kysymys:viina on viisasten juoma?
Vastaukset 5
- Ei oo, ei
Ei
Surameraya majjapamadatthana veramani sikkhapadang samadiyami. - Viisas viinanjuoja
Oletko nähnyt?
- vei ojaan.....
...ei ole se pisimmälle vievä.
Vaikea/haasteellinen, rasittaa kehitystä,=kehity rasituksesta/rasitu kehityksestä?
(Tuskasta täytyy saada voimaa,sanoi munkki...=sisäänpäin ajattelu=meditaatio,ankara itsetutkiskelu...no sitä nyt on....jonkun verran...tuol idäs....
(heikot juo vahvistuakseen ,vaan sitä vahvuutta koskaan saavuttamatta.)=pilaa terveyden,pystyyn lahoaa.
Missä psyykkinen kestävyys? -=dharma.
Oikealla keskittymisellä,..........jne- JiiEtWee
Ajatus on kai oikea. Suomenkielen oikeakielisyys ei.
Suosittelen lukemaan tekstin huolellisesti ennen julkista esillepanoa.
- vain_
tyhjä pullo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441