Hei!
Itse olen suunnitellut matkaa Pattayalle.Mutta sitten mietityttää tuo turvallisuus.Monista keskusteluista käynyt ilmi,että yleinen turvattomuus lisääntynyt alueella.Joillakin Pattayan keskustan kaduilla (ei siis mitään hämäräkujia),pimeän tultua ei olisi turvallista liikkua?
Itse olen rauhaa rakastava ja melko paljon matkustellut henkilö,enkä ole vastaaviin varoituksiin/ongelmiin törmännyt muualla,kuin USA:ssa tietyillä alueilla.
Saako Pattayalla turistiparka varautua siihen,että thaiporukat tulee ryösteleen ja vetämään turpiin?
Turvallisuus Pattayalla?
128
6779
Vastaukset
- ffl
Huolestuttaa pattayan turvallisuus? hei haloo :D
Oon 15 vuotias tyttö ja liikuskelen keskustassa ja rannalla yksinäni päivisin ja iltasin eikä koskaan ole mitenkää turvaton olo, tai ehkä multa puuttuu itsesuojeluvaisto tai jotain.
Kyllä siellä ihan turvallista varmasti sunkin on liikkua.
Thaiporukat ei tule ryöstelee eikä vetämään turpaan jos osaat käyttäytyä- tapsus64
Joo, olen käynnyt "muutaman" kerran!
Lapsenikin on olleet mukana 13 - 17 vuotta!
Nytkin otan mukaan, lähden joulukuussa kuukaudeksi taasen!
Vaarallisimmat paikat Pattayalla on numero 1. Liikenne(älä hosu)!
Tietenkin, jos olet kovin humaltunut ja menet, johonkin asuntoon ym., samaa voi sattua muuallakin!
Pattaya on turvallinen kohde, jos sinulla on hätä, niin "huuda"!, paikalla on tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa! - mortaeles
tapsus64 kirjoitti:
Tietenkin, jos olet kovin humaltunut ja menet, johonkin asuntoon ym., samaa voi sattua muuallakin!
Pattaya on turvallinen kohde, jos sinulla on hätä, niin "huuda"!, paikalla on tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa!MISSÄÄN maapallolla ei ole 100%-sen turvallista, ainakin taivas voi romahtaa niskaan, mutta todennäköisyys sille on Thaivaassa pienempi.
Tottapuhuen jos Suomi-kuppiloissa istuu ja tekee "viisaita" sijoituksia sekä jakelee viisaita "bisnisvikkejä", niin pian suomitutut teköö Erkit, hullu britti voi riehua mielenhäiriössään tai kun liikaa viihtyy, niin visa loppuu. - honestly***
tapsus64 kirjoitti:
Pattaya on turvallinen kohde, jos sinulla on hätä, niin "huuda"!, paikalla on tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa!Hyvä jos on turvallista,niinkuin kerroit.Mutta silti jää pientä skeptisyyttä,sillä muutamia aika ikäviä juttuja sattunut,eikä pelkästään jurrisille ta muuten riehuville.
By the way...itse olen melko rauhallinen tyyppi enkä nykyisin liiku humalpäissäni missään - viimeksi joskus nuoruudessani.Viihde-elämäni on muutenkin melko maltillista.Mieluummin aurinkoa,kulttuuria,liikuntaa ja puhdasta chillausta. - 28 x
honestly*** kirjoitti:
Hyvä jos on turvallista,niinkuin kerroit.Mutta silti jää pientä skeptisyyttä,sillä muutamia aika ikäviä juttuja sattunut,eikä pelkästään jurrisille ta muuten riehuville.
By the way...itse olen melko rauhallinen tyyppi enkä nykyisin liiku humalpäissäni missään - viimeksi joskus nuoruudessani.Viihde-elämäni on muutenkin melko maltillista.Mieluummin aurinkoa,kulttuuria,liikuntaa ja puhdasta chillausta.niinkuin -80 luvun alussa jolloin tuismi räjähti käsiin ja kaikki työvoima oli rakennustöissä yms.
Nyt on tilanne täysin toinen. Uutta ei rakenneta ja virallinen työttömyys% on 20.
Virallisesti toki suurempi. Kehoitankin nyt matkaajia olemaan huolellisimpia turvallisuudestaan ja omaisuudestaan koska rikollisuuden kasvu on suoraan verrannollinen työttömysprosentiin.
Korostan että Thaimaa ei ole nyt turvallisimpia paikkoja maalimassa
tämän kaiken sekasorron keskellä. Käyttäydy itse korrrektisti, maksa hinta minkä olet tinkinyt, hymyile kaikille niin matkasi tulee olemmaan luksismatka ja saat useita ytstäviä joistakin jopa elinkäisiä.
Minullakin om muutama thaiboksari ; toki entisiä ja nykyisin valmentajia. ,Olivat aikoinaan minulla kylässä ja muistavat sen. Mininun on turvallista liikkua pattiksen keskustassa... Olivat silloin suomen
kiertueella
- kuka muistaa kun ei ollu digikameroita....
jotian vuonna j - Jonze___
Sulla ei ole itsesuojeluvaistoa. Se, että et tunne oloas vaaralliseks keskustassa viikonloppuyönä, tai vaikka arkena päivällä, on huolestuttavaa. Olin itsekin samanlainen 21 vuotiaaksi asti. Monta kertaa oli henkikulta lähteä. En jaksa kuunnella moista, ettei keskustassa ole vaarallista. Ainakin Tampereen keskustassa on! Tappouhkauksia satelee usein, kun baariin vaikka menee.
- Thaimaahan taas
Itse käynyt Pattayalla monta kertaa. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia tai nähnyt mitään erityistä vaaraa. Thai porukka ei varmasti tule ja ryöstä ja vedä turpiin. Suurempi riski siihen on helsingin kaduilla.
Pysy turistialueilla niin ei varmasti ryöstetä tai hakata. Paikalliset tienaavat rehellisellä turismilla niin hyvin että tarvetta ryöstelyyn ei ole. Koskaan ei ole baarissa yritetty huijata vaihtorahallakaan tai muuta. Turismi on elintärkeätä siellä ja he ottavat turistien turvallisuuden tosissaan. Esim. Walking Streetin alussa on poliisien piste, jossa on ulkomaalaisia poliiseja kieliongelmien välttämiseksi.
Yksi mitä välttäisin on nämä "Ping pong show" paikat joita tyrkytetään kovasti juuri walking streetillä. Niissä on porukkaa huijat ja koitettu kiristää paljon isompaa laskua kuin mitä on kohtuullista. En ole itse käynyt eikä kyseiset showt kiinnosta. Mutta jos haluat nähdä niin varaudu maksamaan. Voi olla että portsari vaatii paljon rahaa että päästää ulos, jolloin paras keino lienee vain maksaa ja raportoida poliisille. Suomalaiselle pienestä summasta tappelu periaatteen vuoksi ja sairaalankuntoon joutuminen lomalla on hullua.
Vältä myös tyttöpoikia. He ovat vaarattomia, mutta jos käyt ärsyttämään ja pilkkaamaan voit menettää vaikka henkesi. He popsivat hormooneja, ovat monesti psyykkisesti häiriintyneitä, monet myös narkkareita. Hymyile ja kävele ohi niin vältyt ongelmilta.
Älä missään nimessä loukkaa kuningasta millään tavalla. Älä hänen kuvaansa, jopa raha on pyhää koska siinä on hänen kuvansa. Älä koske thaimaalaisen päähän, se on pyhä. Äläkä osoittele jalalla, koska se on likainen.
Älä riehu, ole ystävällinen ja hymyile niin riskiä siellä on varmaan vähemmän kuin suomessa.
Suurin turvallisuusriski on muut turistit, mutta niiltä et välty missään turistikohteessa. Kyllä siellä välillä on näitä päin käveliöitä. Tämä on mun katu, muut väistäkööt! Liikenne on myös hurjaa siellä. Olen mennyt luksus hotellin autolla siellä ja sekin ajeli hirveätä vauhtia kaduilla, ei nyt ihan rantakadulla mutta muualla.
Jos olet sitä tyyppiä että tappelet aina kännissä, jätä Thaimaa väliin. Siellä et halua vankilaan... Siellä et selviä 100 euron sakoilla ja 3kk:lla ehdollista.
Älä myöskään osta kukkia pikkutytöiltä. He ovat hellyyttäviä, mutta Mafian omistamia ihmiskaupan uhreja. Todennäköisesti kasvaessaan hieman niin joutuvat bordelliin seksiorjiksi. He saattavat jopa lyödä sinua jos et osta (niin siis 4 vuotiaat tytöt!) mutta kävele vaan rauhassa pois.
Pidä rahasi hotellissa, kanna vain tarvitsemasi määrä rahaa mukanasi. Älä maksa kortilla, ne eivät aina toimi ja kopiointi on aina riski. Nosta rahaa automaatista ja maksa sillä. Hanki 2 korttia jos toiselle vaikka käy jotain. Pidä toinen mukana ja toinen hotellissa. Jos erityisesti pelkäät tyrmäystippoja, osta aina olutta ja pyydä avaamaan pöydässä.
Tietysti jos olet huolissasi niin Pattaya ei ole oikea paikka. Pattaya on pelkkä juhlimispaikka. Jos haluat seksilomalle, mene sinne. Se on #1 siinä mielessä. Jos otat tytön, ota se baarista. Niiden kanssa ei ole ongelmia. Jos on, voit mennä selvittämään asiaa baarissa. Freelancerit kadulla ovat halvempia, mutta et koskaan tiedä rehellisyydestä. Baaritytöt käyvät myös testeissä tautien varalta baarin vaatimuksesta, freelancerit tuskin käyvät. Jos haluat jotain muuta kuin tyttöjä, Pattaya on se viimeinen paikka mihin kannattaa mennä Thaimaassa mennä. Siellä ei ole mitään aitoa thaimaata, ruoka on surkeeta jne. Mutta se on halpa, halvempi kuin Phuket esim. täys bailumesta.
Bangkokissa kannattaa käydä. Chiang Mai pohjoisessa on upea paikka tutustua Thaimaalaiseen kulttuuriin. Lentoja on paljon eivät maksa juurikaan mitään. Lähde sieltä kaupungin ulkopuolelle. Jos haluat rauhallisempaa rantalomaa, mene vaikka Krabille, Rayongiin, Hua Hiniin tai vastaavaan. Koh Samui on myös hyvä vaihtoehto menevämpää paikkaa kaipaavalle. Suosikkipaikkojani Thaimaassa. - tähän on tultu
Thaimaahan taas kirjoitti:
Itse käynyt Pattayalla monta kertaa. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia tai nähnyt mitään erityistä vaaraa. Thai porukka ei varmasti tule ja ryöstä ja vedä turpiin. Suurempi riski siihen on helsingin kaduilla.
Pysy turistialueilla niin ei varmasti ryöstetä tai hakata. Paikalliset tienaavat rehellisellä turismilla niin hyvin että tarvetta ryöstelyyn ei ole. Koskaan ei ole baarissa yritetty huijata vaihtorahallakaan tai muuta. Turismi on elintärkeätä siellä ja he ottavat turistien turvallisuuden tosissaan. Esim. Walking Streetin alussa on poliisien piste, jossa on ulkomaalaisia poliiseja kieliongelmien välttämiseksi.
Yksi mitä välttäisin on nämä "Ping pong show" paikat joita tyrkytetään kovasti juuri walking streetillä. Niissä on porukkaa huijat ja koitettu kiristää paljon isompaa laskua kuin mitä on kohtuullista. En ole itse käynyt eikä kyseiset showt kiinnosta. Mutta jos haluat nähdä niin varaudu maksamaan. Voi olla että portsari vaatii paljon rahaa että päästää ulos, jolloin paras keino lienee vain maksaa ja raportoida poliisille. Suomalaiselle pienestä summasta tappelu periaatteen vuoksi ja sairaalankuntoon joutuminen lomalla on hullua.
Vältä myös tyttöpoikia. He ovat vaarattomia, mutta jos käyt ärsyttämään ja pilkkaamaan voit menettää vaikka henkesi. He popsivat hormooneja, ovat monesti psyykkisesti häiriintyneitä, monet myös narkkareita. Hymyile ja kävele ohi niin vältyt ongelmilta.
Älä missään nimessä loukkaa kuningasta millään tavalla. Älä hänen kuvaansa, jopa raha on pyhää koska siinä on hänen kuvansa. Älä koske thaimaalaisen päähän, se on pyhä. Äläkä osoittele jalalla, koska se on likainen.
Älä riehu, ole ystävällinen ja hymyile niin riskiä siellä on varmaan vähemmän kuin suomessa.
Suurin turvallisuusriski on muut turistit, mutta niiltä et välty missään turistikohteessa. Kyllä siellä välillä on näitä päin käveliöitä. Tämä on mun katu, muut väistäkööt! Liikenne on myös hurjaa siellä. Olen mennyt luksus hotellin autolla siellä ja sekin ajeli hirveätä vauhtia kaduilla, ei nyt ihan rantakadulla mutta muualla.
Jos olet sitä tyyppiä että tappelet aina kännissä, jätä Thaimaa väliin. Siellä et halua vankilaan... Siellä et selviä 100 euron sakoilla ja 3kk:lla ehdollista.
Älä myöskään osta kukkia pikkutytöiltä. He ovat hellyyttäviä, mutta Mafian omistamia ihmiskaupan uhreja. Todennäköisesti kasvaessaan hieman niin joutuvat bordelliin seksiorjiksi. He saattavat jopa lyödä sinua jos et osta (niin siis 4 vuotiaat tytöt!) mutta kävele vaan rauhassa pois.
Pidä rahasi hotellissa, kanna vain tarvitsemasi määrä rahaa mukanasi. Älä maksa kortilla, ne eivät aina toimi ja kopiointi on aina riski. Nosta rahaa automaatista ja maksa sillä. Hanki 2 korttia jos toiselle vaikka käy jotain. Pidä toinen mukana ja toinen hotellissa. Jos erityisesti pelkäät tyrmäystippoja, osta aina olutta ja pyydä avaamaan pöydässä.
Tietysti jos olet huolissasi niin Pattaya ei ole oikea paikka. Pattaya on pelkkä juhlimispaikka. Jos haluat seksilomalle, mene sinne. Se on #1 siinä mielessä. Jos otat tytön, ota se baarista. Niiden kanssa ei ole ongelmia. Jos on, voit mennä selvittämään asiaa baarissa. Freelancerit kadulla ovat halvempia, mutta et koskaan tiedä rehellisyydestä. Baaritytöt käyvät myös testeissä tautien varalta baarin vaatimuksesta, freelancerit tuskin käyvät. Jos haluat jotain muuta kuin tyttöjä, Pattaya on se viimeinen paikka mihin kannattaa mennä Thaimaassa mennä. Siellä ei ole mitään aitoa thaimaata, ruoka on surkeeta jne. Mutta se on halpa, halvempi kuin Phuket esim. täys bailumesta.
Bangkokissa kannattaa käydä. Chiang Mai pohjoisessa on upea paikka tutustua Thaimaalaiseen kulttuuriin. Lentoja on paljon eivät maksa juurikaan mitään. Lähde sieltä kaupungin ulkopuolelle. Jos haluat rauhallisempaa rantalomaa, mene vaikka Krabille, Rayongiin, Hua Hiniin tai vastaavaan. Koh Samui on myös hyvä vaihtoehto menevämpää paikkaa kaipaavalle. Suosikkipaikkojani Thaimaassa." Älä myöskään osta kukkia pikkutytöiltä. He ovat hellyyttäviä, mutta Mafian omistamia ihmiskaupan uhreja. Todennäköisesti kasvaessaan hieman niin joutuvat bordelliin seksiorjiksii ."
Tällaisessa lomakohteessa te edelleen käytte.
- Nimimerkkerkki
Suurin vaara on liikenne ja toisena voisi olla
se että tiput vaikka auki olevaan viemäriin tai
muuten vaan kompastut jalkakäytävällä.
Siinä ne pahimmat.
Suomalaisten tapauksessa nousukännissä
riehuminen voi saada veren kiehahtamaan
paikallisissa yrittäjissä jotka hommaavat
"järjestys"miehet paikalle ja jälki on joskus ollut
aika pahaa katsottavaa.- Vaniljanna
Nimimerkkierkki tiivisti aika hyvin olennaiset vaaratekijät, mutta myös 28x-nimimerkkiselläkin oli asiaa kirjoiteuksessaan.
Suurin vaaratekijä suomalaiselle keskivertoturistille lienee liikenne. Suomessa totuttu erilaiseen liikennekulttuuriin, ja mm siihen, että jalankulkijoille ovat omat ylityskohtansa. Tällaisia ei Thaimaassa ole ja vaikka ne periaatteessa katuun onkin maalattu, niitä ei kukaan kunnioita, eivät jalankulkijat eivätkä autoilijat (mopoilijoista nyt puhumattakaan). Harvasen päivä joku turisti jää alle (enemmän tai vähemmän pahasti), kun ei ole tajunnut katsoa molempiin suuntiin useampaan kertaan ennen tienylitystä.
Kävelytiet ovat olemattomat. Kuoppia siellä sun täällä. Jalkakäytävät välillä aivan kävelykelvottomassa kunnossa. Lastenrattaita niissä ei voi oikeastaan koskaan edes kuvitellakaan työntennellä. Jos on vähänkin arjajalkaisempi (esim joutuu kävelemään kepin kanssa, tai muuten vain on jalkapuoli), jalkaisin liikkuminen Pattayalla on tuskaista. Ja varjoa, jossa lepuuttaa jalkojaan ja viilentää hikeään ei ole kuin rantakadulla, jossa kasvaa jokunen palmu. - Viemärit saattavat tosiaan olla auki ja vailla minkäänlaisia varoituskylttejä tai -merkkejä, tai ne ovat niin olemattomat tai käsittämättömät, ettei niitä ulkomaalaiset huomaa ja humps, löytää itsensä jostain likaviemärin pohjalta ja sitten sairaalasta koipi katkenneena. :)
Humalaiset ulkomaalaiset ovat toinen vaaratekijä Pattayalla ja vaikka täällä myydäänkin alkoholia suhteellisen vapaasti ja vaikka sitä nautitaankin sitäkin vapaammin, thaimaalainen kulttuuri ei katso hyvällä humalaista meininkiä ja humalapäissään riehuva tyyppi heivataan alta aikayksikön jonnekin sivuun ja jos tyyppi ei lähde hyvällä niin sitten väkivoimalla ja välittömästi.
Sekin on totta, mitä 28x-nimimerkki kertoi, että koska työttömyys on kasvanut sen myötä pikkurikollisuus on nousussa. Tämä lähinnä tarkoittaa taskuvarkauksia ja sen sellaista. Ei kuitenkaan samassa määrin kuin esim jossain Espanjassa, jossa saa jo pelätä iltakävelyllä ihan henkensä puolesta. Sen tyyppiset varkaudet ovat kuitenkin Thaimaassa vielä aika harvinaisia ja niihin suhtaudutaan koko poliisilaitoksen miehistön turvin. Sen sijaan suuremman luokan varkauden, joissa putsataan koko kämppä, ovat yleisempiä, joten jos omistaa tai on vuokrannut asunnon/huoneiston kannattaa pitää huolta, että lukot ovat kunnolliset. Ja yleensäkin pitää huolta, ettei asunnon (tai miksei hotellihuoneen) ympärillä liikuskele asiaankuulumattomia tyyppejä. - Tämä nyt kaiketi pätee vähän joka maassa.
- Q
heps Olen itse käynyt taikuissa monta kertaa pattajalla kahdesti enkä ole koskaan ollut olgelmia. Mutta jos et itse räyhää niin varmasti ei tule ongelmia. TAIKUISSA JULKISELLA PAIKALLA HULINOINTI AIHEUTTA VARMASTI LINNA TUOMION TURISTILLE.
- H0r0
SEKSITURISTI!!!!! Haaa-haaaa
- markku-poika
itse kierrellyt thaimaata ja myös pattajalla. samat säännöt kuin muuallakin ulko- tai kotimaassa. katso missä kuljet ja mihin aikaan sekä omalla käyttäytymisellä vaikutat paljon ympäristöön. huonolle tuurille ei voi mitään, mutta se sama pätee myös suomessa. silloin kun tuntuu että on parempi poistua paikalta, poistu äläkä jää odottamaan mitä tapahtuu. hyvää matkaa thaimaaseen. kaunis maa ja ystävälliset ihmiset, mutta muista kulttuuriero ja oma käyttäytymisesi. kunnioita paikallisia tapoja.
- Kokenut matkailija
Niin kävi näin että lasiin pistettiin tyrmäystippoja pohjois pattiksella ja omaisuus katosi, jonka kyllä sain takaisin vakuutuksesta. Mukana oli putsauksessa eurooppalaisia ja paikallisia, ei pelkästään paikalliset ryöstä. Näitä hämärä heikkejä on majoittunut pattikselle enemmänkin niinkuin tiedätte, myös suomesta. Hetkeksi huomio herpaantui niin näin pääsi tapahtumaan oma vika, no onneksi henki säilyi. Oma lukunsa oli kun soitin vakuutusyhtiöön mitä tehdään , sanoivat olisi hyvä jos tekisin rikosilmoituksen paikalliselle poliisille se riitäisi heille. No eikun sitä hakemaan, se ei ollukkaan niin yksinkertaista, vaikka oli paikallinen ihminen tulkkaamassa lisää kun tuo enkku heidän kanssaaan ei aina suju. En saanut paperia kun ei se menny jakeluun etten halua asiaa mitenkään muuten selvittää vaan tarvisin sen paperin. Ja muutenkin tuntui kummalliseslta minne se hymyn maan hymy hävisi siellä poliisilaitoksella, oli sen verran tylyä toimintaa. No tein suomessa rikosilmoituksen ja vein sen vakuutus yhtiöön ja arvion kultasepältä varastetun materiaalin arvosta päivitettynä 2008 arvoon(tuolloin rikos tapahtui) valokuva varastetuista materiaaleista , rahat taskusta, rahat tuli nopeasti tililleni, paskanmaku jäi silti vaikka oma töppäys.
- sama suomessa
Olen käynyt 12 krt pattayalla ja suurimmat ongelmat ja väkivalta uhat ovat olleet ihan supi suomalaisten baareissa pattiksella (suomalaisia riidanhaastajia, kännissä) toinen ryhmä on engelsmannien kuppilat, thaikkujen ym kanssa tulee toimeen kyllä!
- kans
Kokenut matkailija kirjoitti:
Niin kävi näin että lasiin pistettiin tyrmäystippoja pohjois pattiksella ja omaisuus katosi, jonka kyllä sain takaisin vakuutuksesta. Mukana oli putsauksessa eurooppalaisia ja paikallisia, ei pelkästään paikalliset ryöstä. Näitä hämärä heikkejä on majoittunut pattikselle enemmänkin niinkuin tiedätte, myös suomesta. Hetkeksi huomio herpaantui niin näin pääsi tapahtumaan oma vika, no onneksi henki säilyi. Oma lukunsa oli kun soitin vakuutusyhtiöön mitä tehdään , sanoivat olisi hyvä jos tekisin rikosilmoituksen paikalliselle poliisille se riitäisi heille. No eikun sitä hakemaan, se ei ollukkaan niin yksinkertaista, vaikka oli paikallinen ihminen tulkkaamassa lisää kun tuo enkku heidän kanssaaan ei aina suju. En saanut paperia kun ei se menny jakeluun etten halua asiaa mitenkään muuten selvittää vaan tarvisin sen paperin. Ja muutenkin tuntui kummalliseslta minne se hymyn maan hymy hävisi siellä poliisilaitoksella, oli sen verran tylyä toimintaa. No tein suomessa rikosilmoituksen ja vein sen vakuutus yhtiöön ja arvion kultasepältä varastetun materiaalin arvosta päivitettynä 2008 arvoon(tuolloin rikos tapahtui) valokuva varastetuista materiaaleista , rahat taskusta, rahat tuli nopeasti tililleni, paskanmaku jäi silti vaikka oma töppäys.
suomessa linnat kans täynnä samanlaisia rosvoja vaikka ei suomi olekaan kansainvälinen viihdekeskus, lisäksi ruotsalaisissa vankiloissa vähemmistö enemmistä suomalaisia, että silleen....
- ei aina hymyä
Kokenut matkailija kirjoitti:
Poliisin työ on erittäin raskassa joka maassa, joten ei sitä kansalaisten kannata aina hymyä odottaa poliisiasemilla.
Olisihan se hieman epä korrektia jopa Thai poliisilta mymyillä jos turisti on ryöstetty, on poliisilla määrättyjä tilanteita joka valtiossa missä ei tule hymyillä, se voidaan kokea loukkauksena huonoissa tunne tiloissa, ja olisithan voinut sitten antaa vaikka palautteen thai poliisi kollegasta " poliisilaitoksellakin vain hymyiltiin kun tein rikosilmoistusta" kumpi sitten parempi, itse entyössäni hymyile jos kaltoin kohdeltu kansalainen tulee rikos ilmoitusta tekemään, se on jopa loukkaavaa rikoksen uhria kohtaan!
- kokenut!!!!!
Itselläni Thai vaimo (suosittelen muillekin miehille) kun tulet Thaimaaseen ja Pattayalle, sanonta thai ihmisillä on että jos olet nähnyt vain Pattayan, et ole nähnyt Thaimaata ollenkaan!
Eli, matkustele maaseudulla niin näet aitoa ja hymyilevää thaimaata.
kyllä pattaya on ihan normaali kaupunki siinä missä helsinkikin, esim kännissä putsataan kyllä ja jos lyöt thai miestä, kuin salaman iskusta kimpussasi on 20 thaikkua!
Naiset rokottavat rahaa myös känniläisiltä ym näpistelyä, mutta ehkä vaarallisin paikka thaimaassa on yöllä jomtienin "jompparin" ranta, sielä on tapettu esim ruotsalainen nanen joka (idiootti) kuten pohjoismaalaiset, esitellä rintojaan paljaana, no, raiskattiin ja pääsi hengestään, eli pitää kattoo miten käyttäytyy ja missä! omaosuus tehtävä!
Mutta kovaa juopotteluahan sielä on ja naimista, ei pattayalta kannata vaimoa katsoa jos sillä mielellä menee vaan maaseudulta!
ps, eikä hyvää thai vaimoa saakaan jos juo, hyvän baaritytön kyllä saa kun juo ja levittelee rahaa! mutta baaritytöt ovat kaikkien tyttöj!- here I come
Pattijoen (vasemmanpuolinen) liikenne on kasvanut ja vilkastunut viimeisten 20 vuoden aikana valtavasti. Jalankulkijalla ei ole paljonkaan oikeuksia, suojateitäkään ei pahemmin ole. Paikalliset nuorisojengit ovat alkaneet ryöstellä turisteja, varsinkin korkin päälle astuneita. Sitten ovat nämä leidiboyt ja baaritytöt. Heidän joukossaan on rehellisiä ja vähemmän rehellisiä. Kaikkea voi tapahtua, mutta voit viettää myös turvallisen loman.
- kuis menee
Kuseeko bisnes ? Ei kannata ihan koko perheen matkailusivuilla paikallisia lehmiä välittää äijille.
- kaksi puolta!!
here I come kirjoitti:
Pattijoen (vasemmanpuolinen) liikenne on kasvanut ja vilkastunut viimeisten 20 vuoden aikana valtavasti. Jalankulkijalla ei ole paljonkaan oikeuksia, suojateitäkään ei pahemmin ole. Paikalliset nuorisojengit ovat alkaneet ryöstellä turisteja, varsinkin korkin päälle astuneita. Sitten ovat nämä leidiboyt ja baaritytöt. Heidän joukossaan on rehellisiä ja vähemmän rehellisiä. Kaikkea voi tapahtua, mutta voit viettää myös turvallisen loman.
Riippuu kuinkapaljon dokaat aikuisten leikkimaassa pattayalla, jos juot paljon, olet lottovoitto baaritytölle, et siksi että olisit ihastuttava, handsome, sexyman tai että rakkautta ensisilmäyksellä, vaan siksi että olet huippusaalis koska sulta on helppo kusta rahaa, baaritytön unelma on rahakas, päihtynyt hieman vanhempi mies joka ei kykene paljoa naimaan (saa baarityttö nukkua hotellissasi) ja olet höveli antamaan rahaa kun vanhempana miehenä saatkehuja, toisaalta jos olet raitis ja kohtelet naista hyvin, olet lottovoitto pattayan ulkopuolella vapaille naisille, huon, raitis!!!
- kokenut!!!!!!
kuis menee kirjoitti:
Kuseeko bisnes ? Ei kannata ihan koko perheen matkailusivuilla paikallisia lehmiä välittää äijille.
Kenties thaimaalaisia? Hahaa oikein sulle, suomalainen junttiakka :D
- provoja taas
kuis menee kirjoitti:
Eihän niitä tarvitse välittää kun menee selvinpäin maaseudulle, kyllä he tarjoutuvat itse, tosin selvinpäin, toisin kun meillä suomessa, pitää olla kännissä ja miel baarissa ennenkuin saa naisen, kukin tyylillään ja valinta kriteereineen, itse pidän naisesta joka ei pidä juomisesta eikä juojista!
Bisnes menee ihan ok, asun talvet thaimaassa vaimoni kanssa ja kesät asumme suomessa!
ps, eikä juoda kummassakaan maassa - SF herefordi
kuis menee kirjoitti:
ei millään pahalla lehmittelijälle, mutta katso peiliin ja vertaa itseäsi thai tyttöön ja katso totuus kumpi muistuttaa lehmää ;)
- totta turiset
kokenut!!!!!! kirjoitti:
Kenties thaimaalaisia? Hahaa oikein sulle, suomalainen junttiakka :D
Kyllä naiset saa netissä puhua ihanista ym miehistä, tai sitten haukkua miehet lyttyyn, etupäässä suomalaiset miehet lytyssä, mutta kun suomalainen kehuu thai tai filippino tyttöjä, heti älähdetään, olisitte vaan tasapaksut suomalais naiset tyytyväisiäettä niin paljon parjatut maanmiehenne ovat silmistänne pois!!!!
- ja selvinpäin
provoja taas kirjoitti:
Eihän niitä tarvitse välittää kun menee selvinpäin maaseudulle, kyllä he tarjoutuvat itse, tosin selvinpäin, toisin kun meillä suomessa, pitää olla kännissä ja miel baarissa ennenkuin saa naisen, kukin tyylillään ja valinta kriteereineen, itse pidän naisesta joka ei pidä juomisesta eikä juojista!
Bisnes menee ihan ok, asun talvet thaimaassa vaimoni kanssa ja kesät asumme suomessa!
ps, eikä juoda kummassakaan maassaEttä sellaista menoa.
- johan nyt
SF herefordi kirjoitti:
ei millään pahalla lehmittelijälle, mutta katso peiliin ja vertaa itseäsi thai tyttöön ja katso totuus kumpi muistuttaa lehmää ;)
Kun katsoo marakattia, lyhyttä, sandaaleilla läpsyttelevää tasapaksua ,lankkumaista , kellertävää tai ruskeaa lyttynaamaista "naista", mielummin näenkin peilissä vaikka pieniä vihreitä miehiä. Mutta kukin tyylillään.
- marakatti fani
johan nyt kirjoitti:
Kun katsoo marakattia, lyhyttä, sandaaleilla läpsyttelevää tasapaksua ,lankkumaista , kellertävää tai ruskeaa lyttynaamaista "naista", mielummin näenkin peilissä vaikka pieniä vihreitä miehiä. Mutta kukin tyylillään.
sulla on vaan kova todisteleminen siinä että suomalainen ihranen tasapaksu vihanen lehmä on parempi kun hymyilevä sandaalijalkanen marakatti, moni mies varmaan sun kanssa eri mieltä, todistaa varmaan kun miehet sielä kerta toisensa jälkeen käyvät, no, ei kai sielä, mutta onneksi on thaimaa ja filippiinit, jipiiiii, ja vienam nosemassa!! elköön marakatit
- kateellinen
ja selvinpäin kirjoitti:
Että sellaista menoa.
sankoin laumoin miehet sinne kaakkois aasiaan tuntuu menevän jostain syystä vaikka valkoset naiset todistelevatkin täälä kuinka huonoja ja rumia naisia ne thai tytöt ovat ;)
kaipa niissä jotainj exotiikkaa sitten on, ei kai miehet sinne muuten tuppaa!! - slalisuus aukeaa
ja selvinpäin kirjoitti:
Että sellaista menoa.
ei siinä mitään salaisuuksia ja meedio juttuja ole thai tytöissä, ne ovat vain huipu luokkaa siitä yksinkertaisesta syystä että sängyssä ne tekevät kaikkensa miellyttääkseen miestä, kun taas eurooppalaiset naiset tekevät kaikkensa saadakseen itse tyydytyksen ja vaativat mieheltä!
Thai tytöt tietävät tämän että farangi naisetovat vaativia, siksi ne ovat ylivoimaisia ja haluavat pitää imagostaan kiinni, jos thait alkavat feministeiksi, thaimaa menee konkurssiin, siihen on eurooppalaisen naisen vain tyydyttävä ja mietittävä miksi thaikut on muka niin ihania! - +++++++++++
johan nyt kirjoitti:
Feministienkin olisi hyvä miettiä käänteisesti sovivinistia ja mietittävä miksi ei heistä tykätä!!
- outo kysymys
+++++++++++ kirjoitti:
Feministienkin olisi hyvä miettiä käänteisesti sovivinistia ja mietittävä miksi ei heistä tykätä!!
Kun ne äijien Suomeenkin tuottamat thaikut on itsenäistyneet ja tulleet äijistä riippumattomiksi,
mikä ei vielä ole sitä äijien niin pelkäämää feminismiä, kummasti on vaan muijat alkaneet pomottaa ja taloustyöt jaetaan jne. - kukin tyylillään!
outo kysymys kirjoitti:
Kun ne äijien Suomeenkin tuottamat thaikut on itsenäistyneet ja tulleet äijistä riippumattomiksi,
mikä ei vielä ole sitä äijien niin pelkäämää feminismiä, kummasti on vaan muijat alkaneet pomottaa ja taloustyöt jaetaan jne.En tiedä sinusta, mutta minun thai vaimoni (aviksessa 7v suomessa sekä thaimaassa vihitty)
niin, minun vaimoni edelleen loukkaantuu jos teen vaikka aikanikuluksi kotitöitä, olemmepa sitten Thaimaan tahi Suomen päässä, mihinkä se suomalaisen naisen avarakatseisuus ym kulttuurien hyväksyminen jää slloin jos onkin kulttuureita joissa nainen OIKEASTI HALUAA SYDÄMMELLÄÄN HOITAA KOTINSA JA LAPSENSA!
KUMMASTI AVARA KATSEISUUS UNOHTUU SILLOIN JOS JOIDENKIN KULTTUUREIDEN NAISET SANOVAT SELVIN SANOIN ETTÄ EIVÄT HALUA ELÄÄ KUTEN FARANGI NAISET!!
Totta että vaimoni pomottaa kotona, koska hän haluaakinolla pomo kotona ja näin ollen haluaa myös hoitaa kodin, itse käyn työssä ja vaimoni silloin kun keikkaluontoisesti siivous duuneja tarjotan, te avarakatseiset nais asia naiset unohdatte kulttuurien erilaisuuden siinä vaiheessa jos ne poikkeavat teidän omista elämän tavoistanne, olette kuinääri muslimeita, suomalaisen itsenäisen naisen elämän tapa on se ainoa oikea!! voihat ziisus! - älykästä
kukin tyylillään! kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta minun thai vaimoni (aviksessa 7v suomessa sekä thaimaassa vihitty)
niin, minun vaimoni edelleen loukkaantuu jos teen vaikka aikanikuluksi kotitöitä, olemmepa sitten Thaimaan tahi Suomen päässä, mihinkä se suomalaisen naisen avarakatseisuus ym kulttuurien hyväksyminen jää slloin jos onkin kulttuureita joissa nainen OIKEASTI HALUAA SYDÄMMELLÄÄN HOITAA KOTINSA JA LAPSENSA!
KUMMASTI AVARA KATSEISUUS UNOHTUU SILLOIN JOS JOIDENKIN KULTTUUREIDEN NAISET SANOVAT SELVIN SANOIN ETTÄ EIVÄT HALUA ELÄÄ KUTEN FARANGI NAISET!!
Totta että vaimoni pomottaa kotona, koska hän haluaakinolla pomo kotona ja näin ollen haluaa myös hoitaa kodin, itse käyn työssä ja vaimoni silloin kun keikkaluontoisesti siivous duuneja tarjotan, te avarakatseiset nais asia naiset unohdatte kulttuurien erilaisuuden siinä vaiheessa jos ne poikkeavat teidän omista elämän tavoistanne, olette kuinääri muslimeita, suomalaisen itsenäisen naisen elämän tapa on se ainoa oikea!! voihat ziisus!Thaimaalaiselle naiselle, lapselle, veljelle jne se perhe on henkinen ja fyysinen turvaverkko, ehkä siksi he voivat henkisesti paremmin kun suomalaiset itsenäiset naiset jotka väkisin haluavat selviytyä kaikesta yksin, itse tunnen sanoisinko kohtuullisesti thai kulttuuria, joten Thait haluavatmyös "perheytyä" suomessa ja myös hoitaa osuutensa turvaverkosta, eli hoitaa kodin, minusta thait ovat paljon tunne älykkämpiä ja sosiaalisesti valveutuneempia, velvollisuus hoitaa vanhempansa jne ym, perhe kaikki kaikessa, Thait lienee mailman perhekeskeisin kulttuuri, joten tuskin suomalainen nainen saa muutettua vuosi tuhansien tervettä kulttuuri perintöä, teveemmät elämän asenteet Thai naisilla on kun suomalaisilla ura nohjuksilla ja sinkku naisilla, lapsissa on tulevaisuus ja niistä myös vastuu eikä vain minä ajattelua!
- mieleterv ongelmia
En tiedä sinusta, mutta minun thai vaimoni (aviksessa 7v suomessa sekä thaimaassa vihitty)
Totta että vaimoni pomottaa kotona, koska hän haluaakinolla pomo kotona ja näin ollen haluaa myös hoitaa kodin, itse käyn työssä ja vaimoni silloin kun keikkaluontoisesti siivous duuneja tarjotan, te avarakatseiset nais asia naiset unohdatte kulttuurien erilaisuuden siinä vaiheessa jos ne poikkeavat teidän omista elämän tavoistanne, olette kuinääri muslimeita, suomalaisen itsenäisen naisen elämän tapa on se ainoa oikea!! voihat ziisus!Suomalaiselle trendikkäälle yksinäiselle nykynaiselle VELVOLLISUUDET ovat myrkkyä, kukapa trendi sinkku nyt vanhemmistaan huolehtisi kun on vanhainkoditkin j lapsillehan on päiväkodit ja ystävät hoitaa kun julitaan, kyllähän lahjoilla lapsille ym äidinrakkauden korvaa, ja onhen sinkku äideillä paljon turvaverkkoa kun on paljon eri miehiä, siinä sitä klttuuria....niinkä pitäisi muiden kulttuureidenkin toimia jotta olisivat tasa-avoisia
Ps, romaneillakin terveempi elämän katsomus koska huolehtivat suvusta, muuten, minkätakia suomalaiset mässäävät mailman eniten psyykeläkkeitä väkilukuun nähden, senkö takia että medän kulttuuri on hyvä ja turvallinen läheisille, se paras ;) - korvat höröllä
mieleterv ongelmia kirjoitti:
Suomalaiselle trendikkäälle yksinäiselle nykynaiselle VELVOLLISUUDET ovat myrkkyä, kukapa trendi sinkku nyt vanhemmistaan huolehtisi kun on vanhainkoditkin j lapsillehan on päiväkodit ja ystävät hoitaa kun julitaan, kyllähän lahjoilla lapsille ym äidinrakkauden korvaa, ja onhen sinkku äideillä paljon turvaverkkoa kun on paljon eri miehiä, siinä sitä klttuuria....niinkä pitäisi muiden kulttuureidenkin toimia jotta olisivat tasa-avoisia
Ps, romaneillakin terveempi elämän katsomus koska huolehtivat suvusta, muuten, minkätakia suomalaiset mässäävät mailman eniten psyykeläkkeitä väkilukuun nähden, senkö takia että medän kulttuuri on hyvä ja turvallinen läheisille, se paras ;)Todella hyvätuloiset varmaan kustantaakin koko poppoon elatuksen. Mutta niillä nyt on varaa valita tasokkaammistakin naisista. Kotona pomottavalle thaikulle ei kerry palkkatuloja eikä eläkettä. Kun suomalainen äijä kyllästyy taas kerran ja vaihtaa nuorempaan, niinkuin te niin täälläkin leuhkitte keskenänne, yhteiskunta eli me veronmaksajat elätämme kansaneläkkeen perusosalla sinnittelevän muijanne. Nuoria on turha huutaa apuun, niillä on omakin elämä ja perheen perustamiset,opiskelut jne.
Suomalainen nainen joutuu osallistumaan talouden kustannusten hoitoon. Mutta emmepä ole tyhjänkään päällä kuten thaikkusi, kun haluat nuoren muijan vanhan tilalle. - Jotain rajaa!
Totta että vaimoni pomottaa kotona, koska hän haluaakinolla pomo kotona ja näin ollen haluaa myös hoitaa kodin, itse käyn työssä ja vaimoni silloin kun keikkaluontoisesti siivous duuneja tarjotan, te avarakatseiset nais asia naiset unohdatte kulttuurien erilaisuuden siinä vaiheessa jos ne poikkeavat teidän omista elämän tavoistanne, olette kuinääri muslimeita, suomalaisen itsenäisen naisen elämän tapa on se ainoa oikea!! voihat ziisus!"te avarakatseiset nais asia naiset"
Muista nyt kuitenkin että tämä pasltahäirikkö Horovittu-Amalia on hyyyyyyvin kauuuukana
avarakatseisuudesta eikä aja naisten asiaa vaan ainoa agendansa on "kostaa" kaikille äijille ja taikuille kurttumunansa itselleen tekemänsä kupru. - nappii osuit!
ja selvinpäin kirjoitti:
Että sellaista menoa.
Ymmärrätkö kuttuuri eron, suomalainen nainen tarjoutuu räkäkännissä sössöttäen yleensä kapakassa sekaselle kundilla, mutta thai tarjoutuu iloisesti selvin päin tutustumaan selväpäiseen rarangiin, tajuatko eron, sellainen meno on kyllä!!!!
- Hah hah haaa
korvat höröllä kirjoitti:
Todella hyvätuloiset varmaan kustantaakin koko poppoon elatuksen. Mutta niillä nyt on varaa valita tasokkaammistakin naisista. Kotona pomottavalle thaikulle ei kerry palkkatuloja eikä eläkettä. Kun suomalainen äijä kyllästyy taas kerran ja vaihtaa nuorempaan, niinkuin te niin täälläkin leuhkitte keskenänne, yhteiskunta eli me veronmaksajat elätämme kansaneläkkeen perusosalla sinnittelevän muijanne. Nuoria on turha huutaa apuun, niillä on omakin elämä ja perheen perustamiset,opiskelut jne.
Suomalainen nainen joutuu osallistumaan talouden kustannusten hoitoon. Mutta emmepä ole tyhjänkään päällä kuten thaikkusi, kun haluat nuoren muijan vanhan tilalle."Kun suomalainen äijä kyllästyy taas kerran ja vaihtaa nuorempaan, niinkuin te niin täälläkin leuhkitte keskenänne, yhteiskunta eli me veronmaksajat elätämme kansaneläkkeen perusosalla sinnittelevän muijanne"
No voi voi, ei niin kuin me äijät täällä leuhkimme, vaan niinkuin sinulle on käynyt. Kylläpä se katkeroittaakin, vai mitä. Heh heh heh...
Mitkä ihmeen ME veronmaksajat. Sinä nyt ainakaan et tuo yhteiseen kakkuumme yhtään mitään vaan olet takuuvarmasti pelkkä kallis kuluerä. - tietämätön paskaa!!!
Todella hyvätuloiset varmaan kustantaakin koko poppoon elatuksen. Mutta niillä nyt on varaa valita tasokkaammistakin naisista. Kotona pomottavalle thaikulle ei kerry palkkatuloja eikä eläkettä. Kun suomalainen äijä kyllästyy taas kerran ja vaihtaa nuorempaan, niinkuin te niin täälläkin leuhkitte keskenänne, yhteiskunta eli me veronmaksajat elätämme kansaneläkkeen perusosalla sinnittelevän muijanne. Nuoria on turha huutaa apuun, niillä on omakin elämä ja perheen perustamiset,opiskelut jne.
Suomalainen nainen joutuu osallistumaan talouden kustannusten hoitoon. Mutta emmepä ole tyhjänkään päällä kuten thaikkusi, kun haluat nuoren muijan vanhan tilalle.Mitä työntekoon tulee, otappa selvää, thai naiset on kysytyimpiä duunareita siivous firmoissa jne, johtuu siitä että kotimaassaan tottuneet tekemään 12-14h 7 pv viikossa duunia, niille on lomaa tollanen 8 tuntia 5 krt viikossa, ne painaa duunia kun mielettömät, esim marjanpoimijat tekevät aamu 05 ilta 24.00 lapissa duunia, siihen ei farangi nainen vittu kykene, ne ei valita, ja mitä elättämiseen tulee, thaikut kyllä tekee duuneja, tosin kun teidän lehmien kreikut ja hiuspanot sun muut afrikkalaiset rantapummit mitä tänne roudaatte, kylläaasialaiset ovat mailman laajuisestitunnettuna työteliäintä kansaa, jos tänne halutaan työvoimaa, arabit ja afrikkalaiset takasin ¨ja aasialaisia tilalle jos töistä puhutaan, kyllä thaikut täältä aina kotio pääsee jos ukko jättää, ne on säästäväisiä naisia!!!!
ei dokaa rahojaan ja laita muoti ressuihin ym niinku te trendi akat jotka valkkaatte työnnekin mistä verot haluatte maksaa!! - nyt varovaisuutta
tietämätön paskaa!!! kirjoitti:
Mitä työntekoon tulee, otappa selvää, thai naiset on kysytyimpiä duunareita siivous firmoissa jne, johtuu siitä että kotimaassaan tottuneet tekemään 12-14h 7 pv viikossa duunia, niille on lomaa tollanen 8 tuntia 5 krt viikossa, ne painaa duunia kun mielettömät, esim marjanpoimijat tekevät aamu 05 ilta 24.00 lapissa duunia, siihen ei farangi nainen vittu kykene, ne ei valita, ja mitä elättämiseen tulee, thaikut kyllä tekee duuneja, tosin kun teidän lehmien kreikut ja hiuspanot sun muut afrikkalaiset rantapummit mitä tänne roudaatte, kylläaasialaiset ovat mailman laajuisestitunnettuna työteliäintä kansaa, jos tänne halutaan työvoimaa, arabit ja afrikkalaiset takasin ¨ja aasialaisia tilalle jos töistä puhutaan, kyllä thaikut täältä aina kotio pääsee jos ukko jättää, ne on säästäväisiä naisia!!!!
ei dokaa rahojaan ja laita muoti ressuihin ym niinku te trendi akat jotka valkkaatte työnnekin mistä verot haluatte maksaa!!No, se on ainakin selvää, ettei suomalainen nainen arvosta teidän rahan perässä juoksevia aasialaisakkoja ja te ette arvosta afrikkalaisia, sotaa ja vainoa paenneita pakolaisia.
- vain suomalaiset
Jotain rajaa! kirjoitti:
"te avarakatseiset nais asia naiset"
Muista nyt kuitenkin että tämä pasltahäirikkö Horovittu-Amalia on hyyyyyyvin kauuuukana
avarakatseisuudesta eikä aja naisten asiaa vaan ainoa agendansa on "kostaa" kaikille äijille ja taikuille kurttumunansa itselleen tekemänsä kupru.Jokaisellahan on oikeus pitää taikka inhota jostakusta niinkuin tahtoo.
- kilpailu yhteiskunta
Hah hah haaa kirjoitti:
"Kun suomalainen äijä kyllästyy taas kerran ja vaihtaa nuorempaan, niinkuin te niin täälläkin leuhkitte keskenänne, yhteiskunta eli me veronmaksajat elätämme kansaneläkkeen perusosalla sinnittelevän muijanne"
No voi voi, ei niin kuin me äijät täällä leuhkimme, vaan niinkuin sinulle on käynyt. Kylläpä se katkeroittaakin, vai mitä. Heh heh heh...
Mitkä ihmeen ME veronmaksajat. Sinä nyt ainakaan et tuo yhteiseen kakkuumme yhtään mitään vaan olet takuuvarmasti pelkkä kallis kuluerä.aika tasapuolisesti meidän perheessä vaimo (thai) laps yhteinen minä, olemme talvet thaimaassa ja kesät suomessa, talo thaimaassa bengalin lahdella ja osake suomessa, rivarissa, että silleen, ja kyllä meidäm perheessä verot menee maksuun ihonväristä riippumatta, mutta olemme suht hyvin toimeentulevia, ei palkkojen takia vaan kun puuttuu toi alkohooi pitonen viihde elämä ja meistä on mukavampi siottaa rahat matkustamiseen vaimon kotimaahan sekä tänneOlen myös vaimoltani oppinut Thaille tyypillstä luonnetta, nauttia tästä hetkestä eikä suunnitella liikaa eteenpäin ym, kunnes huomaa että elämä onki mennyt työlle ym pyrkyröintiin, ELÄKÄÄ TEKIN ÄLKÄÄKÄ KILPAILKO!!
- pojjois afrikassa???
nyt varovaisuutta kirjoitti:
No, se on ainakin selvää, ettei suomalainen nainen arvosta teidän rahan perässä juoksevia aasialaisakkoja ja te ette arvosta afrikkalaisia, sotaa ja vainoa paenneita pakolaisia.
ihanko sotaa ne pakenee mistä minä kirjotin, luepa tarkemmin, kirjotin niistä pohjois afrikkalaisista ranta pummeista mitä tänne te hevosen puolikkat roudaatte matkamuistoiksil,ei mpohjois afrikassa olla sotaa käyty hitlerin sotaretkien jälkee!
kai se vaalea suomipoikakin saa tuoda tummaa verta kotionsa! - oikeat kriteerit
nyt varovaisuutta kirjoitti:
No, se on ainakin selvää, ettei suomalainen nainen arvosta teidän rahan perässä juoksevia aasialaisakkoja ja te ette arvosta afrikkalaisia, sotaa ja vainoa paenneita pakolaisia.
Ihanko evakkoja ne nuoret hyväkutoset taistelu kuntoset miehet onkin??? eikä niiitten itäs olla sielä armeijassa sotimassa? niin suomalaiset nuoret miehet teki kun lähettivät evakkoon NAISET JA LAPSET RUOTSIIN!!!
kyllä tosiaan hyväksyn afrikkalaiset pakolaiset jos sieltä tylee sellaset kelle se pakolais paikka kuuluu, naiset ja lapset, etpä sääkään paljo puolustelis jos sieltä päätettäs tuoda pakolaiseksi niitä mitä kuuluu, 5000-10.000 somali prinsessaa, eli naista, joo, olen samaa mieltä, pakolais paikkoja sellasille jokka niitä tarvii, naiset ja lapset
Ite olen vaan nähny pakolaisina leveesti hymyileviä nuoria miehiä jotka pitäs kaiken järjen mukaan tuoda viimesenä! - kulttuuri shokki
Suomalainen nainen joutuu osallistumaan talouden kustannusten hoitoon. Mutta emmepä ole tyhjänkään päällä kuten thaikkusi, kun haluat nuoren muijan vanhan tilalle.Pannaas vähän raakaa faktaa kehiin tolle feministi sinku lehmälle, pikkusen Al Goree ja tulevaisuuden näkymiä.
Niin, mailmna ikävä kyllä ylikansottuu kokoajan, ja köyhät köyhtyy entisestään, syy, pallo rasittuu juuri meidän hyvinvoivien ihrakasojen takia ja kun kaikki haluaisi elää yksin sinkkuna, kaikilla jääkaapit, pakastimet, tv, netti, tiskikone, pesukone jne, ja mitä pidemmälle tää ihana yksin elo kulttuuri menee, sitä enemmän on tulossa köyhiä vaimoja miehille, eli, kyllä ne vaimo ehdokkaat vaan lisääntyy räjähdysmäisesti ja ikävä kyllä hyväksi käytetyt naiset, mutta onneksi moni avioituu ja elää perheenä, perhe on kaikille ja kaikelle kannattavampaa mielenterveyden, verojen, koko mailman, luonnon ym kannalta, mutta, se tämän pallon lopulta tuhoaa kun ihminen ajattelee vain minä ja minä, ei esim perhe ja yhteisö, olkaa onnellisia että lähes kaikki mailman kulttuurit vielä toistaiseksi ovat erhe ja yhteisö keskeisiä eikä itsekkäitä länsimaalaisia rasvaan tuhoutuvia läski massoja! - poikamiestä
kulttuuri shokki kirjoitti:
Pannaas vähän raakaa faktaa kehiin tolle feministi sinku lehmälle, pikkusen Al Goree ja tulevaisuuden näkymiä.
Niin, mailmna ikävä kyllä ylikansottuu kokoajan, ja köyhät köyhtyy entisestään, syy, pallo rasittuu juuri meidän hyvinvoivien ihrakasojen takia ja kun kaikki haluaisi elää yksin sinkkuna, kaikilla jääkaapit, pakastimet, tv, netti, tiskikone, pesukone jne, ja mitä pidemmälle tää ihana yksin elo kulttuuri menee, sitä enemmän on tulossa köyhiä vaimoja miehille, eli, kyllä ne vaimo ehdokkaat vaan lisääntyy räjähdysmäisesti ja ikävä kyllä hyväksi käytetyt naiset, mutta onneksi moni avioituu ja elää perheenä, perhe on kaikille ja kaikelle kannattavampaa mielenterveyden, verojen, koko mailman, luonnon ym kannalta, mutta, se tämän pallon lopulta tuhoaa kun ihminen ajattelee vain minä ja minä, ei esim perhe ja yhteisö, olkaa onnellisia että lähes kaikki mailman kulttuurit vielä toistaiseksi ovat erhe ja yhteisö keskeisiä eikä itsekkäitä länsimaalaisia rasvaan tuhoutuvia läski massoja!Minä en niin noista afrikkalaisista mutta sensijaan kiinalaista miestarjontaa odotan jo innolla.
- hyvä niin
poikamiestä kirjoitti:
Minä en niin noista afrikkalaisista mutta sensijaan kiinalaista miestarjontaa odotan jo innolla.
Amalialla happy day, suomalaiset naisethan diggaa linnan venkuloita, amalia saa valita kinuski vankeja!
- kiäh kiäh
poikamiestä kirjoitti:
Minä en niin noista afrikkalaisista mutta sensijaan kiinalaista miestarjontaa odotan jo innolla.
Kiinassa vapautuu miestä sen takia, että siellä on vuosikymmeniä ellei satojakin suosittu pelkkää poikalasta tyttöjen kustannuksella. Tämä ilmiö on joissakin muissakin Aasian maissa ollut vallalla. Nyt siitä saavat sitten maksaa . No, löytyyhän noita thaikkuja heillekin, niille köyhimmille. Mutta kyllä täällä elintason äärellä odotellaan jo ahkeraa ja kunnollista kiinalaismiestä.
- thainee
Joka maassa vaara tekijöitä on jos on niin idiootti että viettää lomansa baareissa, niitähän on täälä suomessakin, ja oletpa missä hyvänsä, vaaramomentti nousee aina kun olet päihtyneiden ihmisten seurassa, mutta, jos olet mies ja haluat nauttia lomasta, ole selvin päin, naiset ovat todella kauniita ja seurustelu antoisaa jos et juo, nimittäin Thait arvostavat raittiita miehiä, en nyt tarkoita baarityttöjä, niihinkin pätee samat säännöt joka maassa, ainoa ero thai ja suomi baari gimmaan on että kun teet kontrahdin baari tyttöön, se ei tee oharia ja häivy niinku suomalainen nainen kapakassa tekee kun tarjoat illan, se on sata varmaan sinun sen illan ja valehtelee kauniimmin ja uskottavammin ku suomalaiset baari kärpäset, ulkonäöstä ja käytöksestä puhumattakaan!
- PATTAYA
Itse olen käynyt 10 vuoden ajan Pattaylla, tänäkin vuonna 6 kertaa.Ei ikinä ole ollut mitään ongelmia,
JA EIKUN JOULUNA TAAS MENOKS!- Sivisynyt matkaaja
menneenä kesänä? En tullut seutranneeksi kun matkustelin eri maissa, siis muualla kuin thaimaassa, tapailemassa oikeita ihmisiä.
- PAPPA 70
Älä ui meressä. Rannoilla ei ole vessoja ,kun pissattaa, mene muka uimaan ,niin tekee kaikki.
Rannat muutenkin epäsiistejä. Varo liikennettä. Jos olet mies,varo ettet saa liikaa pimpsukkaa,sitä laatua
riittää - ehkä eniten muolimassa. Pattaija on räjähtänyt käsiin . Ensivisiitillä 1970 oli rannalla vain yksi hotelli
rakenteilla ( se missä on keilahalli) ja ihmisiä vain kaksi,kolmesataa.Amerikkalaiset olivat lähteneet, mutta tytöt olivat paikalla . Pappa on nykyään Vetnamissa ,tule tänne täällä pelittää vielä aito. Täältäkin ovat
amerikkalaiset lähteneet, tosin eri syystä. - supplex
Sivisynyt matkaaja kirjoitti:
menneenä kesänä? En tullut seutranneeksi kun matkustelin eri maissa, siis muualla kuin thaimaassa, tapailemassa oikeita ihmisiä.
fiksu olit kun noin kirjoitit, taidat olla kastissa alempana kuin luuletkaan =D
- supplex
PAPPA 70 kirjoitti:
Älä ui meressä. Rannoilla ei ole vessoja ,kun pissattaa, mene muka uimaan ,niin tekee kaikki.
Rannat muutenkin epäsiistejä. Varo liikennettä. Jos olet mies,varo ettet saa liikaa pimpsukkaa,sitä laatua
riittää - ehkä eniten muolimassa. Pattaija on räjähtänyt käsiin . Ensivisiitillä 1970 oli rannalla vain yksi hotelli
rakenteilla ( se missä on keilahalli) ja ihmisiä vain kaksi,kolmesataa.Amerikkalaiset olivat lähteneet, mutta tytöt olivat paikalla . Pappa on nykyään Vetnamissa ,tule tänne täällä pelittää vielä aito. Täältäkin ovat
amerikkalaiset lähteneet, tosin eri syystä.satusetä konsanaan olet, varoituksia osaat kyllä jakaa mutta muu on kyllä satuilua =D
- apraham
PAPPA 70 kirjoitti:
amerikkalaiset lähteneet, tosin eri syystä.Eka kertani oli vuanna -64 ja meno oli aiva ihmeellisen ihana, paljon kalastajia ja hyvää ruokaa ! Terveissii jussille kusikujalle ;)
- ajat muuttuu
PAPPA 70 kirjoitti:
amerikkalaiset lähteneet, tosin eri syystä.kolera allaskin, mutta, mene pattayan laivalaiturille ja osta saarille lippu (50baht) abaut euro, sinne on noin 30 min matka laivalla, sielä onkristallin kirkkaat vedet missä sukellellaan ym jne, eikä hat pattayalta tarvitse mennä kun jomppariin niin vesi on jo aivan uimakelpoista ja puhdasta jos vertaa vaikka helsingin rantoihin, mitä naisiin tulee, nykyisin baaritytöiltä vaaditaan ajan tasalla oleva HIV todistus tämä on Thaimaassa laki jota valvotaan tiukasti, koska se on Thsaimaan etu) ja nykyisin turha ehdottaakaan paljaalla panemista, tytöt suostuvat kyllä mutta sinun on mentävä testiin, yleensä tyttökin menee samaan aikaan, tuloksiin asti on sinniteltävä vaan kumin kanssa
Mitä yleiseen hgieniaan tulee, thaikut ovat todella siistejä, naiset peseytyvät huolella, ruokakaupoissa esim garrefourd työnekijöillä hengitys maskit hygienian takia jne ym, thaimaa muuttunut sitten tuon ed papan kertomuksesta, itse olen talvet pattiksella kuten nytkin! - no jo vain
Sivisynyt matkaaja kirjoitti:
toissavuonna Pattijoki voitti mestaruuden, Paskajoelta ei olla saatu selvää joukkuette vielä aikaiseksi, Ropsia täälä kannatetaan ja Kärppiä
- supplex
Lämpimästi voin sanoa että kun pitää sen järjen päässä, niin pärjää kyllä hyvin. Turha lähteä pimeille kujille ja kyllä siitä omasta lasista kannattaa aina pitää vaari, niin Suomessa kuin muuallakin. Ainoat tappelut olen nähnyt kun joku turisti on suututtanut jonkin baarityöntekijän tai kadulla olleen työntekijän.
Ei muutakuin hyvin mielin matkaan. - Sunny63
Heippa olen Pattiksella viettänyt aikaa ja kännissä ryöminyt usemmat yöt, soi diamondia yms. pikkukujia...(suomalainen blondi) eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut.
Viimereissun uudet tuulet on noi venakot..."mafia", oma bordelli yms... Jomtien ja Pattiksen rajaseudulla oli ryöstetty paljon ko. tyttöjä...
Kamuni on asunut Pattiksen maaseudulla 13v. ja kauppareissulla vietiin sen laukku nyt maaliskuussa, eli eka mitä tapahtu... Toinen on noi käsilaukkujen/reppujen viejät, mopolla ajavat ja kiskasevat mukaan...
Patibussissa myös uutuutena naapurit yrittää pölliä sun kamat...
Normaali maalaisjärki pätee kyllä tuolla kuten muuallakin maailmassa.
Muuten Pattaya ei oo mikään ranta (vesi niin paskasta etten koiraakaan sinne päästäs), rauha, kulttuuri lomapaikka... Vaan jenkkien rakentama iso bordelli...
Eli älä missään tapauksessa vietä koko lomaa siellä, paitsi jos oot näitä sexilomailijoita....
Hivi kukkii siellä ja on tabu...eli ei puhuta niin sitä ei ole:(- kokenut myös
Totta toinenpuoli, mutta niin on hesan kolera allaskin paskainen, samoin kun hat pattayan ranta, jompparissa ui jo ihan kevyesti, ja jos todella olet ryöminyt soi diamondilla, siitä walking streetiä etiä päin tulee laivalaituri, ostat tiketin (50 patia) hyppäät laivaan ja olet puolentunnin päästä saarilla sukeltelemassa kristallin kirkkaissa vesissä.... että silleen, mitä tyttöihin tulee, kumi pakko on ollut mulla aina, ei anna gimmat paljaalla, tosin jos suostun testiin, (mikä hkysin niilläkin pakollinen) sitten saa taas nauttia palaalla... että silleen, kuite´nkin varmuuden vuoksi kumi, olet suomen rymättylässä tai pattayalla, järki käteen!
- NYT LÖYTYY AMALIALLE
kokenut myös kirjoitti:
Totta toinenpuoli, mutta niin on hesan kolera allaskin paskainen, samoin kun hat pattayan ranta, jompparissa ui jo ihan kevyesti, ja jos todella olet ryöminyt soi diamondilla, siitä walking streetiä etiä päin tulee laivalaituri, ostat tiketin (50 patia) hyppäät laivaan ja olet puolentunnin päästä saarilla sukeltelemassa kristallin kirkkaissa vesissä.... että silleen, mitä tyttöihin tulee, kumi pakko on ollut mulla aina, ei anna gimmat paljaalla, tosin jos suostun testiin, (mikä hkysin niilläkin pakollinen) sitten saa taas nauttia palaalla... että silleen, kuite´nkin varmuuden vuoksi kumi, olet suomen rymättylässä tai pattayalla, järki käteen!
http://pattayaone.net/news/2009/november/news_30_11_52_3.shtml
- jopataskin
kokenut myös kirjoitti:
Suomen lyylit ihmettelee, et miksi härmän jätkät menee apinoitten kans. Lyylit katsokaa itseänne peilistä, olette todella lehmän näköösiä hyllyviä valkaistunein hiuksin...kuka selvin päin sellaista.
Thai tytöt tienaavat, mutta hoitavat kuitenkin itsensä, käyvät testeissä ym, miten suomen Lyyli sitten?
- Hiusväritesteissä ja ollakseen aito lonli. Voi paskat kun on nähnyt härmän naisen aamu kuudelta nousevan sängystä, luoja auttakoon sitä näkyä.
Pattiksella on ihan turvallista viettää lomaa, paitsi jos käyttää nannajuomaa kohtuuttomasti tai vetää jauhoja nenäänsä. - VAPAUS VALITA!!!
jopataskin kirjoitti:
Suomen lyylit ihmettelee, et miksi härmän jätkät menee apinoitten kans. Lyylit katsokaa itseänne peilistä, olette todella lehmän näköösiä hyllyviä valkaistunein hiuksin...kuka selvin päin sellaista.
Thai tytöt tienaavat, mutta hoitavat kuitenkin itsensä, käyvät testeissä ym, miten suomen Lyyli sitten?
- Hiusväritesteissä ja ollakseen aito lonli. Voi paskat kun on nähnyt härmän naisen aamu kuudelta nousevan sängystä, luoja auttakoon sitä näkyä.
Pattiksella on ihan turvallista viettää lomaa, paitsi jos käyttää nannajuomaa kohtuuttomasti tai vetää jauhoja nenäänsä.vain naiset epäilevät että thait ovat rumempia ja huonompia kun suomalaiset, katsokaa katukuvaa suomalaisia nuoria gimmoja, piukat farkut hyllyvässä takapuolessa, sitten pieni t.paita ja vyötäröltä tursuaa 9 kilon läskimakkra, tämä on sitä suomi naisten uotia, ja vielä nuorena, millaisia tursaita nää gimmat on 40 vuotiaana, iho tupakoitu ja bioetetty paskaksi, psyyke ja moni ongelmaisia, voi piru
sitten thai tytöt, loisia hymyileviä, piukat vatsat, pienet pyöreät pähkinän ruskeat pakarat, pitkät mustat kiiltävät hyvinhoidetut hiukset, terve heleä ruskea iho, tummat mantelisilmät.... auttavaisia ja pitää miehetä huolen, joo, onneks taas thaikkuihin 6 kuukAUDEKS!!
TUNTUU MUUT EUROOPPALAISET MIEHET THAIMAASSA OLEVAN SAMAA MIELTÄ KUN MINÄ THAIMAALAISISTA NAISISTA!! - asunut ulkomailla
VAPAUS VALITA!!! kirjoitti:
vain naiset epäilevät että thait ovat rumempia ja huonompia kun suomalaiset, katsokaa katukuvaa suomalaisia nuoria gimmoja, piukat farkut hyllyvässä takapuolessa, sitten pieni t.paita ja vyötäröltä tursuaa 9 kilon läskimakkra, tämä on sitä suomi naisten uotia, ja vielä nuorena, millaisia tursaita nää gimmat on 40 vuotiaana, iho tupakoitu ja bioetetty paskaksi, psyyke ja moni ongelmaisia, voi piru
sitten thai tytöt, loisia hymyileviä, piukat vatsat, pienet pyöreät pähkinän ruskeat pakarat, pitkät mustat kiiltävät hyvinhoidetut hiukset, terve heleä ruskea iho, tummat mantelisilmät.... auttavaisia ja pitää miehetä huolen, joo, onneks taas thaikkuihin 6 kuukAUDEKS!!
TUNTUU MUUT EUROOPPALAISET MIEHET THAIMAASSA OLEVAN SAMAA MIELTÄ KUN MINÄ THAIMAALAISISTA NAISISTA!!No johan, senkun menet.
Voi näitä Suomi-ukkoja. Kuvottaa nää suomalaisten miesten jutut. Toivottavasti palaat hengissä ja terveenä.
Eiku lykkyä tykö !!!!!
ps. siellä olosi/käyntisi todistaa, ettet saa suomalaista kunnon naista, niin on turvauduttava pikku tyttöihin rahan voimalla. Mieti kuitenkin mitä teet! - mahtavaa!
asunut ulkomailla kirjoitti:
No johan, senkun menet.
Voi näitä Suomi-ukkoja. Kuvottaa nää suomalaisten miesten jutut. Toivottavasti palaat hengissä ja terveenä.
Eiku lykkyä tykö !!!!!
ps. siellä olosi/käyntisi todistaa, ettet saa suomalaista kunnon naista, niin on turvauduttava pikku tyttöihin rahan voimalla. Mieti kuitenkin mitä teet!Elätitkö itsesi tautisella horovitullasi?
Se mies jonka siivellä elelit on mahtanut olla todellinen idiootti?
"Voi näitä Suomi-ukkoja. Kuvottaa nää suomalaisten miesten jutut."
Kirjoittamasi perusteella kaikki ovat varmasti huomanneet, että olet muutoinkin mieleltäsi sairas.
ps. tuo täällä roikkumisesi todistaa, että sairautesi on pahaa luokkaa. - hah hah haaaa
mahtavaa! kirjoitti:
Elätitkö itsesi tautisella horovitullasi?
Se mies jonka siivellä elelit on mahtanut olla todellinen idiootti?
"Voi näitä Suomi-ukkoja. Kuvottaa nää suomalaisten miesten jutut."
Kirjoittamasi perusteella kaikki ovat varmasti huomanneet, että olet muutoinkin mieleltäsi sairas.
ps. tuo täällä roikkumisesi todistaa, että sairautesi on pahaa luokkaa.Onko koulusta vapaata ? Eihän vielä ole joululoma ?
- niinpä!?
asunut ulkomailla kirjoitti:
No johan, senkun menet.
Eiku lykkyä tykö !!!!!
ps. siellä olosi/käyntisi todistaa, ettet saa suomalaista kunnon naista, niin on turvauduttava pikku tyttöihin rahan voimalla. Mieti kuitenkin mitä teet!setä menee (42v) thaimaaseen taas tyttöystävänsä luo (34v) tosin, näyttää 18-20 vuotiaalta. koska en viitti kotioni raahata viinalta la kaljalta haisevia sönköttäviä ylipainosia lehmiä!
hyvä vain että en saa suomesta naista, ei kaduta yhtään!!!
Enkä muuten enää ottaisikaan! - eli kenelle ?
niinpä!? kirjoitti:
setä menee (42v) thaimaaseen taas tyttöystävänsä luo (34v) tosin, näyttää 18-20 vuotiaalta. koska en viitti kotioni raahata viinalta la kaljalta haisevia sönköttäviä ylipainosia lehmiä!
hyvä vain että en saa suomesta naista, ei kaduta yhtään!!!
Enkä muuten enää ottaisikaan!Että kelpaat edes jollekin.
Taikuissa pärjää kun vaan muistaa
perusasiat miten maailmalla kuuluu olla
eli .älä ole liian kännissä, älä koskaan vittuile
poliisille tai paikallisille koska aina jäät toiseksi.
äläkä mene pimeille kujille ja jos joku leidari ottaa munista
kiinni niin ei kannata hermostua niin kuitenkin käy huomaat sitä tai et
Jätä juntti peräkylän asenne kotiisi ja katsele mitä muut tekee ja ota opiksi.
Kahden viikon rokkefelleri asenne ja rahan levittäminen kertoo junttiuden määrästä
oletko super juntti vai tavallinen juntti. KYSY HINNAT ÄLÄKÄ MAKSA LIIKAA , JOS MAKSAT YLI
1500 BAHTIA OLET SUPER JUNTTI.- testionparas
Mene Testiin koska Testistä löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Rekisteröityminen ilmaista ennen joulua! Lukekaa uutiset!
http://koti.mbnet.fi/testj
- Maikkis26
Jos olet ihan asiallinen turisti, osaat käyttäytyä kunnolla ja olet kohtelias ihmisille, niin en usko, että tulee ongelmia. Se on sitten enemmänkin huonoa tuuria, kuin suoranaisesti paikan syytä.
Toki siellä asenteet muuttuneet turisteja kohtaan, kun kaikenlaiset pedofiilit ja reppanat käyttävät hyväksi heidän kansaansa. Onko ihme? Kyllä minua ainakin pistää vihaksi ne säälittävät miehet siellä hiplaamassa nuoria tyttöjä. On aivan oikein, jos siellä ollaan alettu heräämään ja ottamaan oikeutta omiin käsiin!
Kiittäkäämme siis näitä seksituristeja siitä, jos nämä ystävälliset thaimaalaiset ovat alkaneet muuttumaan ja pitämään puoliaan siellä.- Heikko yritys
Jaahas ja Horovittu-Amalia on vaihteeksi Maikkis26.
"Toki siellä asenteet muuttuneet turisteja kohtaan..." ja paskat ne asenteet ovat mihinkään muuttuneet.
"Reppanat käyttävät hyväksi heidän kansaansa..." ai että oikein reppanat - jos joku on reppana niin sinä Sika-Amalia näillä jutuillasi.
"JOS siellä on alettu heräämään..." ahaa - aiemmin muka tiesit mutta nyt jo jossittelet.
Kehittele lortto näitä ideoitasi ihan vapaasti sairaassa päässäsi - mutta turha sinun on tänne tulla paskajuttujasi väsäämään, täällä kun ihmisiä jotka ihan oikeasti ovat Pattaijalla käyneet. - paskanjauhaja
Kukaan ei pysty muuttamaan thai kulttuuria eikä thaikut sitä meinaa muuttaa, päin vaston, mitä hiplaaviin sxituristeihin tulee vanhoine äijineen, kyllä sielä on nuoria komeita kaverietakin, salit pullollaan farangeja treenaamassa ja pilvin pimein tiukka kroppasia eurooppalaisia boxareita ja thai boxareita ja ne thai tytöt kyllä ihan itse tarjoutuvat komealle treenatulle farangille hiplattavaksi, se on teidän ämmien provosointia että pattaya on täynnä vanhoja pervoja, sanosin että enemmistö treenaavia thaiboxareita ja bodareita mitä vanhoihin pervoihin tulee, ite treenannu teprasitilla myös!
- itse myös...
Heikko yritys kirjoitti:
Jaahas ja Horovittu-Amalia on vaihteeksi Maikkis26.
"Toki siellä asenteet muuttuneet turisteja kohtaan..." ja paskat ne asenteet ovat mihinkään muuttuneet.
"Reppanat käyttävät hyväksi heidän kansaansa..." ai että oikein reppanat - jos joku on reppana niin sinä Sika-Amalia näillä jutuillasi.
"JOS siellä on alettu heräämään..." ahaa - aiemmin muka tiesit mutta nyt jo jossittelet.
Kehittele lortto näitä ideoitasi ihan vapaasti sairaassa päässäsi - mutta turha sinun on tänne tulla paskajuttujasi väsäämään, täällä kun ihmisiä jotka ihan oikeasti ovat Pattaijalla käyneet.Enemmän Pattayalla katukuvassa huippuunsa treenattuja farageja näkee kun Helsingin katukuvassa, joten en yhtään ihmettele vaikka thait haluavatkin farangeja!
- mietityttää, josko i
aika moni suomalainen mies on kyllä ihan tavallinen keski-ikänen 40-60 vuotias, ahkera, suht raitis, rehti mies jota suomessa pidetään taviksena eikä anneta enää mitään arvoa miehenä, vaikka muiden kulttuurien mielestä on juuri se mies paikallan mikä mkuuluukin olla, näinpä näillä "taviksilla" jotka ei dokaa, on loppupelissä niin paljon järkeä että luovuttavat suomessa ja hakevat vaimon thaimaasta, seuratkaapa katukuvaa suomessa, hyvin usein juuri tollanen remonttireiska tyyppinen duunari joka ei dokaa, tuo vaimon sieltä ja hyvin menee, thait eivät pidä alkoholista joten sellanen suomalainen raitis töissäkäyvä tavis on niille unelma mies, kantaa vastuun!
- munallisilta taas
paskanjauhaja kirjoitti:
Kukaan ei pysty muuttamaan thai kulttuuria eikä thaikut sitä meinaa muuttaa, päin vaston, mitä hiplaaviin sxituristeihin tulee vanhoine äijineen, kyllä sielä on nuoria komeita kaverietakin, salit pullollaan farangeja treenaamassa ja pilvin pimein tiukka kroppasia eurooppalaisia boxareita ja thai boxareita ja ne thai tytöt kyllä ihan itse tarjoutuvat komealle treenatulle farangille hiplattavaksi, se on teidän ämmien provosointia että pattaya on täynnä vanhoja pervoja, sanosin että enemmistö treenaavia thaiboxareita ja bodareita mitä vanhoihin pervoihin tulee, ite treenannu teprasitilla myös!
Ei kai ne thaikut voi sitä kulttuuriaan muuttaa (seksisuuntautuneisuus), kun ne ei ole kunnolla edes peruskoulua käyneitä, mutta mitä enemmän kouluja käyvät ja mitä enemmän itsenäisiksi tulevat, sitä varmemmin seksiturismi vähenee. Sen takia tytöt varmaan pidetäänkin just ja just luku- ja kirjoitustaidon päässä.
- supplex
munallisilta taas kirjoitti:
Ei kai ne thaikut voi sitä kulttuuriaan muuttaa (seksisuuntautuneisuus), kun ne ei ole kunnolla edes peruskoulua käyneitä, mutta mitä enemmän kouluja käyvät ja mitä enemmän itsenäisiksi tulevat, sitä varmemmin seksiturismi vähenee. Sen takia tytöt varmaan pidetäänkin just ja just luku- ja kirjoitustaidon päässä.
Et kyllä tiedän asiosta mitään ! "Just ja just" hah hah
- taas!!!
tsas noita kateellisia naisia, kyllä kuule internetti on pullollaan sivistyneitä opiskelleita Thai ja Filippino naisia jotka hakevat aviomiestä euroopasta, tosin, australia ilmaston takia suositumpi!
se nyt vain on niin että jos suomalainen nainen haluaa tumman pohjois afrikalaisen rantapummin avioon, kyllä maar se tumma filippiinitär haluaa vaalean viikingin, exotiikkaa se on vaaleus ja sinisilmäisyys sielläkin, jos et usko kirjotuksiani, kato netistä, sielä on miljoonia treffi hakuja, suuri osa sivistyneitä naisia! - RUUSUSENUNIA AMALIAL
PATTAYA ON KUULE PAIKKA MISSÄ SAALISTAJAA SAALISTETAAN, ELI MIEHET SAALISTAA NAISIA JA JOUTUVAT SAALIIKSI, SIELÄ ON TEFLON PINTASIA BAARITYTTÖJÄ, SUN ON TURHA PUHUA MISTÄÄN MITÄ ET TIEDÄ, ÄLÄKÄ PARANNA MAILMAA LIIKAA, JOHAN SULLE NAURAA PATTIKSEN BAARITYTÖTKIN, SE VAAN ON NIIN ETTÄ NE TARJOAA MAILMAN PARASTA SEKSIÄ JA SIELÄ ON KAUNIIT NAISET JA NE OSAA TYÖNSÄ PARHAITEN TÄLLÄPALLOLLA, ELI MIES TODELLA VIIHTYY HEIDÄN SEURASSA, RAHALLE SAA VASTINETTA, ELI KUMPIKIN KÄYTTÄÄ HYVÄKSEEN KUMPAAKIN, MUTTA, SITÄ EI TIEDOSTA NIINKUN SUMALAISISTA AKOISTA JOTKA PUMMAA KALJAA KOKO AJAN (THAI TYTTÖ EI MUUTEN PÄIHDY
PS, VAIMOT HAETAAN M,AASEUDULTA, EI BAAREISTA! - mistä puhut ?
RUUSUSENUNIA AMALIAL kirjoitti:
PATTAYA ON KUULE PAIKKA MISSÄ SAALISTAJAA SAALISTETAAN, ELI MIEHET SAALISTAA NAISIA JA JOUTUVAT SAALIIKSI, SIELÄ ON TEFLON PINTASIA BAARITYTTÖJÄ, SUN ON TURHA PUHUA MISTÄÄN MITÄ ET TIEDÄ, ÄLÄKÄ PARANNA MAILMAA LIIKAA, JOHAN SULLE NAURAA PATTIKSEN BAARITYTÖTKIN, SE VAAN ON NIIN ETTÄ NE TARJOAA MAILMAN PARASTA SEKSIÄ JA SIELÄ ON KAUNIIT NAISET JA NE OSAA TYÖNSÄ PARHAITEN TÄLLÄPALLOLLA, ELI MIES TODELLA VIIHTYY HEIDÄN SEURASSA, RAHALLE SAA VASTINETTA, ELI KUMPIKIN KÄYTTÄÄ HYVÄKSEEN KUMPAAKIN, MUTTA, SITÄ EI TIEDOSTA NIINKUN SUMALAISISTA AKOISTA JOTKA PUMMAA KALJAA KOKO AJAN (THAI TYTTÖ EI MUUTEN PÄIHDY
PS, VAIMOT HAETAAN M,AASEUDULTA, EI BAAREISTA!Minä taas uskon että baarihuora vie lähinnä rahasi ja naureskelee sille.
- taas....
Joo, tuota samaa sontaa naisilta, kun suomalainen mies tulee keski-ikään, sillä ei ole mitään virkaa, mies ei saa haluta seksiä, jos kuitenkin haluaa niinkun luonto on luonut, se onkin yllättäin pervo, jos eivät suomalaiset ja eurooppalaiset naiset halua keski-ikästä miestä ja juoksevat itse nuorten kollien perässä, eikö se ole ain parempi että keski-ikäset miehet poistuu taka vasempaan ja sinne missä on normaalia että mies on vanhempi, nuo nais asia naisetovat kyllä suurimpia rasisteja mitä minä tiedän, ne eivät vaan ymärrä kuinka typeria niiden mielipiteet on, yoleensä ne ite juoksee kapakoissa nuorten kloppien perässä!
No, kukin menee sinne missä tykätään ja viihtyy, ei siinä sen kummempia, itse viihdyn Thaimaan maaseudulla! - honestly***
Keskustelu mennyt hieman värikkäämmäksi...Mutta minulla on kaikesta huolimatta tarkoitus lomailla melko askeettisesti - ainakin jos verrataan viittattuihin aiheisiin....
Mutta Ulkoasiainministeriön matkustustiedote:
http://www.formin.fi/public/default.aspx?contentId=68512&nodeId=15145
"Matkustustiedotteet, 15.10.2009
Thaimaa: matkustustiedote
Thaimaa: Mielenosoituksia saattaa esiintyä Bangkokissa ja muualla Thaimaassa. Terrorismiuhka. Levottomuudet jatkuvat eteläisimmissä provinsseissa.
Rikollisuus
Turisteihin kohdistuneet rikokset, erityisesti varkaudet, ovat lisääntyneet kaikkialla Thaimaassa. Passit ja arvoesineet tulisi säilyttää tallelokeroissa eikä hotellihuoneissa. Passeista on hyvä olla myös eri paikassa säilytettävä kopio.
Matkailijoita kehotetaan tarkkaavaisuuteen tehdessään ostoksia erityisesti Suvarnabhumin lentoken-tällä Bangkokissa. Turisteja on pidätetty lentokentän kaupoissa ja heitä on syytetty tuotteiden anas-tamisesta, koska he ovat siirtyneet kaupasta toiseen ennen kuin ovat maksaneet valitsemansa tuot-teet. Joissain tapauksissa tapahtuma on johtanut vangitsemiseen ja korkeisiin sakkomaksuihin.
Viime aikoina on tullut ilmi uudenlaisia huijaustapauksia, joissa liikennevälineiden ja vesiskootterien vuokraajia on syytetty välineiden rikkomisesta. Tästä syystä pitää vuokraushetkellä kiinnittää huomiota välineiden kuntoon ja tarkastaa ne yhdessä vuokraajan kanssa.
Rikosten määrä on lisääntynyt voimakkaasti Koh Samuin ja Koh Phangin saarilla turismin kasvun myötä. Erityistä varovaisuutta tulee noudattaa Täydenkuun juhlissa ja muissa vastaavissa tapahtumissa. Tuntemattomien kaupittelemia juomia ja ruokia ei tule nauttia.
Huumausainerikosten rangaistukset Thaimaassa ovat erittäin pitkiä ja voivat johtaa kuolemantuomioon.
Laittomasta maassaolosta voi seurata pidätys ja karkotustuomio, josta aiheutuvat kustannukset on karkotettavan itse maksettava. Viisumin ylitysmaksu on THB 500/pv. Karkotusprosessi saattaa olla pitkä ja olot Thaimaan karkotuskeskuksessa ovat hyvin alkeelliset."
Että tämmöistä tällä kertaa.Onhan niitä pahempiankin paikkoja.Mutta Thaimaa on vielä aika turistivetoinen maa,pahempaan suuntaan kuitenkin näyttää olevan menossa.- Aito Amalia
Tuo tiedote on mädäntynyt noilla sivuilla jo Päksrömin ajoista saakka. Osoittavat vain viranomaisten kyvyttömyyttä oikeanlaiseen tiedottamiseen. Vastaavasti Suomeen tulevia turisteja voitaisiin varoittaa Tuusulan ja Kauhajoen kunnista.
Oma omituisuutensa on siinä, että Thaiyhteiskunnassa ei noita sairaita koulutappajia ole. Aito Amalia kirjoitti:
Tuo tiedote on mädäntynyt noilla sivuilla jo Päksrömin ajoista saakka. Osoittavat vain viranomaisten kyvyttömyyttä oikeanlaiseen tiedottamiseen. Vastaavasti Suomeen tulevia turisteja voitaisiin varoittaa Tuusulan ja Kauhajoen kunnista.
Oma omituisuutensa on siinä, että Thaiyhteiskunnassa ei noita sairaita koulutappajia ole.Suurin osa suomalaisista akoista,mutta huumorintajuisia onneksi
- ei tuomita
Aito Amalia kirjoitti:
Oma omituisuutensa on siinä, että Thaiyhteiskunnassa ei noita sairaita koulutappajia ole.niin kai se on että joka puolella mailmaa omanlaisensa rikollisuus, kulttuurista riippuen, samoin kulttuuritkin erilaisia joten suhtaudutaan avoimesti ja hyväksytään thaikut, hekin hyväksyvät meidät, budhismi lienee mailman ylivoimaisesti avoin ja suvaitsevaisin uskon suuntaus!!
- mitä tarkoitat ?
ei tuomita kirjoitti:
niin kai se on että joka puolella mailmaa omanlaisensa rikollisuus, kulttuurista riippuen, samoin kulttuuritkin erilaisia joten suhtaudutaan avoimesti ja hyväksytään thaikut, hekin hyväksyvät meidät, budhismi lienee mailman ylivoimaisesti avoin ja suvaitsevaisin uskon suuntaus!!
Seksiturismia tässä nyt ei hyväksytä eikä myöskään seksiä äijille tyrkyttäviä thaikkuja.
- taliaivoja femakoita
mitä tarkoitat ? kirjoitti:
Seksiturismia tässä nyt ei hyväksytä eikä myöskään seksiä äijille tyrkyttäviä thaikkuja.
Suomalaiset lehmätkö pitäs hyväksyä mitkä tyrkyttää kapakassa itteensä kun tarjoat illan, voihan kiesus, jooo, sitä meinaan, mieluummin hväksyn thait jotka tarjoovat itteensä että laps saa ruokaa, meneepähän raha ainakin parempaan tarkotukseen,lepsen elättämiseen, suomalaiselle se menee kännin saamiseen, siinäö sitä totuutta on sulle!
- bojang
koko paikkaan,siellä on paljon muutakin vaaroja,hygienia ,viranomaiset jos jotain sattuu,niin maksa muuten olet syyllinen,ystäväni oli taksissa,taksikuski yritti ajaa muualle mihin piti,mutta ystäväni riskinä miehenä,pakotti kuskin ajamaan lentokentälle,ja näin selvisi ryöstö yrityksestä
- paskapapatusta
sunha kandee muuttaa sitpois suomesta, väkilukuun suhteutettuna suomi kiilaa kyllä aivan kärkeen mitä taksiryöstöihin tuli, tosin kuskit ryöstettiin, oli oikein kansan huvia, mitä hygieniaan tulee, sielä on siivoojia jokapaikassa kyllä ärsyttävyyten asti, aina heilutaan rättejen ja moppejen ja sisal luutien kanssa ja kaupoissa jopa henhgitys suojat, joten mene pattikselle ite japuhu sitten vasta!!
- turun surusilmä
itse oon ollut kymmenkertaa yksin siellä eikä koskaan mitään ongelmii,päinvastoin nainen sa kulkea yksinään ilman mitään pelkoo edes kauppiaitten suhteen ,kunnioittavat naista ainakin ,samoin kuin pattajallakin
- peku-1
Suomipoika avaa silmänsä lopultakin Pattiksella ja panee kotirunttanansa kiertoon.
Ja kateelliset kunnon isit tamppailee mattoja räntäsateessa.
Eli vaatikaa vaan ihmetekoja ukoltanne,kunhan lisäkiloja kasvattamiseltanne ennätätte.
Suomipoikaa on jymäytetty ja raskaasti koto suomen ainaisella narinalla varustetulla pihtarilla.
Itselläni on Thai vaimo.Et silleen.- et silleen
Luuletteko olevanne Suomessa jotain aatelia kenties. Äijä käy niska limassa duunissa ja muijanne leikkii nukkekotia. Samaan aikaan naapurin isä, jonka väitätte olevan teille (hah hah haaa) kateellinen vaihtaa autoa, ostaa isompaa asuntoa tai koko perheen voimalla suunnittelee ulkomaan matkaa, koska vaimokin käy töissä ja yhdessä miehensä kanssa hoitaa YHTEISTÄ kotia ja perhettä. Näin kaikilla on aikaa myös kehittää itseään ja pätevöityä niin opinnoissaan kuin urallaankin. Huushållerska ei pätevöidy kummassakaan.
Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan ,ei karehdita. Ja suominaisen ja ostovaimon välillä on niin syvä juopa, ettei myöskään yhteydenpito ja ystävyys onnistu. Olette melko omillanne. Et silleen. - SAMOIN!!
ITELLÄ VAIHTU VÄRI JA KOKO AIKOJA SITTEN!!!
- KUKIN TAVALLAAN!
et silleen kirjoitti:
Luuletteko olevanne Suomessa jotain aatelia kenties. Äijä käy niska limassa duunissa ja muijanne leikkii nukkekotia. Samaan aikaan naapurin isä, jonka väitätte olevan teille (hah hah haaa) kateellinen vaihtaa autoa, ostaa isompaa asuntoa tai koko perheen voimalla suunnittelee ulkomaan matkaa, koska vaimokin käy töissä ja yhdessä miehensä kanssa hoitaa YHTEISTÄ kotia ja perhettä. Näin kaikilla on aikaa myös kehittää itseään ja pätevöityä niin opinnoissaan kuin urallaankin. Huushållerska ei pätevöidy kummassakaan.
Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan ,ei karehdita. Ja suominaisen ja ostovaimon välillä on niin syvä juopa, ettei myöskään yhteydenpito ja ystävyys onnistu. Olette melko omillanne. Et silleen.TURHA SUN ON TODISTELLA, KYLLÄ KAIKKI VAIHTAA THAI VAIMONSA TAKASIN HYLKEEN NÄKÖSIIN LYLLERÖIHIN JOS VIELÄ KADUTTAA, ITE HAEN MIELUUMMIN UUDEN PÄHKINÄN RUSKEEN KAUNOTTAREN KUN PALAAN LÄSKIMAKKAROILLE KELLUMAAN!
- heips!!!
SAMOIN!! kirjoitti:
ITELLÄ VAIHTU VÄRI JA KOKO AIKOJA SITTEN!!!
ja toinen pointti on jos kohtelet thai naista hyvin, se ei taatusti lähe naimaan naapureitten kanssa tai kapakasta toisten mukaan (ne ei tykkää istua iltojaan kapakassa)
Tosin, suomi naiselle hyvin kohtelu tarkottaa sitä että siihen ei kukaan mies kykene, pitää olla rakastava, tuhma, atleetti, varakas, hellä, pikkusen pervo, sexikäs, iso, pieni, iso kalu, ei liian iso, ym jne....
mutta jos olet ihan norm tasainen suomalainen mies, thai muijasi ei taatusti hylkää kmiestään, ei ota riskiä että sais tilalle jonkun suomalais naisten ihannoiman rentun tai katusoittajan! - mikä näivertää?
et silleen kirjoitti:
Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan ,ei karehdita. Ja suominaisen ja ostovaimon välillä on niin syvä juopa, ettei myöskään yhteydenpito ja ystävyys onnistu. Olette melko omillanne. Et silleen."Kun niillä palvomillasi huoraperseillä olikin
tauti ,joka levisi pikkasen vääriin ihmisiin ja sen siliän tien meni koti,perhe ja saavutettu
talous.Eipä tässä sen kummempaa syytä, kun kerran erehdyit kysymään." - Ihan sama
et silleen kirjoitti:
Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan ,ei karehdita. Ja suominaisen ja ostovaimon välillä on niin syvä juopa, ettei myöskään yhteydenpito ja ystävyys onnistu. Olette melko omillanne. Et silleen."Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan"
Ihan sama ja ei mitään väliä jos joku Lortto-Amalia selän takana naureskelee ja on kateudesta niin katkeroitunut, että viettää elämänsä suomi24:n Thaimaan matkailusivuilla rasistista törkyään tuottamassa. - älä sure vielä
heips!!! kirjoitti:
ja toinen pointti on jos kohtelet thai naista hyvin, se ei taatusti lähe naimaan naapureitten kanssa tai kapakasta toisten mukaan (ne ei tykkää istua iltojaan kapakassa)
Tosin, suomi naiselle hyvin kohtelu tarkottaa sitä että siihen ei kukaan mies kykene, pitää olla rakastava, tuhma, atleetti, varakas, hellä, pikkusen pervo, sexikäs, iso, pieni, iso kalu, ei liian iso, ym jne....
mutta jos olet ihan norm tasainen suomalainen mies, thai muijasi ei taatusti hylkää kmiestään, ei ota riskiä että sais tilalle jonkun suomalais naisten ihannoiman rentun tai katusoittajan!Tulet kyllä huomaamaan senkin seikan. Ostomuijas kun täytyy elättää puoli sukua ja kylää synnyinseudullaan.
- elämä on
Ihan sama kirjoitti:
"Et varmaan tahdo edes nähdä sitäkään, että selkäsi takana naureskellaan"
Ihan sama ja ei mitään väliä jos joku Lortto-Amalia selän takana naureskelee ja on kateudesta niin katkeroitunut, että viettää elämänsä suomi24:n Thaimaan matkailusivuilla rasistista törkyään tuottamassa.Tottakai naureskellaan. Yksikin ällö suomalainen ukko oli pannut thaikkunsa pukeutumaan vesirajaminiin ja niin läpinäkyviin sukkahousuihin, ettei jäänyt mitään epäselvää. Naurettiin siinä kävelykadulla ja katsottiin että olipas muija nolona. Ei tainnut olla sillä sananvaltaa ollenkaan, kun
ukko määräsi lelunsa vaatteetkin. - tietämätön nainen
älä sure vielä kirjoitti:
Tulet kyllä huomaamaan senkin seikan. Ostomuijas kun täytyy elättää puoli sukua ja kylää synnyinseudullaan.
Meidän ystäväpiiriin (luonnollisesti) kuuluu erittäin paljon thai-suomi pareija, koska itselläkin thai vaimo, en ole kuullut vielä keneltäkään että olisi joku thai vaimo oppinut farangi njaisen tavoille että lähtee rikkaamman matkaan, he eivät halua häpäistä sukuaan, jos suvun kanssa on sovittu avioliitosta, sillon se ei lähde rentun eikä herran matkaan, sille te ette voi mitään ja thai kulttuuria on turha yrittää teidän muuttaa, toiseksi jäätte!
- ette sen paempia
elämä on kirjoitti:
Tottakai naureskellaan. Yksikin ällö suomalainen ukko oli pannut thaikkunsa pukeutumaan vesirajaminiin ja niin läpinäkyviin sukkahousuihin, ettei jäänyt mitään epäselvää. Naurettiin siinä kävelykadulla ja katsottiin että olipas muija nolona. Ei tainnut olla sillä sananvaltaa ollenkaan, kun
ukko määräsi lelunsa vaatteetkin.kävitkö oikein kysymässä että pakotettu? kun huomasit että thai nainen aika paljon sexympi kun itse olet!!
Vai mistä tiedät? oletat? päättelitte ihan itse??
jos yksittäis tapauksia haetaan, suomalaqiset naiset näytti(en muista missä arabimaassa) avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden ja känsimaisen vapaamielisyyden, menemällä rinnat paljaina kännissä pilkkaamaan muslimea moskeijaan(oli ilta lehdissäkin) ja sitten porattiin kun alko tuomioo tulemaan, voi kiesus, toinen esimerkki kun ruotsalainen itse keskeinan akka meni thaimaassa jossa kulttuuri on suht häveliästä pattayan ulkopuolella, no, tää läskirinnoilla pullistelija raiskattiin ja päsi hengestäöän kun ei halunnu kunnioittaa thai tapoja jossa rintoja ei näytellä julkisesti ym jne, siinä muutama fakta jotka uutisoitukin! - hyvä, se kannattaa
älä sure vielä kirjoitti:
Tulet kyllä huomaamaan senkin seikan. Ostomuijas kun täytyy elättää puoli sukua ja kylää synnyinseudullaan.
kliffa juttu, saahan se rikas sitten hyvän näkösen thai muijan, ja köyhä hakee taas uuden, tulijoita piisaa, onhan sit taas 2 thaita enemmän silmänruokana kadulla!
- pelkkää lautaa
ette sen paempia kirjoitti:
kävitkö oikein kysymässä että pakotettu? kun huomasit että thai nainen aika paljon sexympi kun itse olet!!
Vai mistä tiedät? oletat? päättelitte ihan itse??
jos yksittäis tapauksia haetaan, suomalaqiset naiset näytti(en muista missä arabimaassa) avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden ja känsimaisen vapaamielisyyden, menemällä rinnat paljaina kännissä pilkkaamaan muslimea moskeijaan(oli ilta lehdissäkin) ja sitten porattiin kun alko tuomioo tulemaan, voi kiesus, toinen esimerkki kun ruotsalainen itse keskeinan akka meni thaimaassa jossa kulttuuri on suht häveliästä pattayan ulkopuolella, no, tää läskirinnoilla pullistelija raiskattiin ja päsi hengestäöän kun ei halunnu kunnioittaa thai tapoja jossa rintoja ei näytellä julkisesti ym jne, siinä muutama fakta jotka uutisoitukin!Jos nekin pumppais olemattomiin tisseihinsä silikonia ja perseeseen myös, ja hiuksia vois vaalentaa tai jopa ihonväriäkin. Hm. Ehkä...
- mene optikolle
hyvä, se kannattaa kirjoitti:
kliffa juttu, saahan se rikas sitten hyvän näkösen thai muijan, ja köyhä hakee taas uuden, tulijoita piisaa, onhan sit taas 2 thaita enemmän silmänruokana kadulla!
Mutta kukin näkee niin kuin on varaa taskussaan.
- JOHAN OLI!
pelkkää lautaa kirjoitti:
Jos nekin pumppais olemattomiin tisseihinsä silikonia ja perseeseen myös, ja hiuksia vois vaalentaa tai jopa ihonväriäkin. Hm. Ehkä...
EI NIITTEN TARVII TEHDÄ MITÄÄN EXTRIIMI BOTOX SILIKONI JUTTUJA KUN NE TUNTUU SAAVAN MIESTÄ MUUTENKIN EIKÄ NE OLE NIIN PINNALLISIA KUN TE LEHMÄT JOITTEN TINNAT ROIKKUU NAVASSA ILMAN SILIKONIA JA PAKARAT LÄPSYY KUN THAI TYTÖN SANDAALIT YHTEEN KUN KÄVELEE,
PS, NE EI SYÖ FARANGI MOSKA RUOKAA NI EI NIITTEN TARVII RAKENNELLA ITTEENSÄ - hahahahah
JOHAN OLI! kirjoitti:
EI NIITTEN TARVII TEHDÄ MITÄÄN EXTRIIMI BOTOX SILIKONI JUTTUJA KUN NE TUNTUU SAAVAN MIESTÄ MUUTENKIN EIKÄ NE OLE NIIN PINNALLISIA KUN TE LEHMÄT JOITTEN TINNAT ROIKKUU NAVASSA ILMAN SILIKONIA JA PAKARAT LÄPSYY KUN THAI TYTÖN SANDAALIT YHTEEN KUN KÄVELEE,
PS, NE EI SYÖ FARANGI MOSKA RUOKAA NI EI NIITTEN TARVII RAKENNELLA ITTEENSÄ"PAKARAT LÄPSYY KUN THAI TYTÖN SANDAALIT YHTEEN KUN KÄVELEE,"
Minkähänlaista lotinaa kuuluukaan kun Amalia pyyhältää ohi... ainakin helvetinmoinen surina ja pörinä kun perässä tulee tautisen horovittunsa löyhkää seuraava raatokärpästen parvi. - se luonnonkauneus
JOHAN OLI! kirjoitti:
PS, NE EI SYÖ FARANGI MOSKA RUOKAA NI EI NIITTEN TARVII RAKENNELLA ITTEENSÄJokaisella on reikä.Tätähän te seksituristit täälläkin todistatte alvariinsa.
- Györgyt ja thaineet
Tasapuolinen totuus asiassa on se, 60-80 luvulla kun miehet oli alkoholisoituneempia ja istuivat kapakassa niin ns,kunnon naiset hakivat ulkomailta raittiit miehet ja pullistelivat että mun manoliitto sitä ja tätä ja mun György ei juo jne, nyt kun sosiaalinen lulttuuri muuttunut päinvastaiseksi että naiset ovat alkohoilsoituneempia ja elävät enemmän viihde kulttuurissa, eikö ole oikeus ja kohtuus teidän nais asia naistenkin mielestä että miehet jotka haluaa elää elämäänsä muutenkon kun bilettämällä, hakevat vuorosttansa naisensa sieltä kulttuureista missä ei tykätä bilettää, oten turvat kiinni, mailma muuttuu ja kukin hakee akkansa ja ukkonsa sieltä mistä laki sallii!!!
- rauha palstalle!
Tämä ei kyllä sinällään kulu aiheeseen, mutta huvittuneena lueskelen miesten ja naisten "sodasta" parhaista naisista ja miehistä ja kummat parempia, kotimaiset vai ukomaiset!
No, itselläni aikas shokeeraava kokemus yk komennuksella afrikassa (en laita tarkkaa kohdetta ettei tunnisteta komppaniassamme oli ihan tavallisen näköinen suomalainen mies, riski, harteikas, suht vaalea ns, pellavapää, indigon siniset silmät, no, kun menimme paikalliseen yö kerhoon, tämä ed mainittu kaveri ei enää uskaltautunut mukaamme sinne, suorastaan tukasta revittiin ja vaatteissa roikuttiin, mustat gimmat!
En ole kummankaan osapuolen, sukupuolen puolella täälä menevässä kiistassa, olenhan yk-sotilas ;) vitsi, no, mutta huomasin, että exotiikalla on merkitystä, oli mies tai nainen, eli käännyn sille kannalle että kyllä musta mies ihastuu helposti isoon vaaleaan naiseen ja pieni tumma tyttönen ihastuu helpommin isoo vaaleaan sinisilmäiseen mieheen ja kun luonteet ovat vieläpoikkeavat eri kulttuureissa, ei siinä rahaa ja mammonaa tarvita, kyllä luonto hoitaa ihastuminen jos on erilainen!- mikä sepustus
MITÄ YK-SÄLLI TARKOITAT, SITÄKÖ, ETTÄ SUOMALAINEN YK-RAUHANTURVAAJA SUOSTUU MUSTAN MIEHEN PANOALUSTAKSI VAIN IHONVÄRIN AIHEUTTAMAN KIIHOTTUNEISUUDEN VUOKSI ?? !!
taidat olla punakaartilaisia tai kuuluisa Häirikkö-Amalia - takas kouluun
mikä sepustus kirjoitti:
MITÄ YK-SÄLLI TARKOITAT, SITÄKÖ, ETTÄ SUOMALAINEN YK-RAUHANTURVAAJA SUOSTUU MUSTAN MIEHEN PANOALUSTAKSI VAIN IHONVÄRIN AIHEUTTAMAN KIIHOTTUNEISUUDEN VUOKSI ?? !!
taidat olla punakaartilaisia tai kuuluisa Häirikkö-Amaliamun mielestä toi yk sälli kirjotti että mustat GIMMAT roikku sen vaalen sällin ledjuissa, gimma tarkottaa ainaki stadissa naista, muualla kai sit homoo, en tiä!
mut selkeesti gimmasta se kirjotti eikö homppeli jutuista, mustat gimmat kuumina siihen olkitukkaan! - Virhe!
"lueskelen miesten ja naisten"
Jos oikeasti olet YK-sotilas, niin miten voit olla huomaamatta oleellista asiaa tässä "sodassa".
Älä puhu naisista monikossa jos täällä yksi mätäpaise Amalia tursuilee ja viljelee vihakirjoituksiaan.
Täällä ovat monet naisetkin kommentoineet ja tuominneet tämän Amalian paskapuheet.
- painajainen!!
en tiä mutta olis tosi kolkko paikka herätä kaunotarten kaupungissa pattayalla hotellista aamulla suomalaisen ylipainosen krapulaisen yksihuolajan vierestä, voihan kiesus, siinä alkas jo vahva hermosempiki kattoon köyden paikkaa....
- Molestaaja
Saako Pattajalta vielä hyvin alaikäisiä tyttöjä?
- hyvä thai laki
Varmaankin saa jos on niin nuija että ottaa 30 vuoden tuomion thai vankilassa, jos haluat lapsia, ota mieluummin suomesta, täälä saat vaan ehtoollista, siinäki thait parempia ku antaa kunnon kakut pervoille, täälä feministit saanu senki aikan että lasten nussinta on sairaus, ei rikos, hyvä thaikut, kakkua pevoille!
- hppp
hyvä thai laki kirjoitti:
Varmaankin saa jos on niin nuija että ottaa 30 vuoden tuomion thai vankilassa, jos haluat lapsia, ota mieluummin suomesta, täälä saat vaan ehtoollista, siinäki thait parempia ku antaa kunnon kakut pervoille, täälä feministit saanu senki aikan että lasten nussinta on sairaus, ei rikos, hyvä thaikut, kakkua pevoille!
Olen itse käynyt Pattayalla 15 kertaa vuodesta 1999 asti.
Todella harvinaista että turisti joutuu esim. ryöstön kohteeksi. Jos joutuu hankaluuksiin paikallisten kanssa niin kyllä syy on yleensä itsessä.
Ohjeet: Älä örvellä kännissä, älä ala riitelemään paikallisten kanssa (aina jäät toiseksi), älä kulje kultakorut ja lompakko esillä, ole rauhallinen ärsyttävissäkin tilanteissa, älä lähde tuntemattomien mukaan.
Näitä kun noudatat niin hyvin pärjäät.- 60-vuotias rouva
Olen samaa mieltä seikkalija45 kanssa. Oma vika, jos joutuu ryöstön kohteeksi!
Olen käynyt kymmenen vuoden ajan Thaimaan Pattayalla ja aina kaikki sujunut hienosti. Asumme yksiössä, lähellä rantaa ja paikallisista olemme saaneet ystäviä. Siis todellisia, ei rahannyhtäjiä, eikä katutyttöjä.
Yrittäjät ovat nykyisin kovilla koska turistien määrä on selvästi pienentynyt ja pieneneekin varmaan edelleen koska moni ei uskalla nykyisten mellakoiden aikana lähteä Thaimaahan.
Syksyllä taas kolmeksi kuukaudeksi Pattayalle! - törkeä seksiturismi
60-vuotias rouva kirjoitti:
Olen samaa mieltä seikkalija45 kanssa. Oma vika, jos joutuu ryöstön kohteeksi!
Olen käynyt kymmenen vuoden ajan Thaimaan Pattayalla ja aina kaikki sujunut hienosti. Asumme yksiössä, lähellä rantaa ja paikallisista olemme saaneet ystäviä. Siis todellisia, ei rahannyhtäjiä, eikä katutyttöjä.
Yrittäjät ovat nykyisin kovilla koska turistien määrä on selvästi pienentynyt ja pieneneekin varmaan edelleen koska moni ei uskalla nykyisten mellakoiden aikana lähteä Thaimaahan.
Syksyllä taas kolmeksi kuukaudeksi Pattayalle!No, turistilla on varaa valita. Toi onkin totta, että turistien määrä Thaikkulaan on pienentynyt ja pienenee edelleen. Sama ilmiö tulee koskemaan myöhemmin muitakin seksiturismin kohteita kuten Koreat, Indonesiat, Vietnaminamit ja Kampodzat. Turismi ei voi painottaa vain miehiin.
- ????????????????????
törkeä seksiturismi kirjoitti:
No, turistilla on varaa valita. Toi onkin totta, että turistien määrä Thaikkulaan on pienentynyt ja pienenee edelleen. Sama ilmiö tulee koskemaan myöhemmin muitakin seksiturismin kohteita kuten Koreat, Indonesiat, Vietnaminamit ja Kampodzat. Turismi ei voi painottaa vain miehiin.
että matkatoimistot väittää että Aasian ja erityisesti Thaimaan matkailu on lisääntynyt . Mutta Amalia se vaan väittää muuta.
- lisenssiaatti
???????????????????? kirjoitti:
että matkatoimistot väittää että Aasian ja erityisesti Thaimaan matkailu on lisääntynyt . Mutta Amalia se vaan väittää muuta.
Valitettavasti turistien määrä Thaimaassa kasvaa koko ajan, paitsi nyt tänä ja viime vuonna on tilastoissa notkahdus, joka johtunee finanssikriisin aiheuttamasta taloustaantumasta sekä tämän kevään levottomuuksista Bangkokissa, sekä Islannin tulivuorenpurkauksesta. Pitkän aikavälin tilastot ovat parikymmentä vuotta olleet nousevia, mutta notkahduksia on ollut. Kaikki lomapaikat menevät lopulta pilalle liiallisen turismin kasvun myötä.
Joku kirjoittaja uskoo turismin määrän nyt kääntyneen pysyvään laskuun, mutta valitettavasti se ei taida pitää paikkaansa.
- Tuubaa
Hauskaa bablaa 😂
- mahtavaalaiffia
Ulkoilua? Pojan kanssa radalle? Uimaan altaalle? Perheen kanssa syömään? Ajelemaan prätkillä? Grillailua? Saunomista? Moparilla kruisailemaan? Karatetreenit? Ravintoloihin jututtamaan henkilökuntaa? Kukkatarhaa tarkastamaan? Lento Phuketiin jahteilemaan? Vuoristokylpylään hierontoihin? Tatskastudiolle valkkaamaan uusi tarra? Kuksaan Rellua ja hyvä kirja kouraan tai leffa pyörimään sadan tuuman telkkarista? Orpolapsille tuliaisia?
Ahaa. Ei käy. Pattaya palstaa siis tonkien menee sulla tämäkin päivä ja peräti 10 vuoden takaa löydät täältä hauskaa kivaa mukavaa. - BablaaGagaa
mahtavaalaiffia kirjoitti:
Ulkoilua? Pojan kanssa radalle? Uimaan altaalle? Perheen kanssa syömään? Ajelemaan prätkillä? Grillailua? Saunomista? Moparilla kruisailemaan? Karatetreenit? Ravintoloihin jututtamaan henkilökuntaa? Kukkatarhaa tarkastamaan? Lento Phuketiin jahteilemaan? Vuoristokylpylään hierontoihin? Tatskastudiolle valkkaamaan uusi tarra? Kuksaan Rellua ja hyvä kirja kouraan tai leffa pyörimään sadan tuuman telkkarista? Orpolapsille tuliaisia?
Ahaa. Ei käy. Pattaya palstaa siis tonkien menee sulla tämäkin päivä ja peräti 10 vuoden takaa löydät täältä hauskaa kivaa mukavaa.Hyvä kirja kouraan osui.
Tämän palstan tarinat on parempia kuin hyvä kirja. - VittuEttäKahjooSakkii
BablaaGagaa kirjoitti:
Hyvä kirja kouraan osui.
Tämän palstan tarinat on parempia kuin hyvä kirja.Tämä on mailman paras interaktiivinen kirja eikä se ole kymmenessä vuodessa paljoakaan vanhentunut sisällöltään 10 vuodessa.
Voisi jopa sanoa että tätä interaktiivista kirjaa lukiessaan lukee historiaa, joka on Pattayanmatkailijan a ja o.
- pattayabois
Varo rottia ja älä ui rottien kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760