netti

jhgv

kuinka kauan lapsesi saa olla netissä yhtä mittaan ja onko teillä netti aika

11

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.....

      Poikani harrastavat paljon liikuntaa,joka päivä jotain..uinti,jääkiekko,lentopalloo ja aina niis harkois menee se 2h yhteensä,joten en ole rajannu mitenkään netissä oloa tai peliaikaa,sillä ei heille jää aikaa. Sivustoja seuraan kyllä missä he käyvät,mutta nekin on hyväksyttäviä.Poikani ovat 9 ja 8 vee.

    • matriksi
    • ironya

      10v tytöllä on 2h arkena ja 3h viikonloppuna, f securen lapsilukko säädettynä ja aika ajoin käyn kattomassa sivuhistorian

      • justtttt

        Ei näin -.-


      • misss.nasaviisas
        justtttt kirjoitti:

        Ei näin -.-

        Siis ettekö te luota yhtään lapsiinne?!!! Mun netinkäyttöä ei ole IKINÄ paljoa vahdittu, eikä tulla varmaankaan ikinä vahtimaankaan.
        Itse ainakin osaan sivuhistoriat poistaa, lähes kaikki luokkalaiseni osaavat, ja tekevätkin koko ajan niin kyttäävien vanhempien takia.
        Jos ei voi lapseensa sen vertaa luottaa, niin sitten kannattaa jo puhua asiasta.

        -Neiti Näsäviisas


    • mutsis on

      saa olla puolisen tuntia netissä päivässä, mutta useinkaan ei käytä tätä oikeutta, vaan leikkii ennemmin koirien tai kissojen kanssa, piirtelee tai on ulkona.
      Olen ylpeä tytöstäni, joka ei näivety netissä päivät pitkät.
      :o)

    • ei_netissä_liikaa_

      no meillä ei oo muuten rajaa , paiti jos olen itse kotona niin , silloin kyllä netin kätöaika sais olla enintään 2h.

      • Meillä on vaan se rajoitus, että sinun pitää käydä ulkona liikkumassa vähintään 1h, muuten et saa olla koneella kokopäivää......


    • Meillä ollaan netissä koko päivä.

      • jokuvaan11222222

        on tietty olemassa ohjelmia jolla voi urkkia toisten netti, messenger, facebook ja sähköpostiliikenteen, vaikka kuinka osaisitte selaimenne tyhjennellä. mutta tämähän tietty on laitonta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe