Voisiko joku viisaampi selittää miksi ihmiset ovat valmiita maksaa yli 500€ kaksikahvaisesta Arabian maitokannusta:
http://www.huuto.net/kohteet/kaksikahvainen-ja-nokkainen-maitokannu-arabia/120252444
500€ maitokannusta?
7
1565
Vastaukset
- nuorivanhaihminen
Kerään kans noita, mutta nyt ihan alkuun tärkee tieto: MÄ OON VASTA 15 V. Eli mulla ei oo mitään mahdollisuutta ostaa noita virheettöminä, en tarkoita siis pelkkiä maitokannuja vaan kaikkee arabiaa. Onhan toi 500 e nyt ihan liikaa mun mielestä, vaikka onki tosi harvinainen. Nää hinta-arviot näistä on aika kaksipiippusia juttuja... Asiantuntija ja asiasta tietämätön ei oo aina ihan samalla aaltopituudella näissä...
Luulen että jos lähtöhinta tuosta kannusta olisi ollut 500 euroo ei kukaan olis huutanu kannua. Ilmeisesti huutaja halusi kannun hinnalla millähyvänsä ja laitto semmosen summan, et hintavaraus menne yli. No joillekin toi on ihan pikkusumma ja meitähän on moneen junnaan.. - 16+9
Kuuluu vähän samaan sarjaan, kuin papukaija kannu. Tuo 500 euroo on kyllä aika ylihintainen Tuolta voit käydä katsoon, jos vaik se kirppari purnukka oliskin harvinaisempi malli .http://www.laatutavara.com/
- aniita
Kauniitahan noi on ja arvokkaita yleensä tunnearvoltaankin, mutta aikalailla saa olla ylimäärästä että tommosen summan on valmis maksamaan... HuhHuh...
- fdif
Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.
- Onniponni
fdif kirjoitti:
Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.
Paljonko hän on niistä maksanut?
- Arabian työläinen.
ARABIAN MAITOKANNUT!!!!
Arabia on valmistanut maitokannuja erilaisilla aiheilla jo ennen Suomalaisten
omistusta(1918), Mutta nyt huomio, aina ylistetty ja kerilijöiden suosikki on
ollut Papukaija kannu, joita valmistettiin eri kokoja, kyseisten kannujen valmistus
määrät oli suhteellisen suuria, kannuja on valmistettu Arabian historian mukaan
yhteensä yli 50,000 kpl, mitä sitten tänä päivänä on ehjiä keräilijöiden hallussa
niin sehän on jo toinen juttu. Huomioikaa seuraava tosi asia nyt totuutta kaksi
nokkaisesta ja kaksi kahvaisesta maitokannusta, Arabian historia tuntee kannun
valmistus määräksi vain yhteensä 1700 kpl, siis leimatuissa (piippuleima) ja
sen lisäksi on markkinoitu II-laatua muutama sata. Siis tosi asiaa tämä kyseinen
kannu on ehjänä/leimattuna tuhansien arvoinen, vaikka maksajalle vaikeaa.
Arvo varmasti nousee Papukaija kannuun nähden joka on aina ollut yliarvostettu.
Tässä tietoa Arabian kyseisistä maitokannuista. - Tapu
Mikä käyttötarkoitus kaksinokkaisella kannulla on ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999