Elikkäs semmoista olisi että joululahjaksi pitäisi ratti ja polkimet saada.
Eli mitenkäs nämä ratti ja polkimet esimerkiksi PC:llä niin sopivatko xbox 360:lle, tai sitten toisinpäin? Minkälaisia suosittelisitte ja minkä hintaisia nuo olisi?
Ei nimittäin viitsisi kaksia rattia ja polkimia ostaa että voisi x360:lla pelata Forza Motorsporttia ja PC:llä eri rallipelejä :)
Ratti ja polkimet PC/Xbox 360
6
562
Vastaukset
- 10+12
Ei sovi ja toimi mersun osat volvossa tai päinvastoin.
- saperi
No kyllähän näitä joitakin ainakin on ratteja ja polkimia jotka käy molemmissa, olis kiva tietää näistä että minkälaisia ja -hintaisia =)
- 15+5
saperi kirjoitti:
No kyllähän näitä joitakin ainakin on ratteja ja polkimia jotka käy molemmissa, olis kiva tietää näistä että minkälaisia ja -hintaisia =)
Jos kerran tiedät että on molempiin käypäisiä, niin googleta itse!
- pelittejä
15+5 kirjoitti:
Jos kerran tiedät että on molempiin käypäisiä, niin googleta itse!
ehkä joku logitechin saattas käydä ainakin xbox 360.. löytyy kun googlettaa. jimm´s pc storessa tais olla.
- F1pelaaja
Onko kenelläkään ollut semmoista ongelmaa että kun yrittää käynnistää thrustmaster 458 spider rattia xbox 360 niin ratissa olevan xboxin logon ympärillä vilkkuu himmeästi kaikkien neljän numeron valot mutta ratti ei lähde päälle?
- Jaakko_joku
Mene pelisaiteille kyseleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093