netti

jhgv

kuinka kauan lapsesi saa olla netissä yhtä mittaan ja onko teillä netti aika

11

1241

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.....

Poikani harrastavat paljon liikuntaa,joka päivä jotain..uinti,jääkiekko,lentopalloo ja aina niis harkois menee se 2h yhteensä,joten en ole rajannu mitenkään netissä oloa tai peliaikaa,sillä ei heille jää aikaa. Sivustoja seuraan kyllä missä he käyvät,mutta nekin on hyväksyttäviä.Poikani ovat 9 ja 8 vee.

• matriksi
    • ironya

10v tytöllä on 2h arkena ja 3h viikonloppuna, f securen lapsilukko säädettynä ja aika ajoin käyn kattomassa sivuhistorian

• justtttt

Ei näin -.-

• misss.nasaviisas
        justtttt kirjoitti:

Ei näin -.-

Siis ettekö te luota yhtään lapsiinne?!!! Mun netinkäyttöä ei ole IKINÄ paljoa vahdittu, eikä tulla varmaankaan ikinä vahtimaankaan.
        Itse ainakin osaan sivuhistoriat poistaa, lähes kaikki luokkalaiseni osaavat, ja tekevätkin koko ajan niin kyttäävien vanhempien takia.
        Jos ei voi lapseensa sen vertaa luottaa, niin sitten kannattaa jo puhua asiasta.

-Neiti Näsäviisas

• mutsis on

saa olla puolisen tuntia netissä päivässä, mutta useinkaan ei käytä tätä oikeutta, vaan leikkii ennemmin koirien tai kissojen kanssa, piirtelee tai on ulkona.
      Olen ylpeä tytöstäni, joka ei näivety netissä päivät pitkät.
      :o)

• ei_netissä_liikaa_

no meillä ei oo muuten rajaa , paiti jos olen itse kotona niin , silloin kyllä netin kätöaika sais olla enintään 2h.

• Meillä on vaan se rajoitus, että sinun pitää käydä ulkona liikkumassa vähintään 1h, muuten et saa olla koneella kokopäivää......

• Meillä ollaan netissä koko päivä.

• jokuvaan11222222

on tietty olemassa ohjelmia jolla voi urkkia toisten netti, messenger, facebook ja sähköpostiliikenteen, vaikka kuinka osaisitte selaimenne tyhjennellä. mutta tämähän tietty on laitonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1733
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      898
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      857
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      108
      661
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      539
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      522
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe