Kysymys Antti Rimaajalle

vielä jäsen

Minkä vuoksi Sinä / hallitus ette anna vastauksia tuolla alempana oleviin aika keskeisin kysymyksiin, mitkä koskevat Hypnoosiliiton asemaa suhteessa SHY:n linjauksiin. Tuon hiljaisuusuuden voi tulkita jopa myötymisen merkiksi? Kuten aiemmin tuolla on todettu, niin on mahdollista, että Hypnoosiliito on menettänyt paljonkin uusia jäseniä, ja syynä tuo hiljaisuus. Ikävä juttu!

Pian ex-jäsen

16

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkk

      Oletko niin sekaisin ja nettiriippuvainen, että kuvittelet tosiaan, että Rimaaja itse näitä sekopäiden forumeita lukee? Luuletko? Mene hoitoon ja saatanan äkkiä, jos mitään on enää tehtävissä.

      • kkjeuhd

        minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas.


      • sananvapauteen

        Leimaatko eri mieltä olevan tai kriittisiä kysymyksiä esittävän kansalaisen mielenvikaiseksi? Lahkolaistyylistä ja sananvapautta mitätöivää viestintää sinulta.


      • paikkaan?
        kkjeuhd kirjoitti:

        minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas.

        Osuiko kriittinen kysymys noin arkaan paikkaan, että katsoit asiaksesi mitätöidä, vähätellä ja yrittää tehdä Hypnoosiliiton johdolle esitetty asiallinen ja tärkeä tiedustelu naurunalaiseksi?

        Ovatko leimaaminen, sensurointi ja nettikeskustelun estäminen hypnoosialan perinteisiä toimintatapoja?


      • T. Joht
        paikkaan? kirjoitti:

        Osuiko kriittinen kysymys noin arkaan paikkaan, että katsoit asiaksesi mitätöidä, vähätellä ja yrittää tehdä Hypnoosiliiton johdolle esitetty asiallinen ja tärkeä tiedustelu naurunalaiseksi?

        Ovatko leimaaminen, sensurointi ja nettikeskustelun estäminen hypnoosialan perinteisiä toimintatapoja?

        täh ?


      • ihmetyttää
        T. Joht kirjoitti:

        täh ?

        > "minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas."

        Rinnastatko Hypnoosiliiton puheenjohtajan ja Suomen Tasavallan presidentin? Eivätkö hypnoosiaktivistit juuri seuraa tai kirjoittele tälle palstalle, myös Hypnoosiliitto?


    • ihmetyttää
      • kjhuiy

        telkusta tulee ohjelma pako. siäkö tarkoitat


      • kysymystäsi?
        kjhuiy kirjoitti:

        telkusta tulee ohjelma pako. siäkö tarkoitat

        Miten televisio-ohjelma liittyy Hypnoosiliiton tilanteeseen ja suhteeseen SHY:hyn?


      • loikataan?
        kysymystäsi? kirjoitti:

        Miten televisio-ohjelma liittyy Hypnoosiliiton tilanteeseen ja suhteeseen SHY:hyn?

        Ehkä sitä, että maallikkohypnoosiin värvättyjen (mukaan menneiden) terveydenhuollon ammattilaisten (muutama sairaanhoitaja ja psykologi) pako viralliselle puolelle vain kiihtyy? Uppoavasta laivasta loikataan...


      • pia ex..
        loikataan? kirjoitti:

        Ehkä sitä, että maallikkohypnoosiin värvättyjen (mukaan menneiden) terveydenhuollon ammattilaisten (muutama sairaanhoitaja ja psykologi) pako viralliselle puolelle vain kiihtyy? Uppoavasta laivasta loikataan...

        tiedän kolme teolaista, jotka siirtyivät maallikkohypnoosiin, kun omassa liitossa oli epäselvyyksiä raha-asioissa. onneksi liitto puuttui asiaan ja erotti järjestöstä. raha-asiat liittyi erääseen hoitolaan.
        no, onneksi saivat kovat rapsut oikeudessa.


      • hypnomaailmassa
        pia ex.. kirjoitti:

        tiedän kolme teolaista, jotka siirtyivät maallikkohypnoosiin, kun omassa liitossa oli epäselvyyksiä raha-asioissa. onneksi liitto puuttui asiaan ja erotti järjestöstä. raha-asiat liittyi erääseen hoitolaan.
        no, onneksi saivat kovat rapsut oikeudessa.

        Pikkuisen voi nyt käsitteet mennä sekaisin. Mutta: tiedätkö jotakin näistä seriffitoimintaan, tietoturvaan, trollaukseen, sananvapauteen ym. verkonkudontaa liittyvistä ilmiöistä hypnoosissa?


      • Pian ex
        hypnomaailmassa kirjoitti:

        Pikkuisen voi nyt käsitteet mennä sekaisin. Mutta: tiedätkö jotakin näistä seriffitoimintaan, tietoturvaan, trollaukseen, sananvapauteen ym. verkonkudontaa liittyvistä ilmiöistä hypnoosissa?

        Tiettävästi ns. sanavapauden organisaatioryhmään kuuluu viisi henkilöä, joista aktiivisesti toimii kolme maallikkoa. Tämä tieto ei siis tosiaan ole kait totta. Kuulin tämäntapaisia tietoja yhdellä hypnoosikoulutuspäivillä. Kyllä siellä nimetkin mainittiin ja tunnen henkilöt, mutta en niitä yleisellä nettipalstalla mainitse. Ota itse selvää asioista


      • trollausta
        Pian ex kirjoitti:

        Tiettävästi ns. sanavapauden organisaatioryhmään kuuluu viisi henkilöä, joista aktiivisesti toimii kolme maallikkoa. Tämä tieto ei siis tosiaan ole kait totta. Kuulin tämäntapaisia tietoja yhdellä hypnoosikoulutuspäivillä. Kyllä siellä nimetkin mainittiin ja tunnen henkilöt, mutta en niitä yleisellä nettipalstalla mainitse. Ota itse selvää asioista

        Tämä on taas sitä turhan tuttua vihjailun, sepittelyn ym. sekoittamista mitä on luettu tällä palstalla aiemminkin. Ja sitten välillä sensuroidaan asialliset keskustelut pois.

        Kaipa sinullakin jokin (hypnoottinen) tarkoitusperä on.


      • Pian kyllä ex
        trollausta kirjoitti:

        Tämä on taas sitä turhan tuttua vihjailun, sepittelyn ym. sekoittamista mitä on luettu tällä palstalla aiemminkin. Ja sitten välillä sensuroidaan asialliset keskustelut pois.

        Kaipa sinullakin jokin (hypnoottinen) tarkoitusperä on.

        En voi missään nimessä mainitä mitään nimiä, koska voin joutua asiasta vastuuseen. Niin ja tieto ei ole varma. Kuulin näistä viime syksyn koulutuspäivillä.
        Usko tai ole uskomatta. Ja jos olet noin utelias, ota selvää.


      • ???
        Pian kyllä ex kirjoitti:

        En voi missään nimessä mainitä mitään nimiä, koska voin joutua asiasta vastuuseen. Niin ja tieto ei ole varma. Kuulin näistä viime syksyn koulutuspäivillä.
        Usko tai ole uskomatta. Ja jos olet noin utelias, ota selvää.

        Emme ota selvää. Emmekä ymmärrä kummallisia viestejä. Tietenkään ei kenestäkään saa vihjailla epämääräisyyksiä: pianonsoittoja, tv-ohjelmia, "sananvapauden organisointiryhmiä"...

        Eikö tässä ketjussa pitänyt keskustella Hypnoosiliiton tilanteesta ja suhteesta SHY-liikkeeseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe