Englannissa asuvat HUOMIO!

Englantiin 2010

Asutko jollain seuraavista alueista?

Lontoo
Surrey
Essex
Sussex
Kent
Hampshire
Berkshire
Hertfordshire

Jos asut, lue tämä, sillä tarvitsen kipeästi apuasi.

Minä, eli 19-vuotias kauppaopiston nainen, olen lähdössä Englantiin tammikuussa 2010
etsimään uusia tuulia elämääni. Suunnitelmissani on hakea töitä ja asettua asumaan saarelle
pysyvästi, tai ainakin pidemmäksi aikaa.
Nyt mietinkin olisiko täällä henkilöä, joka voisi tarjota katon pääni päälle
siihen asti, että olen löytänyt itselleni
työpaikan ja asunnon, eli luultavasti noin 1-3 viikoksi. Valitettavasti pienen budjettini
vuoksi en voi maksaa majoituksesta rahallista korvausta, mutta vastineeksi
voin esimerkiksi tiskata, imuroida, tehdä ruokaostokset, ulkoiluttaa koiraa jne.

Otathan pikaisesti yhteyttä:
[email protected]

Kiitos!

2

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Kannattaisi ehkä ensin tehdä Suomessa töitä ihan vaan säästääksen rahaa, sen jälkeen vasta lähteä. Itse muutin juuri takaisin Suomeen ja rahaa on kulunut kiitettävästi ihan kaikkiin perusasioihin. Ruokaan, keittiötarvikkeisiin, vuokratakuisiin, vuokraan, bussilippuihin yms.. 80% vuodessa säästetyistä rahoista mennyt kuukaudessa. Varmasti kaikki tuo toistuu siellä minne ikinä muuttaakaan ja on paljon helpompi olla kun on jo rahaa ennestään.

Ystäväni asui puoli vuotta Lontoossa (tai Lontoon ulkopuolella, noin 30 min, edullisempaa asuminen kauempana keskustasta tottakai) poikaystävänsä kanssa. Yritti koko ajan etsiä töitä. Hänellä oli vain lukiokoulutus ja jonkun verran peruskokemusta kaupanalan töistä. Sai jatkuvasti erilaisia "harjoituspaikkoja", oli töissä pari päivää ilman palkkaa, sen jälkeen hänelle sanottiin etteivät he tarvitsekaan hänen palveluitaan. Eli koko ajan tuo tyttö eli poikaystävänsä tuella siellä. Hän puhuu kiitettävää englantia, on mukava fiksu tyttö, mutta helppo käyttää hyväksi. Tosin hän etsi vain kahviloista töitä. En tiedä mikä tilanne jos hakee esimerkiksi ruokakauppaan tai muihin liikkeisiin.

Onnea matkaan.

• Black but Finnish

Mitä olisi hyvä ottaa huomioon jo etukäteen ennen itse muuttioa Englantiin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4145
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2283
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      840
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      765
    10. 35
      754
    Aihe