olen nuori, perusterve, työelämässä menestynyt nainen, jolla on ihana mies. Myös ihanat vanhemmat ja sisko pitävät minusta huolta. Ei ole rahasta puutetta, en ole rikas, mutta hyvin toimeentuleva. Minulla on paljon kavereita, harrastuksia. Silti usein tuntuu, ettei minulla ole mitään.
Monesta asiasta luopuisin, että saisin sen yhden, edes yhden lapsen. Jo vuosia sitä on odotettu, mutta turhaan. Olo tuntuu niin tyhjältä, turhalta. Miksi? :(
onneton, vaikka..
1
209
Vastaukset
- jogi69
Jo vanha viesti, mutta pakko laittaa näkemyksiä tulemaan jos joku muukin pohtii tätä.
Elämme ekonomiaan, eli selviytymiseen perustuvassa yhteiskunnassa, jonka tehtävä on tyydyttää jokapäiväisiä tarpeitamme: seksuaalisuuta, nälkää ja janoa, hyväksyntää, jonkinasteista rakkautta ym. Nämä tyydyttävät tiettyyn pisteeseen saakka, jonka jälkeen eräs mielen mekanismi, ego astuu kuvioihin, koska aina haluamme olla aina jotain hieman enemmän. Ego on tunneperäinen kokemus, joka alkaa tyydyttämään onnettomuuttamme ja onkin taas tiettyyn pisteeseen asti palkitseva. Saat kokea olevasi jotain enemmän, kun muut nostavat sinua ylöspäin. Lopulta tyhjyys kuitenkin palaa huomattuamme, ettei muut enää pysty tyydyttämään ehtymättömiä tarpeitamme saada aina enemmän. jäljelle jää tarpeista viimeinen: vietti valaistua ja saavuttaa tietty täyttymys, joka päästää tarpeista. Mahdotonta kuvailla, joten tässä valaistuneen omin sanoin:
https://www.youtube.com/watch?v=zYXlOJlhf38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759