Mehtuumiehen puudeli asialla

blahblah

16

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ituhipin

pitbull

• kasot

Kuten luultavasti kaikki lukemaan oppineet tietävätkin, metsästyksessä ei käytetä punaista pipoa eikä liiviä. Ne kuuluvat hirvijahtiin, eivätkä metsästykseen.

• kissat liekaan

Sundsvallissa, Ruotsissa, vauvan lastenvaunuihin muutama viikko sitten.
      Kolmikuukautinen lapsi oli ulkona nukkumassa. Kun äiti meni hakemaan lasta hyppäsi kissa
      vaunuista. Lapsi oli tukehtunut kissa maattua "lämmittelemässä" lapsen
      kasvojen päällä. Lue uutinen http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1509723

• suomeksi.

• naureskelija

paskasakkia ja punaniska koiranomistajia englannissakin. Eipä tässä voi muuta kuin naureskella.

• Sikariluokkalainen

paskasakki naureskelee aina toisten vahingoille

• 10:15
        Sikariluokkalainen kirjoitti:

paskasakki naureskelee aina toisten vahingoille

Punaniskat että mikä tekee hyväksyttävämmäksi se että koira tappaa ihmisen kuin että se tekisi esim susi?? Tätähän ketjun aloittaja kysyi mutta niinkuin vastauksista huomaa niin täällä puhutaan 'vahingoista' Eli jos ihmisen tappaa ihminen tai puudeli niin asia on ok ja hyväksyttävissä mm vahinkona. Jos sen taas tekisi villieläin niin se on jotain aivan järkyttävää!! (Lottovoittokin sattuu kohdalle useammin kuin tämä vaihtoehto!)

• sikariluokkalainen.
        10:15 kirjoitti:

Punaniskat että mikä tekee hyväksyttävämmäksi se että koira tappaa ihmisen kuin että se tekisi esim susi?? Tätähän ketjun aloittaja kysyi mutta niinkuin vastauksista huomaa niin täällä puhutaan 'vahingoista' Eli jos ihmisen tappaa ihminen tai puudeli niin asia on ok ja hyväksyttävissä mm vahinkona. Jos sen taas tekisi villieläin niin se on jotain aivan järkyttävää!! (Lottovoittokin sattuu kohdalle useammin kuin tämä vaihtoehto!)

En ole punaniskainen idiootti kysyjän tapaan mutta vastaan silti:
        Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa. Tässä ei erotella
        kotieläimiä villieläimistä. Se ei ole tarpeen kuin ei sekään oliko joku
        punaniska, paskahousu, naureskeleva piereskelijä tai joku sikariluokkalainen.

• sikariluokkalainen. kirjoitti:

En ole punaniskainen idiootti kysyjän tapaan mutta vastaan silti:
        Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa. Tässä ei erotella
        kotieläimiä villieläimistä. Se ei ole tarpeen kuin ei sekään oliko joku
        punaniska, paskahousu, naureskeleva piereskelijä tai joku sikariluokkalainen.

"Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa"

Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.

• ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.

ei se ole näin,että jos ihminen pelkää jotain,niin se tappaa sen.sinä liioittelet asioita.sinä naurat toisten ihmisten kuolemalle.sinä pelkäät itse elämää.sinä olet vieraantunut metsästyksestä ja luonnon mukaisesta elämisestä,jota vielä suomessa on.sinä et voi ymmärtää metsästystä,mutta sinun on otettava huomioon,se tosi asia ,että metsästys kulttuuri on vuosia vielä voimassa suomessa.sinä et tule näkemään sitä päivää jolloin metsästys lakkautetaan suomesta.sano minulle yksi maa missä ei metsästetä riistaa?.olen lukenut paljon teksteäsi ja jos keskittäisit voima varasi,johonki hyödylliseen ,niin olisit pitkällä tässä elämässä.mutta sinä hakkaat sellaisen asian kans päätä nyt seinään,että voittajana et selviä ikikuuna päivänä.sitä myös olen miettinyt miksi haluat olla sylkykuppina meidän viisaitten metsästäjien joukossa,kun tulet aina häviämään kirjalliset kommenttisi.olen itse niin monta kertaa vienyt sinua ,kuin pässiä narusta,että tajua jo

• naureskelija
        Susianalyytikko kirjoitti:

Kuten toisaalla keroin, minun lääkitys on saatu nyt kohdalleen eikä
        minun enää tarvi halveksia toisia ihmisiä vaan olen iloinen että olen ihminen ja
        siitä että minulla lähimmäisiä.
        Uskon että sinäkin pääset tähän samaan jos löydät pätevän lääkärin ja hän
        tapaukseesi sopivan lääkityksen - toivoa on!

• Urho_Jägermeister
        naureskelija kirjoitti:

Kuten toisaalla keroin, minun lääkitys on saatu nyt kohdalleen eikä
        minun enää tarvi halveksia toisia ihmisiä vaan olen iloinen että olen ihminen ja
        siitä että minulla lähimmäisiä.
        Uskon että sinäkin pääset tähän samaan jos löydät pätevän lääkärin ja hän
        tapaukseesi sopivan lääkityksen - toivoa on!

Kauan siinä kesti, mutta vihdoin on joku huomannut tämän käytännön pilan, jolta välttyäkseni itse rekisteröin nimimerkkini.

• naureskelija
        Urho_Jägermeister kirjoitti:

Kauan siinä kesti, mutta vihdoin on joku huomannut tämän käytännön pilan, jolta välttyäkseni itse rekisteröin nimimerkkini.

Jos vain suostuist ymmärtämään oman tilasi. Yhdelläkään linkilläsi tai kirjoitelmallasi ei ole minkäänlaista vaikutusta eläinten hyvinvointiin puhumattakaan metsästyksen vähenemisestä.
        Ainoa tulos niistä on se, että saat purkaa paskaa toisten - lähimmäistesi - silmille ja korottaa omaa imageasi omissa silmissäsi.
        Jospa käyttäisit energiasi kaiken edellisen sijaan johonkin yhdistystoimintaan tai mieluummin itsesi koulutukseen niin jonain päivänä - ehkä - sinulta tulisi edes YKSI järkevä esitys.
        Totuus on tämä, se ei pala tulessakaan.
        Mutta niinkauan kuin sinulle riittää keskustelupalstojen häiriköinti nin kauan sinua ei kukaan
        vakavissaan ota vaan pellen pukua kannat vaikka siitäkin lähimmäisiäsi syytät.
        Mutta jos pellen osaasi tyydyt niin ole hyvä vaan ja jatka entiseen tyyliisi.

• neuvokas.
        Urho_Jägermeister kirjoitti:

"...mutta jo pelkästään ajankäyttö linkitysten hakuun vei sinulta mahdollisuuden käyttää aikaa johonkin itsellesi hyödylliseen. No töihin sinua tuskin kukaan ottaa, mutta jos menisit vaikka työväenopiston käsityökurssille, sellaiset voivat olla terepeuttista toimintaa, joka paitsi kehittää sinun kädentaitoja, tekee henkisesti hyvää sinulle."

Tämä on suora lainaus erään kirjoittajan kirjoituksesta mutta mielestäni se sopii juuri sinulle.
        Urho, ota edellinen ystävän neuvona - ei piruiluna!

• kyselijä.
        naureskelija kirjoitti:

Jos vain suostuist ymmärtämään oman tilasi. Yhdelläkään linkilläsi tai kirjoitelmallasi ei ole minkäänlaista vaikutusta eläinten hyvinvointiin puhumattakaan metsästyksen vähenemisestä.
        Ainoa tulos niistä on se, että saat purkaa paskaa toisten - lähimmäistesi - silmille ja korottaa omaa imageasi omissa silmissäsi.
        Jospa käyttäisit energiasi kaiken edellisen sijaan johonkin yhdistystoimintaan tai mieluummin itsesi koulutukseen niin jonain päivänä - ehkä - sinulta tulisi edes YKSI järkevä esitys.
        Totuus on tämä, se ei pala tulessakaan.
        Mutta niinkauan kuin sinulle riittää keskustelupalstojen häiriköinti nin kauan sinua ei kukaan
        vakavissaan ota vaan pellen pukua kannat vaikka siitäkin lähimmäisiäsi syytät.
        Mutta jos pellen osaasi tyydyt niin ole hyvä vaan ja jatka entiseen tyyliisi.

itse ole se palstan arkkipelle, jolle ei voi muuta kuin naureskella?

• isoja koiria jo 35v
        neuvokas. kirjoitti:

"...mutta jo pelkästään ajankäyttö linkitysten hakuun vei sinulta mahdollisuuden käyttää aikaa johonkin itsellesi hyödylliseen. No töihin sinua tuskin kukaan ottaa, mutta jos menisit vaikka työväenopiston käsityökurssille, sellaiset voivat olla terepeuttista toimintaa, joka paitsi kehittää sinun kädentaitoja, tekee henkisesti hyvää sinulle."

Tämä on suora lainaus erään kirjoittajan kirjoituksesta mutta mielestäni se sopii juuri sinulle.
        Urho, ota edellinen ystävän neuvona - ei piruiluna!

uskallan väitää että tuo Sedän Amerikan pitbull oli ollut varmaan ihan jees koira mutta tuo setä ei ole osanut kasvattaa siitä oikein tai sitten sillä on ollut jokin aivokasvain mut todella ikävää tämmönen et koiraa pääsee tappamaan :( http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-news/local-news/2009/12/01/john-paul-massey-killer-dog-was-illegal-pit-bull-terrier-typ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      253
      8118
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      269
      5318
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1835
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1760
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      187
      1308
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      76
      1271
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1157
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1020
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      131
      1007
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      955
    Aihe