kaksikin kissaa iltaisin, siis lomalaiset ovat lähteneet, mutta en minä niitä "taimotahallani" käy ruokkimaan edes ilmaisella ruoalla.

• että.tulisi.takaisin
        Kristiina23 kirjoitti:

" Pilm,,,in puuttuminen luo ankeutta palstalle."

Kuka täällä kuolleita kaipaa, koska on näita eläviäkin vielä moitittavaksi, jotka ovat nikkiään vaihtaneet?

Aloituksen teki nykyinen sini-sirkku, joka haluaa vaihdella nikkiään, mutta ns. puskasta ei kirjoita, tietääkseni?

Yllättävää olikin tuo "etsivän amadeuksen", nykyisen "rituliinin-38" purkaukset nykyistä sini-sirkkua kohtaan:
        "Kaikkitietävinenesi kommentointinisi.Minä katosin,oli minullakin jotain sanotattavaa palstalla.

Sama katkeruus jatkuu joillakin palstalaisilla, jopa arvoisa Ruuneperikin yhtyi moittimaan sini-sirkkua, vaikka muutoin kehuu hänen kirjoituksiaan ja aihetta onkin.

Mistä tämä katkeruus johtuu ihmiselle niitä kohtaan, jotka ei halua tuoda palstan reposteltavaksi omia murheitaan, vaan pitää itsellään positiivisen asenteen ja kertoilee vain niistä?

No, minä "onneton" kerroin, että käyn kauppojen ylijäämä jaossa, josta saa kaiken ilmaiseksi ja sekään ei ollut hyväksi? Pian tuli vastalause, että köyhiltä vien ja lopuksi, että lapsilta varastan?
        Haluankin lohduttaa kateellisia, että olin valinnut mm. pussillisen, joka sisälsi, wiinereitä, pullia, munkkeja ja mitä siinä olikaan, mutta jätin kassini ulos, koska ne oli jo pakasteita.

"Aamulla varhain, kun uni oli parhain", heräsin tupakalle ja ihmettelin, että ulko oven alta tuli esiin muovipussi ja munkki? Kissa perhana oli tullut saaliille! Olen kyllä huomannut, että täällä liikkuu kaksikin kissaa iltaisin, siis lomalaiset ovat lähteneet, mutta en minä niitä "taimotahallani" käy ruokkimaan edes ilmaisella ruoalla.

Kuka täältä muka kuollut on?
        Ei ole sellaista kuulunut eikä näkynyt, ei ainakaan kyseisestä nikistä.
        Elossa olevia väitetäänjo edesmenneiksi. Johan on mneoa!

• että.tulisi.takaisin kirjoitti:

Kuka täältä muka kuollut on?
        Ei ole sellaista kuulunut eikä näkynyt, ei ainakaan kyseisestä nikistä.
        Elossa olevia väitetäänjo edesmenneiksi. Johan on mneoa!

"Kuka täältä muka kuollut on?"

No, et sinä ainakaan vielä, joten älä sure sitä. Oletko varma, että ennen kuolemaasi jaksat tänne ilmoittaa, että nyt minä kuolen, joten "soromoro"?

Ilmoittiko esim. sus.morsian itse kuolemansa, kysympähän vaan? Samoin oli serkkuni, joka meni muka helppoon sappikiven poistatukseen tuonne Meikkuun, niin eipä älynnyt ilmoittaa, että sinne kuolen?

" ei ainakaan kyseisestä nikistä." kirjoitat, mutta et tunne ko. nikin haltijaa ja oletat, että hän "kuolintestamenttinsä" ilmoittaa täällä, vai mitä?

• mietivähän
        Kristiina23 kirjoitti:

" Pilm,,,in puuttuminen luo ankeutta palstalle."

Varmistat ettei palstalla vaan unhdeta tuota ruuan hamstraustasi leipäjonosta. Anteeksi filee ja pullajonosta. Joka puolella toistelet tuota koko ajan uudestaan nostat ITSE esille.

• mietivähän kirjoitti:

Varmistat ettei palstalla vaan unhdeta tuota ruuan hamstraustasi leipäjonosta. Anteeksi filee ja pullajonosta. Joka puolella toistelet tuota koko ajan uudestaan nostat ITSE esille.

" Varmistat ettei palstalla vaan unhdeta tuota ruuan hamstraustasi leipäjonosta. Anteeksi filee ja pullajonosta. Joka puolella toistelet tuota koko ajan uudestaan nostat ITSE esille."??

Miksi se täytyisikään unohtaa, koska tämä on saanut niin pöyristyttäviä mielipiteitä toiminastani ja ainahan täällä on keskustelua kaivattu?D

Ja sinulekko se on kivi kengässä, mistä ruokani saan/haen, koska en sinun ruokahankintoja vie ja sitäpaitsi en hamstraa, koska ruoat on jaoteltu tuotteittaan ja siinä on sääntö, että yks/per asiakas mistäkin laatikosta?

Ei minulla ole edes pakastinta "hamstraukseen", ja kuten olen kertonut, myös lapseni tuo minulle ruokaa, koska heidän nelihenkinen perhe laittaa joskus ns. ylimääräistä ja kukaan ei halua sitten syödä sitä "ylimääräistä", sillä aina on taas uutta ruokaa,

Toki leipää, pullaa ja leivoksia saa ottaa halunsa mukaan, kuten maitotuotteita, koska niitä on niin paljon ja Kierrätyskeskuksen pakastimet jo pursuavat näitä lahjoituksia, mutta en minä koskaan "hamstraa" itselleni liikaa, koska haluan, että toisetkin osaavat ostaa ja saada sen, mitä itse tarvitsevat .

Kuten olen jo kirjoittanut aikaisemmin, että jos tänne kirjoittaa itsestään vain positiivisiä juttuja, kuin juon shamppakaljaa, niin on ylvästelyä, mutta jos kirjoittaa, että haen ruokaani myös ilmaisjakelusta,niin varashan minä olen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe