500€ maitokannusta?

TAAPERO123

Voisiko joku viisaampi selittää miksi ihmiset ovat valmiita maksaa yli 500€ kaksikahvaisesta Arabian maitokannusta:

http://www.huuto.net/kohteet/kaksikahvainen-ja-nokkainen-maitokannu-arabia/120252444

7

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorivanhaihminen

      Kerään kans noita, mutta nyt ihan alkuun tärkee tieto: MÄ OON VASTA 15 V. Eli mulla ei oo mitään mahdollisuutta ostaa noita virheettöminä, en tarkoita siis pelkkiä maitokannuja vaan kaikkee arabiaa. Onhan toi 500 e nyt ihan liikaa mun mielestä, vaikka onki tosi harvinainen. Nää hinta-arviot näistä on aika kaksipiippusia juttuja... Asiantuntija ja asiasta tietämätön ei oo aina ihan samalla aaltopituudella näissä...

      Luulen että jos lähtöhinta tuosta kannusta olisi ollut 500 euroo ei kukaan olis huutanu kannua. Ilmeisesti huutaja halusi kannun hinnalla millähyvänsä ja laitto semmosen summan, et hintavaraus menne yli. No joillekin toi on ihan pikkusumma ja meitähän on moneen junnaan..

    • 16+9

      Kuuluu vähän samaan sarjaan, kuin papukaija kannu. Tuo 500 euroo on kyllä aika ylihintainen Tuolta voit käydä katsoon, jos vaik se kirppari purnukka oliskin harvinaisempi malli .http://www.laatutavara.com/

    • aniita

      Kauniitahan noi on ja arvokkaita yleensä tunnearvoltaankin, mutta aikalailla saa olla ylimäärästä että tommosen summan on valmis maksamaan... HuhHuh...

      • fdif

        Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.


      • Onniponni
        fdif kirjoitti:

        Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.

        Paljonko hän on niistä maksanut?


    • Arabian työläinen.

      ARABIAN MAITOKANNUT!!!!

      Arabia on valmistanut maitokannuja erilaisilla aiheilla jo ennen Suomalaisten
      omistusta(1918), Mutta nyt huomio, aina ylistetty ja kerilijöiden suosikki on
      ollut Papukaija kannu, joita valmistettiin eri kokoja, kyseisten kannujen valmistus
      määrät oli suhteellisen suuria, kannuja on valmistettu Arabian historian mukaan
      yhteensä yli 50,000 kpl, mitä sitten tänä päivänä on ehjiä keräilijöiden hallussa
      niin sehän on jo toinen juttu. Huomioikaa seuraava tosi asia nyt totuutta kaksi
      nokkaisesta ja kaksi kahvaisesta maitokannusta, Arabian historia tuntee kannun
      valmistus määräksi vain yhteensä 1700 kpl, siis leimatuissa (piippuleima) ja
      sen lisäksi on markkinoitu II-laatua muutama sata. Siis tosi asiaa tämä kyseinen
      kannu on ehjänä/leimattuna tuhansien arvoinen, vaikka maksajalle vaikeaa.
      Arvo varmasti nousee Papukaija kannuun nähden joka on aina ollut yliarvostettu.
      Tässä tietoa Arabian kyseisistä maitokannuista.

    • Tapu

      Mikä käyttötarkoitus kaksinokkaisella kannulla on ollut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe