Moi!!
Olisiko kenelläkkään myydä suomikonepistoolia (deaktivoitu) tietenki?? Olisin todella todella kiitollinen..tulisi joululahjaksi.
Suomikonepistooli!
4
716
Vastaukset 4
- 29
600 euroa
- 2005olinäin
että hämeen panssarivakirkolta sais valkata itse 150e hintaan, en tiä onko enää.
näin itsenäispäivän kunniaksi piku sitaatti:
Vasemmanpuoeinen taulu: Kymmenen kertatulilaukauksen osumakuvio ammuttuna tuelta 100 metriin. Seitsemän laukausta alle 30 mm:n "kasassa". Usein siteerattu eräkirjailija TAUNO V. MÄKI kirjoitti vielä 1960-luvulla, että: "Metsästysluodikko, joka ampuu viisi laukausta alle viiden senttimetrin hajonnalla sataan metriin, on poikkeuksellisen tarkka ase, jollaisia voi tavata vain harvoin !" SAKO-luodikoilta vaadittiin enintään 45 mm:n hajonta/100 m viidellä koelaukauksella. Kuvattu osumakuvio on ammuttu todellakin SUOMI-kp:lla malli -31. Oravan päähän osuminen alle 50 metrin etäisyyteen ei siis ollut WALT DISNEY-tuotannon DAVY CROCKETT-filmatisointien tapaista legendaa..! Piipun laippaan lyötiin kohdistusleima "5", ja piste numeron alle, koska testattu piippu ampui hieman alle viitosruudun keskiön. Oikeanpuoleinen taulu selostetaan jäljempänä.
by google - sama54
muuten olisin jo hankkinut
- minon deko-niko heko
Dekoihin eli deaktivoituihin ei mitään ampuma-aseen lupia tarvita koska ne eivät edes ole lain tarkoittamia ampuma-aseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510