500€ maitokannusta?

TAAPERO123

7

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorivanhaihminen

Kerään kans noita, mutta nyt ihan alkuun tärkee tieto: MÄ OON VASTA 15 V. Eli mulla ei oo mitään mahdollisuutta ostaa noita virheettöminä, en tarkoita siis pelkkiä maitokannuja vaan kaikkee arabiaa. Onhan toi 500 e nyt ihan liikaa mun mielestä, vaikka onki tosi harvinainen. Nää hinta-arviot näistä on aika kaksipiippusia juttuja... Asiantuntija ja asiasta tietämätön ei oo aina ihan samalla aaltopituudella näissä...

Luulen että jos lähtöhinta tuosta kannusta olisi ollut 500 euroo ei kukaan olis huutanu kannua. Ilmeisesti huutaja halusi kannun hinnalla millähyvänsä ja laitto semmosen summan, et hintavaraus menne yli. No joillekin toi on ihan pikkusumma ja meitähän on moneen junnaan..

• 16+9

Kuuluu vähän samaan sarjaan, kuin papukaija kannu. Tuo 500 euroo on kyllä aika ylihintainen Tuolta voit käydä katsoon, jos vaik se kirppari purnukka oliskin harvinaisempi malli .http://www.laatutavara.com/

• aniita

Kauniitahan noi on ja arvokkaita yleensä tunnearvoltaankin, mutta aikalailla saa olla ylimäärästä että tommosen summan on valmis maksamaan... HuhHuh...

• fdif

Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.

• Onniponni
        fdif kirjoitti:

Minun äitini keräilee Arabian vanhoja kannuja. Meiltä löytyy mm. Papukaija ja tuo kaksikahvainen kannu. Sekä muita, joiden nimeä en edes muista.

Paljonko hän on niistä maksanut?

• Arabian työläinen.

ARABIAN MAITOKANNUT!!!!

Arabia on valmistanut maitokannuja erilaisilla aiheilla jo ennen Suomalaisten
      omistusta(1918), Mutta nyt huomio, aina ylistetty ja kerilijöiden suosikki on
      ollut Papukaija kannu, joita valmistettiin eri kokoja, kyseisten kannujen valmistus
      määrät oli suhteellisen suuria, kannuja on valmistettu Arabian historian mukaan
      yhteensä yli 50,000 kpl, mitä sitten tänä päivänä on ehjiä keräilijöiden hallussa
      niin sehän on jo toinen juttu. Huomioikaa seuraava tosi asia nyt totuutta kaksi
      nokkaisesta ja kaksi kahvaisesta maitokannusta, Arabian historia tuntee kannun
      valmistus määräksi vain yhteensä 1700 kpl, siis leimatuissa (piippuleima) ja
      sen lisäksi on markkinoitu II-laatua muutama sata. Siis tosi asiaa tämä kyseinen
      kannu on ehjänä/leimattuna tuhansien arvoinen, vaikka maksajalle vaikeaa.
      Arvo varmasti nousee Papukaija kannuun nähden joka on aina ollut yliarvostettu.
      Tässä tietoa Arabian kyseisistä maitokannuista.

• Tapu

Mikä käyttötarkoitus kaksinokkaisella kannulla on ollut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe