Otan turkkilaisen vaimon

oloneuvokseksi Turkk

Tapasin turkkilaisessa "turistirysässä" hotellin respassa työskentelevän viehättävävän naisen. Hän opasti minua turkkilaisille tavoille lähes joka yö. Hän nyt vaan haluaisi, että mentäisiin naimisiin ja minä muuttaisin Turkkiin. En lähde sinne lampaita paimentamaan, enkä pitsoja paistamaan. Hän on luvannut, että hän saa riittävästi palkkaa, hänen vanhemmillaan on yli 1000 lammasta keskimäärin tilallaan, joten minun ei kuulemma pitäisi osallistua varsinaiseen työn tekoon, autonkuljettajana toimiminen olisi suotavaa 2...3 kertaa viikossa ( Mersun ökymaasturi). Itse pärjään ilman ruoka-apua ja muutakin taloudellista tukea, saan osinkoja keskimäärin 150 000---200 000 €/ vuosi. Vai onko niin, että minun pitäisi elättää kuitenkin koko suku Turkissa. Heidän toiveena on kuitenkin, vaihtaisin uskontoa muslimiksi. Nyt en kuitenkaan kuulu kirkkoon verotussyistä. Ratkaisuni pitää esittää heidän suvulleen maaliskuun alkuun mennessä.
SAAKO SIELLÄ TARVITTAESSA HELPOSTI AVIOERON, JOS SILTÄ ALKAA TUNTUMAAN, TURKINPIPPURIKIN SAATTAA KYLLÄSTYTTÄMÄÄN, JOS SITÄ JOKAPÄIVÄ IMESKELEE.

8

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........,,

uskonnon vaihtamista muslimiksi vaikka et viis veisaisikaan koko aatteesta.Joutuisit osallistumaan silloin kaiken maailman vouhotuksiin.

Sano heille olevasi ateisti ja vakaumuksesi tekee mahdottomaksi liittyä mihinkään uskontokuntaan.

Muslimien silmissä ateisti on huomattavasti parempi kuin kristitty.

• 88+77

valheita kirjoittanut. Tuosta näkyy läpi jo pahasti ettei pidä paikkaansa.
      Kirjoituksessasi on ainoastaan ilmiselvästi näkyvissä turkkilaisten mollaaminen ja ivaaminen.
      Todella säälittävää aloittajalta, keksi parempi kirjoitus jota edes hitusen voisi pitää totena, hupsu.

• wwweeettt

Ei kun faktaa, eiks noi karvakourat oo lammaspaimenia.
        Suomessa loisimassa tai paistamassa lättyjä.

• itseturkkilainen

OLEN SAMAA MIELTÄ 88 77 kanssa PROVO KOKO TEKSTI ! vitun kusipää !ootko niin katkera ku et saa turkkilaista naista ja meet tollasia juttuja keksii ,sairas sika!

• Hyi hyi

Ei muslimi saa sanoa "sika".

Se on Koraanin mukaan syntiä, jopa sanoa "sikk."

PS. Jos suomalaiset miehet kohtelisivat naisiaan kuin orjia, kuten turkkilaiset miehet, ette tekään saisi suomalaisia naisia.

Mutta meillä on itsetuntoa antaa naisille tasa-arvo ja naida vapaasti ketä haluavat.

• eiiiihh

En haluaisi turkkilaista naista kun nää lammaspaimenet on ensin pää märkänä
        ryskyttäny lampaita.

• hyvähyvähyvä

Heh, mitenhän jannun on käyny? Onko sitä Turkissa naikkareissa?

Parasta tossa oli, että tienaa parisataa tonnia osinkoja vuodessa, mutta on eronnu kirkosta verotuksen vuoksi!

• Apu-kerho

Mene vaan ajelemaan niitä lampaita takaapäin, Mersun voit unohtaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109