Taas näitä nuorten auto-onnettomuuksia

huolestunut nuori

http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-savo/home.nsf/pfbd/53DD694BF7F33D13C225767D004A3701?opendocument
ja
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1791162


Mikä näitä nuoria vaivaa? Jos haluaa päästä hengestään niin se on vielä ymmärrettävää, mutta pitääkö yrittää samalla tuhota muidenkin elämä?

Eikä olisi ensimmäinen onnettomuus ko. mutkassa jossa kuolee ihmisiä, viimeisestä taitaa olla aikaa 8-9kk.
Molemmat onnettomuuden olisi voitu välttää mielestäni jos olisi ajettu nopeusrajoitusten mukaisesti.

17

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti Näpsä

      Nuoret pojat ovat vain yksinkertaisesti tyhmiä. Kun eivät saa pillua niin pitää hurjastella autolla.

      • punainen bmw

        pilluu on vaikka millä mitalla taidat olla ite tuhkamuna


      • piltti setä auttaa

    • pari kuolla

      niin saataisiin taas vähän jutun juurta tällekin palstalle. Nämä juntit nyt on vaan niin tolloja ettei mitään rajaa.

    • Meijän kylältä?

      Jos joku tietää näiden tonttujen nimet niin eikun tänne vaan esille.
      Nauretaan sitten porukalla heidän tyhmyydelle.

      • Eskaviddujoo

        Aikahan se oli tuonkin rallikuskin kosahtaa, olis vaan uinu vähän pitempään tai losauttanu petäjän ympärille.
        Tolkku noiden päähän tulee vasta kun henki lähtee, oma tai kaverin.
        Kohta täällä taas joku itkee, kun pojilla on pikkusen rankkaa elämässä nii ei niitä saa pilkata...


      • olisin toivonut
        Eskaviddujoo kirjoitti:

        Aikahan se oli tuonkin rallikuskin kosahtaa, olis vaan uinu vähän pitempään tai losauttanu petäjän ympärille.
        Tolkku noiden päähän tulee vasta kun henki lähtee, oma tai kaverin.
        Kohta täällä taas joku itkee, kun pojilla on pikkusen rankkaa elämässä nii ei niitä saa pilkata...

        kun ei paskahousut opi sitten millään. Mutta kun tarpeeksi kovaa kolahtaa niin sitten itketään sympatiaa. Ei, näitä tämäntason nuoria ei tarvitse ymmärtää yhtään. Niin kovat rangaistukset että tuntuu ja nimet esiin. Saataisiin vähän naureskella täälläkin. Jossain auto-osiossa oli hyvä miete joka tulee heti itsellekin mieleen kun puhutaan nuorista miehistä ja "Bimmeristä": Lippahatussa syvä kouru ja Bemari katollaan ojassa. Mielikuva vain vahvistuu näiden uutisten ansiosta.


      • punainen bmw

        nauraa vaan...:D


      • buahahahah
        punainen bmw kirjoitti:

        nauraa vaan...:D

        punainen bmw vasta nostettu järvestä buahahahahaha


    • Nuoret on vielä niin tyhmiä, märkäkorvaisia idiootteja. Ei ne ymmärrä että pikku ylinopeus voi tappaa. Sitten vasta ymmärretään kun on oma henki tai kaverin henki mennyt.

      Sitten kaupungin kukkahattutädit paasaa että ei nimiä julkisuuteen ja olkaa hiljaa ei näistä asioista voi puhua kun meidän pikku Kallella on nyt pipi otsassa. Voi helvetti.

      Miten olisi jos ajokortin ikäraja nostettaisiin ikään 25, loppuu tuo finninaamojen hurjastelu.

      • annettakoon

        vasta 24 vuotiaana. Loppuis tuo älytön rällääminen yötä päivää koottereilla. Ihmeen vähän on kolareita sattunut koottereilla, välillä on niin päättömiä ohituksia, että. Eräällä nuorella oli mäihä tuuri, kun sattui mies rattiin. Jos itse olisin ollut ratin takana ja kääntänyt kaistan yli vasemmalle omaan pihaan, olis voinu tulla auto kootteri kolari. Mieheni sentäs sattui vilkaisemaan sivupeiliin ennen ratinkääntöä, ja kas, sieltähän pyyhälsi kootteri ohitte! Katsokaa, taajama-alueella saa ohitella vain hälytysajossa olevat ajoneuvot, joihin kootteri tuskin lukeutuu....


      • Hukko
        annettakoon kirjoitti:

        vasta 24 vuotiaana. Loppuis tuo älytön rällääminen yötä päivää koottereilla. Ihmeen vähän on kolareita sattunut koottereilla, välillä on niin päättömiä ohituksia, että. Eräällä nuorella oli mäihä tuuri, kun sattui mies rattiin. Jos itse olisin ollut ratin takana ja kääntänyt kaistan yli vasemmalle omaan pihaan, olis voinu tulla auto kootteri kolari. Mieheni sentäs sattui vilkaisemaan sivupeiliin ennen ratinkääntöä, ja kas, sieltähän pyyhälsi kootteri ohitte! Katsokaa, taajama-alueella saa ohitella vain hälytysajossa olevat ajoneuvot, joihin kootteri tuskin lukeutuu....

        Joku oli kuollut kolarissa. Onko lisä tietoa?


      • Hirttomies

        Nopeusrajoituksia on alennettava. Tuossakaan ei olisi käynyt mitään jo olisi ollut 40 km/h:n rajoitus.


    • oli nokka kasassa

      viiskulman alikulkusillan kohdalla viime viikonloppuna. Ja kuinka se on sinne saatu oikein ajettua. Liekö ollut humalainen nuori taas asialla sillä eihän silloin ollut edes liukasta joka on Bimmerille myrkkyä. No, taitaa olla yksi lumella driftaaja vähemmän Prisman parkkipaikalla tänä talvena.

      • No terve

        Eiköhän se sankari oo ollu roksille menossa, tullu kyrönsalmen sillalta ja oikassu siitä sujojatien kautta siihen roksiin vievälle tielle. Tätä olen ainakin nähnyt tehtävän.


      • ihmeessä
        No terve kirjoitti:

        Eiköhän se sankari oo ollu roksille menossa, tullu kyrönsalmen sillalta ja oikassu siitä sujojatien kautta siihen roksiin vievälle tielle. Tätä olen ainakin nähnyt tehtävän.

        sen Bimmerin on joku tollo saanut veivattua paskaksi tuommoisessa kohdassa. Sitä ei tavallinen ihminen ymmärrä.


      • dodiibimmereitäpersi
        ihmeessä kirjoitti:

        sen Bimmerin on joku tollo saanut veivattua paskaksi tuommoisessa kohdassa. Sitä ei tavallinen ihminen ymmärrä.

        Bimmerikuskit onki ihan uus elämänmuoto..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe