Onko itsetehdyssä hillossa paljon sokeria? sain ison purkin mustikka hilloa ja mietin voiko sitä laittaa 10kk pojan puuroon lusikallisen vai onko ihan liian sokerista? :)
itsetehty hillo
7
390
Vastaukset
- ........
No kyllähän siinä on hirmu paljon sokeria. Ei se teollisesta niin paljon eroa vaikka marjaisampaa voi ollakin.
- hgfv
parempi antaa kuitenkin sitä kuin ei mustikkaa ollenkaan.
- fgdfg
hgfv kirjoitti:
parempi antaa kuitenkin sitä kuin ei mustikkaa ollenkaan.
ei sitä mustikkaa ole pakko antaa. Itsekään en syö mustikkaa kuin tosi harvoin.
- +++++
Kaikkein parhaan vastauksen saat tuohon kysymykseesi, kun kysyt siltä joka ko. hillon on tehnyt. itse tehty hillo voi olla täysin sokeritonta (ei lisättyä sokeria) tai jopa sokerisempaa kuin kaupan hillo, riippuu ihan siitä, kuinka paljon hillon tekijä on siihen sokeria laittanut.
- Elisa_83
itsetehdyssä hillossa voi olla sokeria minkä verran tahansa. Yleensä ovat kuitenkin suhteellisen sokerisia, jotta säilyvät.
Täytyy kuitenkin muistaa, ettei se sokerikaan nyt mitään myrkkyä sentään ole. Kyllä mielestäni voit laittaa nokareen puuron sekaan silloin tällöin. Itse otan ajoittain pakkasesta pussillisen itsetehtyä omenahilloa ja silloin vauvakin saa siitä lusikallisen puuron joukkoon. Hampaiden pesusta ollaan sitten huolehdittu vielä erityisen hyvin sen jälkeen.:) - Ellllustiina
Yleensä hilloissa on tosi paljon sokeria. Mun mielestä hillo on herkku, eikä terveellinen marja-valmiste. Eli jos et halua antaa vauvalle vielä sokeria, niin silloin ei hilloakaan kannata antaa. Eri asia on, jos on tehty mustikkasurvosta, johon on lisätty vain vähän tai ei ollenkaan sokeria. Survos onkin säilytettävä pakastimessa, koska siinä ei ole sokeria.
- sokeria
perusohjeessa laitetaan mustikoita 1 kg ja sokeria ½ kg eli sitä sokeria on tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161