Taas näitä nuorten auto-onnettomuuksia

huolestunut nuori

http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-savo/home.nsf/pfbd/53DD694BF7F33D13C225767D004A3701?opendocument
ja
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1791162

Mikä näitä nuoria vaivaa? Jos haluaa päästä hengestään niin se on vielä ymmärrettävää, mutta pitääkö yrittää samalla tuhota muidenkin elämä?

Eikä olisi ensimmäinen onnettomuus ko. mutkassa jossa kuolee ihmisiä, viimeisestä taitaa olla aikaa 8-9kk.
Molemmat onnettomuuden olisi voitu välttää mielestäni jos olisi ajettu nopeusrajoitusten mukaisesti.

17

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti Näpsä

Nuoret pojat ovat vain yksinkertaisesti tyhmiä. Kun eivät saa pillua niin pitää hurjastella autolla.

• punainen bmw

pilluu on vaikka millä mitalla taidat olla ite tuhkamuna

• piltti setä auttaa

• pari kuolla

niin saataisiin taas vähän jutun juurta tällekin palstalle. Nämä juntit nyt on vaan niin tolloja ettei mitään rajaa.

• Meijän kylältä?

Jos joku tietää näiden tonttujen nimet niin eikun tänne vaan esille.
      Nauretaan sitten porukalla heidän tyhmyydelle.

• Eskaviddujoo

Aikahan se oli tuonkin rallikuskin kosahtaa, olis vaan uinu vähän pitempään tai losauttanu petäjän ympärille.
        Tolkku noiden päähän tulee vasta kun henki lähtee, oma tai kaverin.
        Kohta täällä taas joku itkee, kun pojilla on pikkusen rankkaa elämässä nii ei niitä saa pilkata...

• olisin toivonut
        Eskaviddujoo kirjoitti:

Aikahan se oli tuonkin rallikuskin kosahtaa, olis vaan uinu vähän pitempään tai losauttanu petäjän ympärille.
        Tolkku noiden päähän tulee vasta kun henki lähtee, oma tai kaverin.
        Kohta täällä taas joku itkee, kun pojilla on pikkusen rankkaa elämässä nii ei niitä saa pilkata...

kun ei paskahousut opi sitten millään. Mutta kun tarpeeksi kovaa kolahtaa niin sitten itketään sympatiaa. Ei, näitä tämäntason nuoria ei tarvitse ymmärtää yhtään. Niin kovat rangaistukset että tuntuu ja nimet esiin. Saataisiin vähän naureskella täälläkin. Jossain auto-osiossa oli hyvä miete joka tulee heti itsellekin mieleen kun puhutaan nuorista miehistä ja "Bimmeristä": Lippahatussa syvä kouru ja Bemari katollaan ojassa. Mielikuva vain vahvistuu näiden uutisten ansiosta.

• punainen bmw

nauraa vaan...:D

• buahahahah
        punainen bmw kirjoitti:

nauraa vaan...:D

punainen bmw vasta nostettu järvestä buahahahahaha

• Nuoret on vielä niin tyhmiä, märkäkorvaisia idiootteja. Ei ne ymmärrä että pikku ylinopeus voi tappaa. Sitten vasta ymmärretään kun on oma henki tai kaverin henki mennyt.

Sitten kaupungin kukkahattutädit paasaa että ei nimiä julkisuuteen ja olkaa hiljaa ei näistä asioista voi puhua kun meidän pikku Kallella on nyt pipi otsassa. Voi helvetti.

Miten olisi jos ajokortin ikäraja nostettaisiin ikään 25, loppuu tuo finninaamojen hurjastelu.

• annettakoon

vasta 24 vuotiaana. Loppuis tuo älytön rällääminen yötä päivää koottereilla. Ihmeen vähän on kolareita sattunut koottereilla, välillä on niin päättömiä ohituksia, että. Eräällä nuorella oli mäihä tuuri, kun sattui mies rattiin. Jos itse olisin ollut ratin takana ja kääntänyt kaistan yli vasemmalle omaan pihaan, olis voinu tulla auto kootteri kolari. Mieheni sentäs sattui vilkaisemaan sivupeiliin ennen ratinkääntöä, ja kas, sieltähän pyyhälsi kootteri ohitte! Katsokaa, taajama-alueella saa ohitella vain hälytysajossa olevat ajoneuvot, joihin kootteri tuskin lukeutuu....

• Hukko
        annettakoon kirjoitti:

vasta 24 vuotiaana. Loppuis tuo älytön rällääminen yötä päivää koottereilla. Ihmeen vähän on kolareita sattunut koottereilla, välillä on niin päättömiä ohituksia, että. Eräällä nuorella oli mäihä tuuri, kun sattui mies rattiin. Jos itse olisin ollut ratin takana ja kääntänyt kaistan yli vasemmalle omaan pihaan, olis voinu tulla auto kootteri kolari. Mieheni sentäs sattui vilkaisemaan sivupeiliin ennen ratinkääntöä, ja kas, sieltähän pyyhälsi kootteri ohitte! Katsokaa, taajama-alueella saa ohitella vain hälytysajossa olevat ajoneuvot, joihin kootteri tuskin lukeutuu....

Joku oli kuollut kolarissa. Onko lisä tietoa?

• Hirttomies

Nopeusrajoituksia on alennettava. Tuossakaan ei olisi käynyt mitään jo olisi ollut 40 km/h:n rajoitus.

• oli nokka kasassa

viiskulman alikulkusillan kohdalla viime viikonloppuna. Ja kuinka se on sinne saatu oikein ajettua. Liekö ollut humalainen nuori taas asialla sillä eihän silloin ollut edes liukasta joka on Bimmerille myrkkyä. No, taitaa olla yksi lumella driftaaja vähemmän Prisman parkkipaikalla tänä talvena.

• No terve

Eiköhän se sankari oo ollu roksille menossa, tullu kyrönsalmen sillalta ja oikassu siitä sujojatien kautta siihen roksiin vievälle tielle. Tätä olen ainakin nähnyt tehtävän.

• ihmeessä
        No terve kirjoitti:

Eiköhän se sankari oo ollu roksille menossa, tullu kyrönsalmen sillalta ja oikassu siitä sujojatien kautta siihen roksiin vievälle tielle. Tätä olen ainakin nähnyt tehtävän.

sen Bimmerin on joku tollo saanut veivattua paskaksi tuommoisessa kohdassa. Sitä ei tavallinen ihminen ymmärrä.

• dodiibimmereitäpersi
        ihmeessä kirjoitti:

sen Bimmerin on joku tollo saanut veivattua paskaksi tuommoisessa kohdassa. Sitä ei tavallinen ihminen ymmärrä.

Bimmerikuskit onki ihan uus elämänmuoto..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe