turkkilainen aviomies

ei orja

Olen turkkilaisen kanssa naimisissa. Lokakuussa tuli vuosi kun laitoin oleskelulupa hakemuksern maahanmuuttovirastoon. sieltä kielteinen kesäkuussa paperit Kouvolan hallinto-oikeuteen pitää odottaa kevääseen.En ymmärrä. Thaimaasta, venäjältä vanha ukko saa nuoren orjan itselleen muutamassa kuukaudessa. MIKSI??????? Siksi koska päättäjät on munan kipeitä vanhojapiikoja kateellisia niillä ei ole elämää.

25

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antimuslimi

      lume-avioliitot ovát laittomia.

      Voit siis varautua odottamaan.

      PS. Muslims stinks.

      • ei orja

        kuka sanoo että lume-avioliitto
        En ymmärrä että jotkut voi päättää minun elämästä jonka olen itse valinnut . euroopasta saa tulla tänne ihan kuka haluaa mutta näisyä idän ihmemaista ei Olen odottanut ja odotan


      • ...........,,
        ei orja kirjoitti:

        kuka sanoo että lume-avioliitto
        En ymmärrä että jotkut voi päättää minun elämästä jonka olen itse valinnut . euroopasta saa tulla tänne ihan kuka haluaa mutta näisyä idän ihmemaista ei Olen odottanut ja odotan

        SAATTAA olla kyse todellisesta rakkaudesta mutta idän ihmemaista on tullut helvetisti populaa eurooppaan lumeliittojen kautta.

        Enemmän sinun pitäisi olla vihainen lumeliittomiehille&naisille kuin virkamiehille jotka tekevät työtään.


      • heirrl
        ei orja kirjoitti:

        kuka sanoo että lume-avioliitto
        En ymmärrä että jotkut voi päättää minun elämästä jonka olen itse valinnut . euroopasta saa tulla tänne ihan kuka haluaa mutta näisyä idän ihmemaista ei Olen odottanut ja odotan

        Sinne Turkkiin sitten vaan odottelee sitä päätöstä.


      • selgis

        Kun joku ulkomaalainen mies (eli lähes kaikkia maapallon miehet) on tehnyt tuhmasti, niin kaikki ulkomaalaiset miehet (eli lähes kaikki maapallon miehet) on pahoja.


      • keeneripaska
        selgis kirjoitti:

        Kun joku ulkomaalainen mies (eli lähes kaikkia maapallon miehet) on tehnyt tuhmasti, niin kaikki ulkomaalaiset miehet (eli lähes kaikki maapallon miehet) on pahoja.

        mahdu Suomeen kunniakansalaisiksi, sitäpaitsi meillä on jo sekundasavunahat loisijoina.


      • ulkosuomalainen2

        Ei muuten ole se ensimmäinen oleskelulupa ihan loppuelämäksi, yleensä kolmeksi kuukaudeksi, et sitä vaimoa olis paras kohdella hyvin ne ensimmäiset viis vuotta, ennen kun on mahdollisuus saada kansalaisuus. Ja sitähän ei saa vaikka ois parkkisakko edellisen viimesen puolen vuoden ajalta.

        Ei ole henk. koht. ongelma, mutta tiedänpä vaan kun on paljon Suomessa asuvia sekapariskuntia lähipiirissä.


    • Ray_a

      Se on. Mutta tiedoksi: Kurjemmaksi muuttuu, kun olet ajatellut tulevaisuutta turkkilaisen miehen kanssa.
      Kyllä toista tiedät, kuneteenpäin menette.
      Mistähän muuten se sanonta: valehtelee kun turkkilainen, on tullut?
      No, kukin ristinsä kantakoon, joten kovasti vain onnea valitsemallesi tielle (tulet sitä todella tarvitsemaan)

      - Rakkaus on sokea, niin murheellista kuin se onkaan-

      • karmea sheikki

        kukaan ei kiellä muuttamasta sinne bosborin rannoille tuhannen ja yhden hajun maahan...ihan myötyriksi.


      • ulkosuomalainen2

        ...se on muuten kiroilee kuin Turkkilainen.... ;)


    • islam on rutto

      saataisiinpa kaikki nuo rikollist karkotettua, jotka jo ovat väärin perustein tänne päässeet.

      • joopajooo

        Kuinkakohan monta prosenttia näistä liitoista kariutuu melko pian sen jälkeen kun puoliso saa oleskeluluvan? Ei taida 95% kaukana olla :D


      • oikea päätös
        joopajooo kirjoitti:

        Kuinkakohan monta prosenttia näistä liitoista kariutuu melko pian sen jälkeen kun puoliso saa oleskeluluvan? Ei taida 95% kaukana olla :D

        Ei turkkilaisista miehistä ole mihinkään muuhun ,kuin surkeen pitsapaikan pitäjäksi ja niitä on jo joka nurkat täynnä.


    • mieti viellä

      "Siksi koska päättäjät on munan kipeitä vanhojapiikoja kateellisia nillä ei ole elämää" Mites on omalailas taidat kuulua samaan kastiin ,kun et ole löytänyt ketään fiksua miestä ,vaan pitää tyytyä surkeeseen turkinpoikaan ja siitäkö pitäs vielä jonkun ola kateellinen .Mitä järkeä on ruveta elätään nuorta turkinpoikaa ,eihän se kauan kestä kuiteskaan . Missä järki?

    • epäselvää

      Nyt et kerro tärkeintä lainkaan: mistä syystä Migri antoi kielt. päätöksen? Se syyhän lukee siinä kyllä. Lumeavio on yksi, voimassaoleva avio, rikollinen tausta yms. Jotain mätää on miekkosesi taustassa nyt.

      • pippurimylly.....

        pitää armeija suorittaa ensin?


    • Klöä

      Munankipeä on yhdyssana.

    • grr

      miten voi olla näin rasistista porukkaa koko tää keskustelu täynnä, iha hävettää teijän puolesta! eiköhän se ole jokaisen oma asia kenen kanssa ja minkä maalaisen ihmisen kanssa menee naimisiin? hankkikaa elämä, älkääkä tulko tänne haukkumaan muiden! ja pienenä vinkkinä teille kaikille, oisko aika kenteis avartaa vähän maailmaakatsomustanne? tutustua vähän muunkinlaisiin ihmisiin ku niihin pertin pubin kännisiin perussuomalaisiin??

      "turkkilainen aviomies", ymmärrän ärtymyksesi ja toivottavasti saatte asiat hoidettua!

      • lapselle

        Kuules viisastelija .Tottakai se on jokaisen oma asia ,kenen kanssa menee naimisiin ,jos elää ilman yhtetskunna tukea .Näistä ammattitaidottomista,köyhistä turkinpojista meillä ei suomessa ole mitään hyötöä .Elämää voi hankki muualtkin ,kuin persaikisen turkkilaisen kanssa. Vai maailmankatsomusta ,voi lapsikulta etpä taida maailmasta paljon ymmärtää.


      • onneavaan

        niille kun kelpaa rumempikin läskikasa nussittavaksi.

        Nauti se aika pienestä ja likaisesta kullista, kunnes se on saanut oleskeluluvan ja tuonut oman vaimonsa Suomeen eläteiksemme..


      • Hyötyä vaan
        lapselle kirjoitti:

        Kuules viisastelija .Tottakai se on jokaisen oma asia ,kenen kanssa menee naimisiin ,jos elää ilman yhtetskunna tukea .Näistä ammattitaidottomista,köyhistä turkinpojista meillä ei suomessa ole mitään hyötöä .Elämää voi hankki muualtkin ,kuin persaikisen turkkilaisen kanssa. Vai maailmankatsomusta ,voi lapsikulta etpä taida maailmasta paljon ymmärtää.

        Aika monta suomalaistakin tunnen, joista ei ole yhteiskunnalle mitään apua, päinvastoin.

        Ihmisen mitta onkin hyöty, siinä mielessä suomalaiset ja turkkilaiset ovat ihan samanlaisia, aina pitää saada ihmisestä repiä irti jotain, muuten olet pelkkää sontaa. Tosiasiassa moni "työtä" tekevistä hienoista veronmaksajista repii valtiolta rahaa muissa muodoissa, ja jos on vaan tilaisuus hankkia rahaa valtiolta niin yksikään suomalainen ei jättäisi tilaisuutta käyttämättä vaikka olisi rahaa omastakin takaa.

        Ei silti, onhan noita turhan monta turkinpoikaa tullut pelkän oleskeluluvan perässä, harmi että likaavat kaikkien maineen.


      • feikki
        Hyötyä vaan kirjoitti:

        Aika monta suomalaistakin tunnen, joista ei ole yhteiskunnalle mitään apua, päinvastoin.

        Ihmisen mitta onkin hyöty, siinä mielessä suomalaiset ja turkkilaiset ovat ihan samanlaisia, aina pitää saada ihmisestä repiä irti jotain, muuten olet pelkkää sontaa. Tosiasiassa moni "työtä" tekevistä hienoista veronmaksajista repii valtiolta rahaa muissa muodoissa, ja jos on vaan tilaisuus hankkia rahaa valtiolta niin yksikään suomalainen ei jättäisi tilaisuutta käyttämättä vaikka olisi rahaa omastakin takaa.

        Ei silti, onhan noita turhan monta turkinpoikaa tullut pelkän oleskeluluvan perässä, harmi että likaavat kaikkien maineen.

        Katja järhestää turvapaikan


    • mutut vittuun!!!

      Sinunlaiset pitäis laittaa pakkohoitoon loppuiäksi.

    • .............,

      pizzerioita jo tarpeeksi.Muuta turkkiin.älä yritä järjestää sitä karvarannettasi tänne!

      • suikku

        ei orjalle.. eli ketjun aloittajalle.. itsekin olen turkkilaisen kanssa naimisissa.. olisi kiva jutella/kirjoitella kanssasi enemmän.. tässä huonompi mailiosoitteeni annan paremman jos vastaat mulle.. [email protected]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe