en ole ehtinyt tätä Riikan keskustelupalstaa juurikaan lukemaan, joten antaisitteko vinkkejä, tai linkkejä keskusteluihin, mitä tehdä Riikassa viikon päästä parin päivän ajan? mukana reissussa on aikuisia ja kouluikäisiä.
onko joulumarkkinat vanhassa kaupungissa suosittu ja onko isokin?
nettisivuilta olen yrittänyt etsiä tietoja, mutta ovat kovin hajanaisia.
kiitokset etukäteen
Riikaan viikon päästä
1
547
Vastaukset
Olimme pari päivää Riiassa alkukuusta. Joulumarkkinat eivät vielä harmiksemme olleet avautuneet. Asuimme keskellä vanhaakaupunkia. Keskusta on varsin pieni, kävellenkin katseltavissa. Kahdessa päivässä emme pidemmälle haikailleetkaan, seuraavalla kerralla sitten. Hinnat eivät olleet niin korkeat kuin olimme etukäteen pelänneet eikä näillä keskustelupalstoilla pelotelluista huijauksista ja rikollisista ollut mitään havaintoa. Kerjäläisiä ja puliukkoja näkyi kaduilla päiväsaikaan. Löysimme pari mukavaa ravintolaa ja kahvilaa. Joskus on palattava kesäaikaan, jolloin kaupungin puistot ja terassit ovat käymisen arvoisia.
Jos matkapäiväkirja ja -kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835