Polkupyörällä halki Euroopan keväällä 2010

Jarkko L

Polkupyörämatkailu on nostamassa päätään lomamatkan suoritusvälineenä. Pyörää on mahtava tapa liikkua melkoisen pitkiäkin matkoja. Oikeastaan ketä vaan suht terve ihminen pystyy jonkinmoisen pyöräretken tekemään. Suosittelen tätä matkustusmuotoa kaikille. Pyörällä liikkuessa eripuolella maailmaa pääsee loistavasti tutustumaan maahan, ihmisiin ja luontoon. Itse olen nyt suunnittelemassa toista pidenpää pyörämatkaa keväälle 2010. Tarkoitus olisi ajaa pyörällä Tammelasta- Atenaan. Matkasta kertyy poljettavaa noin 4500km ja uraksta olis tarkotus suoritua noin kahdessa kuukaudessa. Jos haluat lukea lisää tästä tulevasta matkasta tai jo tekemistäni matkoista (Milano- Barcelona 2008) lisää, tai haluat tutustua tähän matkustus tapaan löydät paljon ietoa ja vinkkejä minun sivuiltani. Sivuilla myös paljon linkkejä muiden fillarimatkaajien sivuille.
Kevättä odotellessa J.Lindholm www.matkafillari.com

3

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John82

      Kiitokset, että laitoit tänne. Itse olen myös miettinut usein samantyylistä reissua.

    • Jari Pyöräilijä

      Hei Jarkko !

      Sori jos nyt etunimellä kutsun, mutta aika kova olet pyöräilemään.

      Olet ihan oikeassa,kuka tahansa ihminen kykenee ajamaan hirmumatkoja jos vain on pitkäjäteisyyttä.
      Itse olen myös aloittanut ajamaan ,mutta en noin pitkiä matkoja kuin sinä.

      Mulla nyt on Hesasta matkoja Turkuun. Pyöräilly Riihimäelle ja takas.Myös satoja kilsoja Ahvenanmaan saaristoa. Pisin matkani fillarilla on Hki-Jyväskylä-Varkaus. Matkaa 496 kilsaa (ehkä kierrellen ? ) ja aikaa meni 6 päivää majotuksineen. Eli melko amatööri olen, muttan varmaan tunnen ja tiedän osittain samoja fiiliksiä kuten sinä.

      Ehkä mäkin rohkenen vielä nostamaan panoksia,tai sittne teen entisen tyyppisinä matkoja.

      Tiedätkä sinä tai joku sellaisen tosi hurjan miehen jolla oli juttua täällä Suomi24 palstalla ??

      Hän asui Etelä-Suomessa ( ehkä Espoossa?) ja hän teki matkoja monesti Venäjälle siperian halki ja vaikka mitä hurjia lähes 10 000 kilometrin matkoja.Kirjoitti aivan upeita päiväkertomuksia ja tarinoita matkaltaan lisäten kilometrit päiväkirjaan joka päivä.

      Oli paljon kuvia hänestä tienpäällä, venäjän reissulla hänellä oli aina Suomen ja Venäjän lippu tangolla liehumassa. Painotti tarinoissaan kuinka hirmu ystävällisiä venäläiset olivat ja kunnioittivat hurjaa suomalaista joka fillaroi tuhansia kilsoja siperian halki. Nyt en löydä tän tyypin kotisivuja mistään.

      Mutta yhtä kaikki, te olette kovia "kansainvälisiä" fillaroijia ja uskon että on tosi makee fiilis. Jos mä viel itse kerään rohkeutta,miehisyyttä ja munaa, ni olis se kyllä aika kova juttu lähtee ajelee Eurooppaan.

      Hatun nosto teille ja toivokaamme että vuodesta 2010 tulee hurjan hieno fillarikesä meille kaikille!

      Mun nimi on Jari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe