Onko kokemuksia? Plussat ja miinukset?
Olemme varanneet ko. huoneiston jouluksi ja kovin huonosti on netistä saatavilla tietoa kyseisestä huoneistohotellista ja joulun ajan ohjelmista? Lisäksi olisi kiva kuulla mitä meiltä siellä olijat ovat olleet Rukahovin ruuasta, kannattaako varata juhlaillalliset jne?
Entä onko rinteissä ruuhkia joulun aikaan?
Kiitos etukäteen, toivon asiallisia kommentteja! :)
Rukahovin huoneistohotelli????
erpukka
1
375
Vastaukset
- rukahovi
en ole itse rukahovissa yöpynyt yhtä ainutta, mutta syömässä olen muutamaan kertaan käynyt, ruoka on ailahtelevaa, välillä vähän parempaa ja välillä ei niin hyvää tarjolla, pöytävaraukset kannattaa tehdä hyvissä ajoin, sillä ruuhkaa varmasti on. Venäläisiähän siellä on pilvin pimein, rinteeseen kannattaa suunnata hyvissä ajoin, koska venäläiset valtaavat rinteet kello 11 jälkeen ..
p.s itse en jouluksi mene minnekkään, pysyn perheen kesken kotona niin säästyy rahaa euroopan matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433513- 362114
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111457
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145