(länsi) naiset käyttävät hyväksi (länsi) miehiä

;))

Pieni varoituksen sananen yksin matkaaville mieshenkilölle, ja varsinkin nuorille/nuorehkoille jotka ette halua tuhlata kallista aikaa lomallanne:

Yövyn aina hostellleissa etelä-Amerikassa ollessani, ja joka kerta naiset/ naisporukat siellä kysyvät, että "mennäänkö yhdessä kiertelemään paikkoja/yö-elämään"? Vilpitöntä kiinnostusta seurastani parin minuutin tuttavuuden perusteella? No ei todellakaan!
Naisten perimmäinen terkoitus on ainoastaan hankkia itselleen ilmainen bodyguard, tai viestittää paikallisille miehille toisen miehen ollessa läsnä, että olisivat muka varattuja, saavat siten bilettään "rauhassa" ja "katella". Tähän tehtävään kelpaa nuorille naisilla lähes kuka tahansa mielellään nuorehko, ja myös länsimaalainen mieshenkilö.
Itse kun lähden reissuun, niin en todellakaan halua viestiä paikallisille naisille että olisin varattu muka mitä oikeastikaan en ole, vaan pokailen paikallisia (kauniita) mimmejä ja pussailen mielelläni heitä mikäli natsaa. Voisin tosin pussailla näitä länsimaalaisia mimmejäkin, mutta ikävä kyllä nämä hyväksikäyttö-yritykset latistavat samoin tein kaiken kiinnostuksen.
Helposti ahdistuvat, ja vielä luonteeltanne mahdollisesti kusipäiset naishenkilöt, menkää mieluummin kaakkois-Aasiaan, se on turvallisempi paikka kuten matkaoppaatkin jo sanovat, ei tarvitse siten kynsin hampain kusettamalla pyydellä apua/ ilmaista työntekijää tuiki tuntemattomilta.
Vastaan itse usein, että "boydyguardiako" tarvitset/tarvitsette? Ja perään, että "sori oon nyt lomalla, mutta jos maksusta sovitaan".. Arvaatte varmaan jo katseen laadun tämän sanotun perään.

5

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puta Madre

      Minkälainen idiootti matkustaa latinomaahan ja kiinnittää paikallisten hetkkupeppujen maassa MINKÄÄNLAISTA HUOMIOTA "länsi-naisiin"?

      Niin no...vastaus tulikin jo laitettua tuohon kysymykseen

    • risail

      sun kirjoituksessa ei kyllä ollut mitään tolkkua!!!pelkkää amatöörimatkaajan paskanjauhantaa...kuka piru sut ees haluais ns´´bodyguardiksi´´????ei ainakaan suomalainen tervejärkinen nainen
      taidat pitää itteäs vielä komeana ja tervejärkisenäkin????
      jaa...vai että joka kerta kun olet etelä-amerikassa naiset/naisporukat pyytävät sinua ulos mennessään ns.bodyguardiksi(hihhihhih että naurattaa)(hehehhehhhheh ei tuu loppua tästä naurusta...)...vai että joka kerta etelä-amerikassa matkustaessasi(hohhohheheh)länsimaiset naiset yrittää iskeä sinua(kjiehkjieh)...tuskin ahvenanmaata kauempana olet käynyt kun olet noin pihalla....
      jaa...sinä oikein pussailet paikallisia naisia!!!!no huhhuh,taidat olla kingi??
      ...ja hyväksikäyttöyritykset mistä kirjoitat...(kuolen kohta nauruun hihhihhohhohhee)...huonolla äidinkielellä ja lukihäiriöisenä....en voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin että olet säälittävä bodari joka pitää itseään peiliin joka hetki tuijottaessaan jopa komeana...(hehheh).vieläkin naurattaa tuo sinun sanoma `hyväksikäyttöyritykset´.

      • Nyt karibialle

        Kerrankin joku puhuu asiaa länsinaisturisteista latinomaissa.
        Mutta mutta .älä nyt hemmetissä mene länsimaalaisten kansoittamiin hostelleihin jos haluat tutustua paikalliseen elämään.Hostelleissa tutustut vain muihin matkalaisiin ja päädyt hengailemaan niiden kanssa mikä sekään ei aina ole huono asia.
        Jos haluat vähän syvemmälle latinoarkeen niin etsi perhemajoitusta tai apartementosta jostain suurkaupunkien ja turistirysien ulkopuolelta.Itse Braziliassa Salvadorissa en niinkään tutustunut itse kaupunkiin vaan sitä ympäröivään maakuntaan ja unohtumaton elämys oli vaaleena viikinkinä hillua kahden brassimuijan kanssa pitkin paratiisisaaria siinä salvadorin lähellä.
        Ja tosiaan nuo mainitsemasi ahdistuneet ja todennäköisesti kusipäisluonteiset länsiämmät heti ekan kuukauden jälkeen tunnistin jo kilsan päähän kun saavuin takaisin nk.turistisivistyksen pariin takaisin viidakkosekoilujen jälkeen.Menisivät ja pysyisivät siellä turkissa ja vaikka tunisiassa pois kitisemästä ja valittamasta sillä aikaa kun länsimiehet nauttii reissuistaan


      • Perdone

        Kyllä aloittaja puhuu asiaa. Sinä nauraja olet vain kateellinen pieru! Minä olen niin pienikokoinen, että vain kerran on minun seuraani tuppautunutamerikkalainen nainen. Myöhemmin hän todentui oikein mukavaksi ihmiseksi, eikä yrittänyt mitään hyötyä, ehkä mukava yhteismeno oli riittävää. Ja toisen kerran Yucatanilla kanadalainen nuori tyttö tuli itkien bussiaseman WC:stä ja halusi apua parin korston syyttäessä häntä korstojen kukkaron anastamisesta kusella ollessaan! Yrittivät vain avuttoman ja espanjaa osaamattoman tyttösen rahat viedä syytöksellä. Tietty se kuivui kokoon heti kun korstot havaitsivat minun antavan tukeni tytölle. (Vaikken kyllä ymmärrä mitä se tyttö paikallista kieltä osaamattomana lähti yksin seikkailemaan)! Ja lähti omille teilleen heti puolen päivän aikoihin teltta-alueelta. Voi olla että että sellaiset heikot raiskataan, ehkä tapetaan. Minä jatkoin vaimon kanssa matkaa parin päivän telttailun jälkeen, mutta monasti on tullut mietittyä sen tytön kohtaloa. Missä lie? Vanha juttuhan tämä jo on; vuonna 2003 tapahtui.


      • hmmmm....
        Perdone kirjoitti:

        Kyllä aloittaja puhuu asiaa. Sinä nauraja olet vain kateellinen pieru! Minä olen niin pienikokoinen, että vain kerran on minun seuraani tuppautunutamerikkalainen nainen. Myöhemmin hän todentui oikein mukavaksi ihmiseksi, eikä yrittänyt mitään hyötyä, ehkä mukava yhteismeno oli riittävää. Ja toisen kerran Yucatanilla kanadalainen nuori tyttö tuli itkien bussiaseman WC:stä ja halusi apua parin korston syyttäessä häntä korstojen kukkaron anastamisesta kusella ollessaan! Yrittivät vain avuttoman ja espanjaa osaamattoman tyttösen rahat viedä syytöksellä. Tietty se kuivui kokoon heti kun korstot havaitsivat minun antavan tukeni tytölle. (Vaikken kyllä ymmärrä mitä se tyttö paikallista kieltä osaamattomana lähti yksin seikkailemaan)! Ja lähti omille teilleen heti puolen päivän aikoihin teltta-alueelta. Voi olla että että sellaiset heikot raiskataan, ehkä tapetaan. Minä jatkoin vaimon kanssa matkaa parin päivän telttailun jälkeen, mutta monasti on tullut mietittyä sen tytön kohtaloa. Missä lie? Vanha juttuhan tämä jo on; vuonna 2003 tapahtui.

        Luetun ymmärtäminen on erittäin tärkeää täällä keskustelupalstoilla varsinkin jos viesteihin aikoo vastailla.
        Ja jos jotain kirjoittaa,niin kaikkia lauseita ei pitäisi kirjoittaa yhteenputkeen!Ymmärrätkö?
        Ja mitä aloittajan viestiin tulee niin kyllä siinä niin paljon omaa egoa korostetaan että myötähäpeää tuntee vähemmästäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe