Voiko OpenOffisen 1.9 lisäksi ajaa OpenOffise 3. (imuroida) vai pitääkö vanhempi versio poistaa ensin. Järjestelmä on Windows 7. Vanhempi versio on ladattu levyltä.
OpenOffise 1.9 korotusta !!!
3
662
Vastaukset
Ehkä joku kirjoitusvirhe, mutta OpenOfficesta ei tietääkseni ole yhtään versiota, joissa esiintyisi numero 9.
Asennusohjeita lyhyesti:
http://fi.openoffice.org/lataa.html
Voi siis asentaa vanhemman päälle, sitä tuolla ei ehkä erikseen korosteta.- PPKKSS
1,9,126 lukee versioni kuvakkeessa ja ohjelmatiedoissa. latasin ilmeisesti kokeiluversion vanhojen kotimikrolehtien mukana tulleelta cd:ltä. Yritin ladata myöhäisemmältä levykkeeltä 2. -version, mutta mitään ei mielestäni muuttunut ei edes se numero. Kun päivitän netistä ko. ohjelmaa sieltä saa vain 3.-version ja lataus kestää yli 6 tuntia ainakin tällä kannettavallani, kyllästyin. Voiko olla yleensä mahdollista?
Miksi muuten tämä suomi 24 väittää yhteenlaskut vääriksi. Todella hankalaa yrittää lähettää kirjettä monta kertaa. Olen x-matikanopettaja,joten laskuni eivät ole vääriä. - mä vaan
PPKKSS kirjoitti:
1,9,126 lukee versioni kuvakkeessa ja ohjelmatiedoissa. latasin ilmeisesti kokeiluversion vanhojen kotimikrolehtien mukana tulleelta cd:ltä. Yritin ladata myöhäisemmältä levykkeeltä 2. -version, mutta mitään ei mielestäni muuttunut ei edes se numero. Kun päivitän netistä ko. ohjelmaa sieltä saa vain 3.-version ja lataus kestää yli 6 tuntia ainakin tällä kannettavallani, kyllästyin. Voiko olla yleensä mahdollista?
Miksi muuten tämä suomi 24 väittää yhteenlaskut vääriksi. Todella hankalaa yrittää lähettää kirjettä monta kertaa. Olen x-matikanopettaja,joten laskuni eivät ole vääriä.Ku mä olen lataillu OO:ta se on ollut n. 20 min kannettavan langaton ja adls. Piuhalla menis nopeammin. Kaikki riippuu tietysti yhteyden nopeudesta. mut kuus tuntii oho. Versio tieto löytyy ohjelman ollessa auki ja ohje/tietoja oo:sta (tai jotain sinne päin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514