OpenOffise 1.9 korotusta !!!

Pipsa 54

Voiko OpenOffisen 1.9 lisäksi ajaa OpenOffise 3. (imuroida) vai pitääkö vanhempi versio poistaa ensin. Järjestelmä on Windows 7. Vanhempi versio on ladattu levyltä.

3

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttumies

Ehkä joku kirjoitusvirhe, mutta OpenOfficesta ei tietääkseni ole yhtään versiota, joissa esiintyisi numero 9.
      Asennusohjeita lyhyesti:
      http://fi.openoffice.org/lataa.html
      Voi siis asentaa vanhemman päälle, sitä tuolla ei ehkä erikseen korosteta.

• PPKKSS

1,9,126 lukee versioni kuvakkeessa ja ohjelmatiedoissa. latasin ilmeisesti kokeiluversion vanhojen kotimikrolehtien mukana tulleelta cd:ltä. Yritin ladata myöhäisemmältä levykkeeltä 2. -version, mutta mitään ei mielestäni muuttunut ei edes se numero. Kun päivitän netistä ko. ohjelmaa sieltä saa vain 3.-version ja lataus kestää yli 6 tuntia ainakin tällä kannettavallani, kyllästyin. Voiko olla yleensä mahdollista?
        Miksi muuten tämä suomi 24 väittää yhteenlaskut vääriksi. Todella hankalaa yrittää lähettää kirjettä monta kertaa. Olen x-matikanopettaja,joten laskuni eivät ole vääriä.

• mä vaan
        PPKKSS kirjoitti:

1,9,126 lukee versioni kuvakkeessa ja ohjelmatiedoissa. latasin ilmeisesti kokeiluversion vanhojen kotimikrolehtien mukana tulleelta cd:ltä. Yritin ladata myöhäisemmältä levykkeeltä 2. -version, mutta mitään ei mielestäni muuttunut ei edes se numero. Kun päivitän netistä ko. ohjelmaa sieltä saa vain 3.-version ja lataus kestää yli 6 tuntia ainakin tällä kannettavallani, kyllästyin. Voiko olla yleensä mahdollista?
        Miksi muuten tämä suomi 24 väittää yhteenlaskut vääriksi. Todella hankalaa yrittää lähettää kirjettä monta kertaa. Olen x-matikanopettaja,joten laskuni eivät ole vääriä.

Ku mä olen lataillu OO:ta se on ollut n. 20 min kannettavan langaton ja adls. Piuhalla menis nopeammin. Kaikki riippuu tietysti yhteyden nopeudesta. mut kuus tuntii oho. Versio tieto löytyy ohjelman ollessa auki ja ohje/tietoja oo:sta (tai jotain sinne päin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      3076
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      21
      2718
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      105
      1497
    4. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1474
    5. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      1213
    6. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      85
      1199
    7. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      54
      1158
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      69
      1052
    9. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      81
      1006
    10. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      903
    Aihe