Nyt kun näyttää että Virpi Kuitusen suksi ei kulje enää ihan samallalailla lienee syytä nostaa Virpi sille jalustalle mihin hän saavutustensa johdosta ehdottomasti kuuluu.
Haluan siis esittää kiitokseni Virpille näistä mahtavista ilon ja onnen hetkistä, sekä isänmaallisuuden tunteesta joita tälläinen tavallinen hiihtoniilo on saanut kanssasi kokea. Urasi on ollut häikäsevän hieno ja olet todella valovoimainen urheilija.
Erityiskiitos vuoden 2001 menestystarinasta, jollaista ei suomen urheiluhistoria toista tunne. Tästä mahtavasta työstä hiihtourheilun hyväksi sinut tullaan muistamaan menestysvuosienkin jälkeen.
Virpille kunniaa!
5
378
Vastaukset 5
- nössöpullaa pukkaa
Sairasvuon koulutukset ovat opettaneet Vilpille ahneutta, Espoolaisen mersuperseen rahanahneutta, mutta sillä ei ladulla pärjiää. Menetyksettömyys on HIEn-puutetta.
Ei tullut Rukalla menestystä, kun Jartsa oli kynäilly liian pitkiä viestejä kyltteihinsä ja niitä piti Virpillä jäädä lueskelemaan ja aika tärväyty siihen. Hihhih lol.
- Virpivani
Menee yksityispuolella nyt ainakin lujaa jos ei suksilla.
- Ctrldoub
Virpivani kirjoitti:
Menee yksityispuolella nyt ainakin lujaa jos ei suksilla.
Jos ei enää suksi luista tällä dopingkäryäjällä niin joissakin paikossa voi luisto olla kovaa mutta sauvamies ei ole hääppöinen mutta vain tuollaiset tyttösenhepukat jotka sortuu mömmöihinkin ja huijaukseen MM2001 voivat antaa luuserille tai jopa ns. rakastua renttuihin.
- SuomiSuomi111
Ota aloittaja pennitön luuseri toisellekin jalalle ja pameja päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492155Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat52750- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670