Tietääkö kukaan mitä ystäväni pitäisi tehdä kun 2 isoa Terminaattoria soitti ovikelloa ja tuli juttelemaan. Terminaattorit sanoivat tulleensa tulevaisuudesta ja he varoittivat ystävääni että hänen tulisi ladata enemmän netistä koska ihmiskunnan vapaus tarvitsee puolustajia. Toinen Roboteista sanoi sitten että share ration tulisi olla vähintään 5 ja ystävälläni se on vain 3. Toinen roboteista sanoi että monet ihmiset uhkailevat Skynettiä ja laiton piuhojen katkominen on murhaan rinnastettava rikos. Mitä ystäväni tulisi nyt tehdä?Ystäväni kone käy kuumana ja piuha jo hehkuu punaisena mutta share ratio on silti liian alhainen. Tuleeko nyt maailmanloppu?Uhkaako meitä fasismi?
2 Robotti kävi juttelemassa
Huolestunut ystävä
3
203
Vastaukset
- MahaTäynnä
Joku soitti eilen ovikelloani ja oveni edessä oli 58 laatikollista perhepizzoja! Sitten kohta joku soitti pizzeeriasta ja sanoi että minun eräs ystäväni oli varastanut heiltä 58 laatikkoa perhepizzoja! Sanoin että Haist...Pas... minä syön ne ja vastaus oli:''sitten rikot tekijänoikeuksia!''. Minä sanoin: tuokaa ensin ne tekijänoikeudet mulle että voin rikkoo ne!!!
Nyt mulla on maha täynnä tekijänoikeusksia ja päässäni soi sana TEKIJÄNOIKEUS!!!- Lkihairö
Tossssa sun otsakkeessa luke ''2 ropotti''!
- Laki Luki
Lkihairö kirjoitti:
Tossssa sun otsakkeessa luke ''2 ropotti''!
R2D2 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845