Asutko jollain seuraavista alueista?
Lontoo
Surrey
Essex
Sussex
Kent
Hampshire
Berkshire
Hertfordshire
Jos asut, lue tämä, sillä tarvitsen kipeästi apuasi.
Minä, eli 19-vuotias kauppaopiston nainen, olen lähdössä Englantiin tammikuussa 2010
etsimään uusia tuulia elämääni. Suunnitelmissani on hakea töitä ja asettua asumaan saarelle
pysyvästi, tai ainakin pidemmäksi aikaa.
Nyt mietinkin olisiko täällä henkilöä, joka voisi tarjota katon pääni päälle
siihen asti, että olen löytänyt itselleni
työpaikan ja asunnon, eli luultavasti noin 1-3 viikoksi. Valitettavasti pienen budjettini
vuoksi en voi maksaa majoituksesta rahallista korvausta, mutta vastineeksi
voin esimerkiksi tiskata, imuroida, tehdä ruokaostokset, ulkoiluttaa koiraa jne.
Otathan pikaisesti yhteyttä:
[email protected]
Kiitos!
Englannissa asuvat HUOMIO!
2
391
Vastaukset
- ...........
Kannattaisi ehkä ensin tehdä Suomessa töitä ihan vaan säästääksen rahaa, sen jälkeen vasta lähteä. Itse muutin juuri takaisin Suomeen ja rahaa on kulunut kiitettävästi ihan kaikkiin perusasioihin. Ruokaan, keittiötarvikkeisiin, vuokratakuisiin, vuokraan, bussilippuihin yms.. 80% vuodessa säästetyistä rahoista mennyt kuukaudessa. Varmasti kaikki tuo toistuu siellä minne ikinä muuttaakaan ja on paljon helpompi olla kun on jo rahaa ennestään.
Ystäväni asui puoli vuotta Lontoossa (tai Lontoon ulkopuolella, noin 30 min, edullisempaa asuminen kauempana keskustasta tottakai) poikaystävänsä kanssa. Yritti koko ajan etsiä töitä. Hänellä oli vain lukiokoulutus ja jonkun verran peruskokemusta kaupanalan töistä. Sai jatkuvasti erilaisia "harjoituspaikkoja", oli töissä pari päivää ilman palkkaa, sen jälkeen hänelle sanottiin etteivät he tarvitsekaan hänen palveluitaan. Eli koko ajan tuo tyttö eli poikaystävänsä tuella siellä. Hän puhuu kiitettävää englantia, on mukava fiksu tyttö, mutta helppo käyttää hyväksi. Tosin hän etsi vain kahviloista töitä. En tiedä mikä tilanne jos hakee esimerkiksi ruokakauppaan tai muihin liikkeisiin.
Onnea matkaan. - Black but Finnish
Mitä olisi hyvä ottaa huomioon jo etukäteen ennen itse muuttioa Englantiin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934