Kysymys Antti Rimaajalle

vielä jäsen

Minkä vuoksi Sinä / hallitus ette anna vastauksia tuolla alempana oleviin aika keskeisin kysymyksiin, mitkä koskevat Hypnoosiliiton asemaa suhteessa SHY:n linjauksiin. Tuon hiljaisuusuuden voi tulkita jopa myötymisen merkiksi? Kuten aiemmin tuolla on todettu, niin on mahdollista, että Hypnoosiliito on menettänyt paljonkin uusia jäseniä, ja syynä tuo hiljaisuus. Ikävä juttu!

Pian ex-jäsen

16

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkk

Oletko niin sekaisin ja nettiriippuvainen, että kuvittelet tosiaan, että Rimaaja itse näitä sekopäiden forumeita lukee? Luuletko? Mene hoitoon ja saatanan äkkiä, jos mitään on enää tehtävissä.

• kkjeuhd

minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas.

• sananvapauteen

Leimaatko eri mieltä olevan tai kriittisiä kysymyksiä esittävän kansalaisen mielenvikaiseksi? Lahkolaistyylistä ja sananvapautta mitätöivää viestintää sinulta.

• paikkaan?
        kkjeuhd kirjoitti:

minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas.

Osuiko kriittinen kysymys noin arkaan paikkaan, että katsoit asiaksesi mitätöidä, vähätellä ja yrittää tehdä Hypnoosiliiton johdolle esitetty asiallinen ja tärkeä tiedustelu naurunalaiseksi?

Ovatko leimaaminen, sensurointi ja nettikeskustelun estäminen hypnoosialan perinteisiä toimintatapoja?

• T. Joht
        paikkaan? kirjoitti:

Osuiko kriittinen kysymys noin arkaan paikkaan, että katsoit asiaksesi mitätöidä, vähätellä ja yrittää tehdä Hypnoosiliiton johdolle esitetty asiallinen ja tärkeä tiedustelu naurunalaiseksi?

Ovatko leimaaminen, sensurointi ja nettikeskustelun estäminen hypnoosialan perinteisiä toimintatapoja?

täh ?

• ihmetyttää
        T. Joht kirjoitti:

täh ?

> "minä esitin joskus suomi24 palstalla kysymyksen oikein suomen presalle ja se vastas."

Rinnastatko Hypnoosiliiton puheenjohtajan ja Suomen Tasavallan presidentin? Eivätkö hypnoosiaktivistit juuri seuraa tai kirjoittele tälle palstalle, myös Hypnoosiliitto?

• ihmetyttää
      • kjhuiy

telkusta tulee ohjelma pako. siäkö tarkoitat

• kysymystäsi?
        kjhuiy kirjoitti:

telkusta tulee ohjelma pako. siäkö tarkoitat

Miten televisio-ohjelma liittyy Hypnoosiliiton tilanteeseen ja suhteeseen SHY:hyn?

• loikataan?
        kysymystäsi? kirjoitti:

Miten televisio-ohjelma liittyy Hypnoosiliiton tilanteeseen ja suhteeseen SHY:hyn?

Ehkä sitä, että maallikkohypnoosiin värvättyjen (mukaan menneiden) terveydenhuollon ammattilaisten (muutama sairaanhoitaja ja psykologi) pako viralliselle puolelle vain kiihtyy? Uppoavasta laivasta loikataan...

• pia ex..
        loikataan? kirjoitti:

Ehkä sitä, että maallikkohypnoosiin värvättyjen (mukaan menneiden) terveydenhuollon ammattilaisten (muutama sairaanhoitaja ja psykologi) pako viralliselle puolelle vain kiihtyy? Uppoavasta laivasta loikataan...

tiedän kolme teolaista, jotka siirtyivät maallikkohypnoosiin, kun omassa liitossa oli epäselvyyksiä raha-asioissa. onneksi liitto puuttui asiaan ja erotti järjestöstä. raha-asiat liittyi erääseen hoitolaan.
        no, onneksi saivat kovat rapsut oikeudessa.

• hypnomaailmassa
        pia ex.. kirjoitti:

tiedän kolme teolaista, jotka siirtyivät maallikkohypnoosiin, kun omassa liitossa oli epäselvyyksiä raha-asioissa. onneksi liitto puuttui asiaan ja erotti järjestöstä. raha-asiat liittyi erääseen hoitolaan.
        no, onneksi saivat kovat rapsut oikeudessa.

Pikkuisen voi nyt käsitteet mennä sekaisin. Mutta: tiedätkö jotakin näistä seriffitoimintaan, tietoturvaan, trollaukseen, sananvapauteen ym. verkonkudontaa liittyvistä ilmiöistä hypnoosissa?

• Pian ex
        hypnomaailmassa kirjoitti:

Pikkuisen voi nyt käsitteet mennä sekaisin. Mutta: tiedätkö jotakin näistä seriffitoimintaan, tietoturvaan, trollaukseen, sananvapauteen ym. verkonkudontaa liittyvistä ilmiöistä hypnoosissa?

Tiettävästi ns. sanavapauden organisaatioryhmään kuuluu viisi henkilöä, joista aktiivisesti toimii kolme maallikkoa. Tämä tieto ei siis tosiaan ole kait totta. Kuulin tämäntapaisia tietoja yhdellä hypnoosikoulutuspäivillä. Kyllä siellä nimetkin mainittiin ja tunnen henkilöt, mutta en niitä yleisellä nettipalstalla mainitse. Ota itse selvää asioista

• trollausta
        Pian ex kirjoitti:

Tiettävästi ns. sanavapauden organisaatioryhmään kuuluu viisi henkilöä, joista aktiivisesti toimii kolme maallikkoa. Tämä tieto ei siis tosiaan ole kait totta. Kuulin tämäntapaisia tietoja yhdellä hypnoosikoulutuspäivillä. Kyllä siellä nimetkin mainittiin ja tunnen henkilöt, mutta en niitä yleisellä nettipalstalla mainitse. Ota itse selvää asioista

Tämä on taas sitä turhan tuttua vihjailun, sepittelyn ym. sekoittamista mitä on luettu tällä palstalla aiemminkin. Ja sitten välillä sensuroidaan asialliset keskustelut pois.

Kaipa sinullakin jokin (hypnoottinen) tarkoitusperä on.

• Pian kyllä ex
        trollausta kirjoitti:

Tämä on taas sitä turhan tuttua vihjailun, sepittelyn ym. sekoittamista mitä on luettu tällä palstalla aiemminkin. Ja sitten välillä sensuroidaan asialliset keskustelut pois.

Kaipa sinullakin jokin (hypnoottinen) tarkoitusperä on.

En voi missään nimessä mainitä mitään nimiä, koska voin joutua asiasta vastuuseen. Niin ja tieto ei ole varma. Kuulin näistä viime syksyn koulutuspäivillä.
        Usko tai ole uskomatta. Ja jos olet noin utelias, ota selvää.

• ???
        Pian kyllä ex kirjoitti:

En voi missään nimessä mainitä mitään nimiä, koska voin joutua asiasta vastuuseen. Niin ja tieto ei ole varma. Kuulin näistä viime syksyn koulutuspäivillä.
        Usko tai ole uskomatta. Ja jos olet noin utelias, ota selvää.

Emme ota selvää. Emmekä ymmärrä kummallisia viestejä. Tietenkään ei kenestäkään saa vihjailla epämääräisyyksiä: pianonsoittoja, tv-ohjelmia, "sananvapauden organisointiryhmiä"...

Eikö tässä ketjussa pitänyt keskustella Hypnoosiliiton tilanteesta ja suhteesta SHY-liikkeeseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe