Oon 13 v tyttö.
Olen odotellut, että pillukarvat alkaisi kasvaa, mutta olen yhä täysin posliini. Tissit ovat jonkin verran kasvaneet
Pitäisikö mennä lääkäriin? Mitä lääkäri mahtaa tehdä?
Onko muilla samaa ongelmaa?
Kerro milloin sinulla alkoi karvat kasvamaan.
Miksi karvat ei kasva?
19
4198
Vastaukset
- nykypojathan
Tuntuvat tykkäävän posliinipillusta, niin turhaahan sinä siitä huolta kannat, sensijaan oisit onnellinen.
Moni nainen olisi onnellinen jos ei kasvaisi, ei tarvisisi myötäänsä sheivata.- Ainakin
Pedofiilit tykkää posliinipillusta. Niiden mielenkiinto alkaa sammahtaa kun karvoja alkaa esiintyä.
Ainakin kirjoitti:
Pedofiilit tykkää posliinipillusta. Niiden mielenkiinto alkaa sammahtaa kun karvoja alkaa esiintyä.
taas tullut asiallisia vastauksia tänne. -.-' mutta ei sun vielä kannata muehtia tota, oota vuos vielä. sitä sun ei ainakaan tarvi murehtia, etteikö murrosikä ois alkanu, ku kerroit että rinnat on alkanu kasvamaan. voitha sä kysyä äitiltäs, et millon sillä on alkanu karvat kasvamaan. :D (jos kehtaat) mulla alko murrosikä toisin päin: eka tuli karvat ja ehin jo hermostua et millon ne rinnat alkaa kasvamaan. mutta alkoha ne sitte lopulta. :)
Ainakin kirjoitti:
Mutta jos kyseinen tyttö on maalta, nii eiks se oo hyvä että ees pedofiilit tykkää ku ei maalla oo hirveesti valinnanvaraa. Joko ruma oma ikäne poika tai sit joku eläin.
- Pimu Hesasta
Mulla alkoi kasvaa 12 vuotiaana
- HNNN@
ei mitään väliä että onko ne alkanu kasvaan, kun kerran muita murrosiän juttuja on alkanut näkymään, eli tissit on jo jonkin verran kasvaneet.
joillakin alkaa niin että eka tulee karvoitus, ja sitten tissit.
joillakin sitten toisinpäin eikä sillä ole oikeastaan mitään väliä, ne kasvaa sittenku kasvaa.
ja älä nyt ton takia todellakaan mihinkään lääkäriin mee! :D
Odota vielä vuosi ja sitten vasta ala huolestua =)
ne alko joskus noin 11 v, mutta tissit tuli sitten vasta paljon myöhemmin- pikku--neiti
Kumpa mullakaa mitkää karvat ei kasvais :D Oisin kyl ilone ku menee hermot siisties ja sheivates :D
- iivio
pikku--neiti kirjoitti:
Kumpa mullakaa mitkää karvat ei kasvais :D Oisin kyl ilone ku menee hermot siisties ja sheivates :D
On olemassa todellakin sairaus jolloin mitkään karvat ei kasva, mut se ei kuule ois varmaa kovin kiva sustakaa jos oikeesti mitkään kavat ei kasvais.. kato kun sit sul ei ois hiuksia, ripsiä tai kulmakarvojakaa.
- +++
iivio kirjoitti:
On olemassa todellakin sairaus jolloin mitkään karvat ei kasva, mut se ei kuule ois varmaa kovin kiva sustakaa jos oikeesti mitkään kavat ei kasvais.. kato kun sit sul ei ois hiuksia, ripsiä tai kulmakarvojakaa.
Kuten jo sanottu ei se niin haittaa jos sinne alapäähän ei kasva karvoja (ainakaan naisilla) Monet miehet tykkäävät, että on sheivattu, joillakin taas ei ole hirveästi väliä.
PS. mun mielest maalaistytöt on ihanii
- huolestunut5
Minäkin oon 13 v ja posliini on ,alkaa huolestuttaa.
- vanha täti (18 v)
Kannattaisi ehkä käydä lääkärillä. Riippuu vähän siitäkin miten muuten kehityt: onko rinnat alkaneet kasvaa, missä vaiheessa pituuskasvu on ... toiset nyt vaan kehittyy myöhemmin mutta hyvää kannattaa odottaa.
- Huolestuttaa
Minäkin oon 13v mut on alkanut kasvaa mutta tosi vähän että ei melkee yhtäää näy ja ne on ehk 1cm pitusii. Pitäiskö mennä lääkärii?
- jäbä11
Ei kande huolestuu kyl ne alkaa si kasvamaana hvä olis ku ne pitää pimpuraa puhaana(luin jostai)ettei kaikki bakteeit pääse,lisäksei kannattas aina pestä pimppii saippulla sit ku on karvat sekin on joku puhtaus jutska ku se saippua ei aina tee hyvää limakalvoille pimppi voi paremmin ku pesee vaan vedellä
- pikkupatu
olen 14v patu ja sama ongelma
- äläsheivaa
The Huffington Post listasi viisi yllättävää asiaa, jotka kasvattavat sukupuolitaudin riskiä.
1. HÄPYKARVOJEN POISTAMINEN
Tuoreen tutkimuksen mukaan karvojen satunnainen poisto tuplaa sukupuolitautitartunnan todennäköisyyden. Mikäli trimmaat alapäätäsi 12 kertaa vuodessa, tai enemmän, riski on jopa nelinkertainen. Koska karvojen ajeleminen voi vahingoittaa ihoa, ja näin ollen kasvattaa tartunnan riskiä, ei trimmausta kannata toteuttaa ainakaan juuri ennen seksiä.
http://www.huffingtonpost.com/entry/5-strange-things-thatreallycan-increase-your-risk_us_58bef022e4b06660f479e574 - Mustekalajalmari
Kyllä ne kasvaa karvat ei niitä kannata leikata pois pillusta annat kasvaa ei kannata olla posliini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau436034Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html633532Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083056Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592096- 522062
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301707Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781343